WEBINAR UŽIVO:
Provedba ovrhe u Republici Hrvatskoj i uloga FINA-e

 

Doznajte više o elektroničkoj ovrsi i ulozi FINA-e u provedbi iste.

ZAŠTO SUDJELOVATI NA WEBINARU?

Vrijeme održavanja: 12. svibnja 2022.
Početak: 9.00 sati
Trajanje: 150 minuta

Ovršnim zakonom (Narodne novine, br. 112/12, 25/13, 93/14, 55/16 - Odluka Ustavnog suda Republike Hrvatske, 73/17 i 131/20) uređuje se postupak po kojemu sudovi i javni bilježnici, kao povjerenici suda provode prisilno ostvarenje tražbina na temelju ovršnih i vjerodostojnih isprava (ovršni postupak), postupak po kojemu sudovi i javni bilježnici provode osiguranje tražbina (postupak osiguranja) te materijalnopravni i procesnopravni odnosi koji nastaju u tijeku i u povodu ovršnih postupaka i postupaka osiguranja, ako posebnim zakonom nije drugačije određeno.

U ovršnom pravu Republike Hrvatske od 2010. godine značajnu ulogu u ostvarenju prava sudionika ovršnog postupaka ima Financijska agencija (FINA). Iako njezina početna uloga nije zamišljena kao tijelo u ovrsi, preopterećenost sudova te želja za ubrzanjem i većom učinkovitošću postupaka prisilne naplate dovela je do "prenošenja" određenih sudskih funkcija na FINA-u. Uvođenje FINA-e u ovršni sustav Republike Hrvatske, dakle, posljedica je želje zakonodavca da se sudovi rasterete, a ovršni postupci vremenski skrate. Sukladno odredbama Ovršnog zakona i Zakona o provedbi ovrhe na novčanim sredstvima (Narodne novine, br. 68/18, 2/20, 46/20, 47/20 i 83/20) te pripadajućih pravilnika, položaj i uloga FINA-e su složeni, ne samo s obzirom na djelatnosti koje obavlja nego i na organizacijski trokut koji čini sa sudovima i javnim bilježnicima.

Koja je uloga FINA-e u provedbi ovrhe i kako se provodi postupak ovrhe od strane FINA-e? Koja je razlika između sudske i izvansudske ovrhe?
Ovo su samo neka od pitanja koja će biti obrađena na webinaru.
Što je to elektronička ovrha i koje novosti donosi Pravilnik o izmjenama i dopunama Pravilnika o načinu i postupku provedbe ovrhe na novčanim sredstvima?

Webinar je namijenjen:
√ odvjetnicima
√ javnim bilježnicima
√ poslodavcima
√ ostalim subjektima kojima je FINA nužna stanica u njihovu poslovnom djelovanju s koje god strane spektra se našli, od poslovanja pa do provedbe ovrhe.

Svakom polazniku webinara bit će omogućeno sudjelovanje u raspravi, postavljanje pitanja i konzultacije s predavačicom.
Kako bi se omogućila što kvalitetnija obrada tema i interaktivna komunikacija s predavačicom, broj sudionika je ograničen.
Svi prijavljeni sudionici mogu postaviti pitanja i prije webinara na e-mail adresu: itoth@ingbiro.hr.
Pitanja će biti proslijeđena predavačici te će sudionici dobiti odgovore na webinaru.
Predviđeni termin popunjavat će se redoslijedom primljenih uplata.
Svi polaznici dobivaju potvrdu o sudjelovanju.

Predavač

Predavač

Sandra Cindrić , dipl. iur.


Ekspert za pravnu podršku, Centar za PNOP, FINA

PROGRAM

Doznajte što Vas očekuje.

Početak: 9.00 sati

 

9.00 – 10.30

Provedba ovrhe na novčanoj tražbini ovršenika
• Uloga FINA-e u provedbi ovrhe i proces provedbe ovrhe od strane FINA-e
• Položaj FINA-e među strankama
• Položaj FINA-e prema sudu i tijelima koja sudjeluju u postupku

Sudska i izvansudska ovrha
• Razlike u postupanju u postupku prisilne naplate
• Izravna naplata
• Koraci za uspješnu provedbu ovrhe
• Pravni lijekovi ovršenika protiv provedbe ovrhe kod FINA-e

Pokretanje ovrhe prema novim pravilima – elektronička ovrha
• Što je elektronička ovrha?
• Preduvjeti za elektroničku ovrhu
• Podnošenje prijedloga za ovrhu na temelju ovršne isprave
• Podnošenje prijedloga za ovrhu na temelju vjerodostojne isprave
• Novosti u postupanju javnog bilježnika u ovršnom postupku

Pitanja i odgovori

 

Upute

Doznajte kako se prijaviti i sudjelovati na webinaru.

