WEBINAR UŽIVO:
ZEMLJIŠNOKNJIŽNO PRAVO – PRAKTIČNA PITANJA UPISA, DIGITALIZACIJE I PREDLOŽENIH IZMJENA ZAKONA O ZEMLJIŠNIM KNJIGAMA

 

Doznajte više o aktualnostima na području zemljišnoknjižnog prava.

ZAŠTO SUDJELOVATI NA WEBINARU?

Vrijeme održavanja: 9. lipnja 2022.
Početak: 9.00 sati
Trajanje: oko 140 minuta

Zemljišnoknjižno pravo i zemljišne knjige su izuzetno važna i uvijek aktualna tema s kojom se, profesionalno ili privatno, susreću svi. Uređenost zemljišnih knjiga i brzina provođenja zemljišnoknjižnog postupka imaju širok dijapazon utjecaja, kao na primjer – ulaganje, i gospodarstvo općenito. U posljednjih dvadesetak godina zemljišna knjiga doživjela je veliku transformaciju od ručno vođene do digitalizirane zemljišne knjige i zemljišnoknjižnog postupka. Unatoč velikom napretku, daljnja digitalizacija postavlja se kao prioritet koji nam slijedi i koji pred sve uključene u zemljišnoknjižni postupak stavlja nove izazove, dvojbe i otvara dodatna pitanja. Što nakon uspostave Baze zemljišnih podataka i što se njome mijenja? Kako brisati zabilježbu ovrhe? Što s predbilježbom, a vlasniku nije ispunjena obveza? Koje su najznačajnije promjene u okviru izmjena i dopuna Zakona o zemljišnim knjigama koje se predlažu? Hoće li isključivo elektroničko podnošenje prijedloga ograničiti strankama pristup sudu? To su samo neka od pitanja na koja će ovaj webinar dati odgovore.

Webinar je namijenjen:
√ odvjetnicima
√ sucima
√ sudskim savjetnicima
√ korporativnim pravnicima
√ svim drugim zainteresiranim osobama.


Svakom polazniku webinara bit će omogućeno sudjelovanje u raspravi, postavljanje pitanja i konzultacije s predavačicom.
Kako bi se omogućila što kvalitetnija obrada tema i interaktivna komunikacija s predavačicom, broj sudionika je ograničen.
Svi prijavljeni sudionici mogu postaviti pitanja i prije webinara na e-mail adresu: tvalek@ingbiro.hr..
Pitanja će biti proslijeđena predavačici te će sudionici dobiti odgovore na webinaru.
Predviđeni termin popunjavat će se redoslijedom primljenih uplata.
Svi polaznici dobivaju potvrdu o sudjelovanju.

Predavač

Predavač

Andrea Simić Rukavina


Viša savjetnica – specijalistica u Sektoru za zemljišnoknjižna i stvarna prava, Uprava za građansko, trgovačko i upravno pravo, Ministarstvo pravosuđa i uprave Republike Hrvatske

PROGRAM

Doznajte što Vas očekuje.

Početak: 9.00 sati

 

9.00 – 10.00
Predbilježba prava vlasništva:
• upis, opravdanja i brisanje

Zabilježbe s posebnim osvrtom na zabilježbu ovrhe:
• vrste zabilježbe
• upis zabilježbe
• brisanje zabilježbe
• zabilježba ovrhe i zabilježba dosude (upis, učinak i brisanje)

Baza zemljišnih podataka:
• uspostava i što se mijenja
• provedba prijavnog lista

10.00 – 10.15
Stanka

10.15 – 11.15
Dosadašnja ostvarenja i budućnost digitalizacije zemljišnoknjižnog postupka:
• usluge dostupne putem „One-Stop-Shopa“
• predložene izmjene u Nacrtu prijedloga ZIDZZK-a koje se odnose na daljnju digitalizaciju
• prednosti/nedostaci predloženog načina podnošenja prijedloga za upis preko isključivih ovlaštenika
• izazovi digitalizacije

Osnivanje i obnova zemljišne knjige:
• izazovi postupka osnivanja i obnove
• Nacrt prijedloga ZIDZZK-a – koje su novosti

Pitanja i odgovori

 

Upute

Doznajte kako se prijaviti i sudjelovati na webinaru.

Prijavnicu za webinar treba popuniti točnim i obveznim podacima putem internetske stranice Inženjerskog biroa.

