WEBINAR UŽIVO:
Promjene Stečajnog zakona i Zakona o stečaju potrošača te promjene Zakona o trgovačkim društvima i Zakona o sudskom registru

 

Ostanite u tijekom sa zakonodavnim izmjenama u području stečaja, trgovačkih društava i sudskog registra.

ZAŠTO SUDJELOVATI NA WEBINARU?

Vrijeme održavanja: 1. lipnja 2022.
Početak: 9.00 sati
Trajanje: oko 200 minuta

Nedavno su izmijenjeni Zakon trgovačkim društvima, Stečajni zakon, Zakon o stečaju potrošača i Zakon o sudskom registru. Riječ je o, nedvojbeno, izuzetno važnim propisima od kojih neki predstavljaju i same osnove hrvatskoga pravnog sustava. Stoga je neopisivo važno ostati u tijeku sa zakonodavnom izmjenom i njezinim posljedicama.
Što je novo u vezi s dostavom u stečajnom postupku, a što s razrješenjem stečajnog upravitelja? Kako se saziva glavna skupština, a kada će sud po službenoj dužnosti provesti postupak brisanja subjekta upisa? Osim toga, posebno će se govoriti o mjerama ranog upozorenja poduzetnika o predstojećim financijskim poteškoćama i mjerama koje mora poduzeti uprava takvog poduzetnika, mogućnosti dužnika da sam predloži stečajni plan i najvažnijim promjenama u postupku stečaja potrošača, posebno o vremenu provjere ponašanja potrošača prije nego se oslobodi od preostalih obveza. To su samo neka pitanja na koja su utjecale navedene zakonske izmjene, a koja su važna za svakodnevnu praksu.

Webinar je namijenjen:
√ odvjetnicima
√ sucima
√ javnim bilježnicima
√ korporativnim pravnicima
√ stečajnim upraviteljima


Svakom polazniku webinara bit će omogućeno sudjelovanje u raspravi, postavljanje pitanja i konzultacije s predavačicama.
Kako bi se omogućila što kvalitetnija obrada tema i interaktivna komunikacija s predavačicama, broj sudionika je ograničen.
Svi prijavljeni sudionici mogu postaviti pitanja i prije webinara na e-mail adresu: abijelic@ingbiro.hr.
Pitanja će biti proslijeđena predavačicama te će sudionici dobiti odgovore na webinaru.
Predviđeni termin popunjavat će se redoslijedom primljenih uplata.
Svi polaznici dobivaju potvrdu o sudjelovanju.

Predavači

Predavač

Nevenka Marković, dipl. iur.


Sutkinja na Visokom trgovačkom sudu

Predavač

Željka Bregeš, dipl.iur.


Sutkinja na Trgovačkom sudu u Zagrebu

PROGRAM

Doznajte što Vas očekuje.

Početak: 9.00 sati

 

9.00 – 10.30
Promjene Stečajnog zakona i Zakona o stečaju potrošača
• predstečajni postupak
• stečajni postupak
• stečajni plan
• oslobođenje od preostalih obveza

10.30 – 10.45
Stanka

10.45 – 12.15
Novine u primjeni Zakona o trgovačkim društvima i Zakona o sudskom registru
• prokura
• poslovne knjige i dokumentacija (u likvidaciji)
• elektronička komunikacija
• osnivanje društva na daljinu uz sudjelovanje javnog bilježnika
• prijava za upis u sudski registar
• objava i dostava rješenja i zaključka
• usklađivanje adresnih podataka

Pitanja i odgovori

 

Upute

Doznajte kako se prijaviti i sudjelovati na webinaru.

Prijavnicu za webinar treba popuniti točnim i obveznim podacima putem internetske stranice Inženjerskog biroa.

Kotizaciju za webinar treba uplatiti u cijelosti (bez uplate pune cijene kotizacije nije moguće pristupiti webinaru).
Potvrdu o uplaćenoj kotizaciji potrebno je dostaviti u Inženjerski biro najkasnije jedan (1) dan prije dana održavanja webinara.
Na adresu elektroničke pošte koju ste naveli u prijavnici, na dan održavanja webinara Inženjerski biro će dostaviti poveznicu (link) na webinar.