Prijavnicu za webinar treba popuniti točnim i obveznim podacima putem internetske stranice Inženjerskog biroa.

Kotizaciju za webinar treba uplatiti u cijelosti (bez uplate pune cijene kotizacije nije moguće pristupiti webinaru).
Potvrdu o uplaćenoj kotizaciji potrebno je dostaviti u Inženjerski biro najkasnije jedan (1) dan prije dana održavanja webinara.
Na adresu elektroničke pošte koju ste naveli u prijavnici, na dan održavanja webinara Inženjerski biro će dostaviti poveznicu (link) na webinar.

Registraciju je potrebno napraviti najkasnije 15-ak minuta prije početka webinara, kako biste nas u slučaju kakvih tehničkih poteškoća mogli kontaktirati i tražiti pomoć. Postupak je jednostavan:
• prije početka webinara na Vaš e-mail poslat ćemo Vam prezentacije u ppt. formatu i podsjetnik o početku webinara;
• poveznica (link) na webinar aktivna je od trenutka dostavljanja;
• putem poveznice (linka) sudionik se prijavljuje u tzv. čekaonicu (lobby);
• polaznici borave u čekaonici sve dok im administrator ne dopusti ulaz na webinar;
• prije početka webinara, administratori Inženjerskog biroa provjeravaju uspješnost postupka prijave na webinar – moguće je da ćemo Vas kontaktirati telefonom/mobitelom (na prijavnici je potrebno upisati broj telefona/mobitela koji je dostupan na dan webinara);
• nakon provjere uspješnosti postupka prijave, webinar počinje u najavljeno vrijeme;
• webinar počinje sukladno zadanom vremenskom okviru (rasporedu predavanja).

Nakon završenog sudjelovanja na webinaru, na Vaš e-mail u roku od 48 sati šaljemo Vam potvrdu o sudjelovanju, kao i eventualne dodatne materijale.

Osnovne pretpostavke za pristup i sudjelovanje na webinaru:
• na računalo nije potrebno instalirati nikakav dodatan program. Dovoljno je kliknuti link koji ćete dobiti na Vaš osobni e-mail;
• ako sudjelujete na webinaru koristeći pametni mobitel, potrebno je instalirati Microsoft Teams s App Storea ili Google Playa;
• webinari se mogu pratiti putem stolnog računala, prijenosnog računala, tableta i pametnog telefona;
• potrebna je širokopojasna internetska veza (žičana ili bežična);
• potreban je zvučnik (integrirani ili vanjski povezan putem USB kabla ili bluetootha);
• mikrofon je opcionalan (nije obvezan) – polaznik normalno prati webinar bez mikrofona;
• web kamera je opcionalna (nije obvezna) – polaznik normalno prati webinar bez web kamere.
U slučaju poteškoća kod povezivanja, polaznici se mogu na dan webinara javiti na telefon: 099 / 737 4674.
Molimo da nam svojom pravodobnom uplatom i prijavom omogućite kvalitetnu organizaciju webinara.
Sve dodatne informacije možete dobiti na telefon: 01 / 4600 888.
Sudionici mogu postaviti pitanja tijekom održavanja webinara, a mogu ih i unaprijed dostaviti na e-mail: ivan.toth@ingbiro.hr.

KOTIZACIJA

Pogledajte ponudu.

Naknada

Naknada za sudjelovanje po sudioniku iznosi 560,00 kn + PDV,
a uplaćuje se unaprijed na žiro-račun organizatora:
Inženjerski biro d.o.o., Heinzelova 4a, Zagreb,
IBAN: HR2323400091100205049, SWIFT: PBZGHR2X, OIB: 84170114747,
s pozivom na broj 02-312206 i naznakom “za webinar”.

Naknada uključuje:
√ sudjelovanje na webinaru
√ prezentaciju predavača u elektroničkom formatu.


Prijave

Prijave za webinar molimo poslati:
• on-line prijavom sa stranice webinara ili
• e-mail: prodaja@ingbiro.hr, ili
• fax: 01 / 4600 875, ili
• Inženjerski biro d.o.o., Heinzelova 4a, 10 000 Zagreb.

Posebne pogodnosti:
√ svi pretplatnici na puni paket Pravni portal ingbiro.com ostvaruju 10% popusta na radionice/webinare u organizaciji Inženjerskog biroa d.o.o.

 

USKORO

Doznajte što Vam pripremamo.

 

 

x