Kotizaciju za webinar treba uplatiti u cijelosti (bez uplate pune cijene kotizacije nije moguće pristupiti webinaru).
Potvrdu o uplaćenoj kotizaciji potrebno je dostaviti u Inženjerski biro najkasnije jedan (1) dan prije dana održavanja webinara.
Na adresu elektroničke pošte koju ste naveli u prijavnici, na dan održavanja webinara Inženjerski biro će dostaviti poveznicu (link) na webinar.

Registraciju je potrebno napraviti najkasnije 15-ak minuta prije početka webinara, kako biste nas u slučaju kakvih tehničkih poteškoća mogli kontaktirati i tražiti pomoć. Postupak je jednostavan:
• prije početka webinara na Vaš e-mail poslat ćemo Vam prezentacije u ppt. formatu i podsjetnik o početku webinara;
• poveznica (link) na webinar aktivna je od trenutka dostavljanja;
• putem poveznice (linka) sudionik se prijavljuje u tzv. čekaonicu (lobby);
• polaznici borave u čekaonici sve dok im administrator ne dopusti ulaz na webinar;
• prije početka webinara, administratori Inženjerskog biroa provjeravaju uspješnost postupka prijave na webinar – moguće je da ćemo Vas kontaktirati telefonom/mobitelom (na prijavnici je potrebno upisati broj telefona/mobitela koji je dostupan na dan webinara);
• nakon provjere uspješnosti postupka prijave, webinar počinje u najavljeno vrijeme;
• webinar počinje sukladno zadanom vremenskom okviru (rasporedu predavanja).

Nakon završenog sudjelovanja na webinaru, na Vaš e-mail u roku od 48 sati šaljemo Vam potvrdu o sudjelovanju, kao i eventualne dodatne materijale.

Osnovne pretpostavke za pristup i sudjelovanje na webinaru:
• na računalo nije potrebno instalirati nikakav dodatan program. Dovoljno je kliknuti link koji ćete dobiti na Vaš osobni e-mail;
• ako sudjelujete na webinaru koristeći pametni mobitel, potrebno je instalirati Microsoft Teams s App Storea ili Google Playa;
• webinari se mogu pratiti putem stolnog računala, prijenosnog računala, tableta i pametnog telefona;
• potrebna je širokopojasna internetska veza (žičana ili bežična);
• potreban je zvučnik (integrirani ili vanjski povezan putem USB kabla ili bluetootha);
• mikrofon je opcionalan (nije obvezan) – polaznik normalno prati webinar bez mikrofona;
• web kamera je opcionalna (nije obvezna) – polaznik normalno prati webinar bez web kamere.
U slučaju poteškoća kod povezivanja, polaznici se mogu na dan webinara javiti na telefon: 099 / 737 4674.
Molimo da nam svojom pravodobnom uplatom i prijavom omogućite kvalitetnu organizaciju webinara.
Sve dodatne informacije možete dobiti na telefon: 01 / 4600 888.
Sudionici mogu postaviti pitanja tijekom održavanja webinara, a mogu ih i unaprijed dostaviti na e-mail: tvalek@ingbiro.hr.

KOTIZACIJA

Pogledajte ponudu.

Naknada

Naknada za sudjelovanje po sudioniku iznosi 700,00 kn + PDV,
a uplaćuje se unaprijed na žiro-račun organizatora:
Inženjerski biro d.o.o., Heinzelova 4a, Zagreb,
IBAN: HR2323400091100205049, SWIFT: PBZGHR2X, OIB: 84170114747,
s pozivom na broj 02-312207 i naznakom “za webinar”.

Naknada uključuje:
√ sudjelovanje na webinaru
√ prezentaciju predavača u elektroničkom formatu.


Prijave

Prijave za webinar molimo poslati:
• on-line prijavom sa stranice webinara ili
• e-mail: prodaja@ingbiro.hr, ili
• fax: 01 / 4600 875, ili
• Inženjerski biro d.o.o., Heinzelova 4a, 10 000 Zagreb.

Posebne pogodnosti:
√ svi pretplatnici na puni paket Pravni portal ingbiro.com ostvaruju 10% popusta na radionice/webinare u organizaciji Inženjerskog biroa d.o.o.

 

USKORO

Doznajte što Vam pripremamo.

image01