Registraciju je potrebno napraviti najkasnije 15-ak minuta prije početka webinara, kako biste nas u slučaju kakvih tehničkih poteškoća mogli kontaktirati i tražiti pomoć. Postupak je jednostavan:
• prije početka webinara na Vaš e-mail poslat ćemo Vam prezentacije u ppt. formatu i podsjetnik o početku webinara;
• poveznica (link) na webinar aktivna je od trenutka dostavljanja;
• putem poveznice (linka) sudionik se prijavljuje u tzv. čekaonicu (lobby);
• polaznici borave u čekaonici sve dok im administrator ne dopusti ulaz na webinar;
• prije početka webinara, administratori Inženjerskog biroa provjeravaju uspješnost postupka prijave na webinar – moguće je da ćemo Vas kontaktirati telefonom/mobitelom (na prijavnici je potrebno upisati broj telefona/mobitela koji je dostupan na dan webinara);
• nakon provjere uspješnosti postupka prijave, webinar počinje u najavljeno vrijeme;
• webinar počinje sukladno zadanom vremenskom okviru (rasporedu predavanja).

Nakon završenog sudjelovanja na webinaru, na Vaš e-mail u roku od 48 sati šaljemo Vam potvrdu o sudjelovanju, kao i eventualne dodatne materijale.

Osnovne pretpostavke za pristup i sudjelovanje na webinaru:
• na računalo nije potrebno instalirati nikakav dodatan program. Dovoljno je kliknuti link koji ćete dobiti na Vaš osobni e-mail;
• ako sudjelujete na webinaru koristeći pametni mobitel, potrebno je instalirati Microsoft Teams s App Storea ili Google Playa;
• webinari se mogu pratiti putem stolnog računala, prijenosnog računala, tableta i pametnog telefona;
• potrebna je širokopojasna internetska veza (žičana ili bežična);
• potreban je zvučnik (integrirani ili vanjski povezan putem USB kabla ili bluetootha);
• mikrofon je opcionalan (nije obvezan) – polaznik normalno prati webinar bez mikrofona;
• web kamera je opcionalna (nije obvezna) – polaznik normalno prati webinar bez web kamere.
U slučaju poteškoća kod povezivanja, polaznici se mogu na dan webinara javiti na telefon: 099 / 737 4674.
Molimo da nam svojom pravodobnom uplatom i prijavom omogućite kvalitetnu organizaciju webinara.
Sve dodatne informacije možete dobiti na telefon: 01 / 4600 888.
Sudionici mogu postaviti pitanja tijekom održavanja webinara, a mogu ih i unaprijed dostaviti na e-mail: abijelic@ingbiro.hr.

KOTIZACIJA

Pogledajte ponudu.

Naknada

Naknada za sudjelovanje po sudioniku iznosi 700,00 kn + PDV,
a uplaćuje se unaprijed na žiro-račun organizatora:
Inženjerski biro d.o.o., Heinzelova 4a, Zagreb,
IBAN: HR2323400091100205049, SWIFT: PBZGHR2X, OIB: 84170114747,
s pozivom na broj 02-312208 i naznakom “za webinar”.

Naknada uključuje:
√ sudjelovanje na webinaru
√ prezentaciju predavača u elektroničkom formatu.


Prijave

Prijave za webinar molimo poslati:
• on-line prijavom sa stranice webinara ili
• e-mail: prodaja@ingbiro.hr, ili
• fax: 01 / 4600 875, ili
• Inženjerski biro d.o.o., Heinzelova 4a, 10 000 Zagreb.

Posebne pogodnosti:
√ svi pretplatnici na puni paket Pravni portal ingbiro.com ostvaruju 10% popusta na radionice/webinare u organizaciji Inženjerskog biroa d.o.o.

 

image01