WEBINAR UŽIVO: Program usavršavanja iz područja javne nabave
ZAKONITA PROVEDBA OTVORENOG POSTUPKA, IZRADA DOKUMENTACIJE O NABAVI, PREGLED I OCJENA PONUDA, PRIMJERI IZ PRAKSE

 

Saznajte više o zakonitoj provedbi otvorenog postupka javne nabave u svim fazama te kako upravljati provedbom postupka javne nabave i izbjeći najčešće propuste.

ZAŠTO SUDJELOVATI NA WEBINARU?

 

Tema programa usavršavanja je zakonita provedba otvorenog postupka javne nabave u svim fazama, od izrade dokumentacije o nabavi, uspješnog pregleda i ocjene ponuda te donošenje odluke o odabiru ili poništenju.
Saznajte koji su najčešći propusti naručitelja u definiranju tehničkih specifikacija, izradi troškovnika i određivanju kriterija za kvalitativni odabir, te kako ih uspješno svladati.
Primjerima iz prakse Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave i Visokog upravnog suda te kroz konkretna pitanja i mišljenja dionici će dobiti odgovore na pitanja s kojima se susreću u provedbi postupaka javne nabave i koja se odnose na teme obuhvaćene ovim programom usavršavanja.
Dakle, ako imate dvojbi i/ili nejasnoća iz tema koje su obuhvaćene ovim programom usavršavanja, ovaj program će vam kroz primjere iz prakse i interaktivni pristup dati odgovore na konkretna pitanja.

Datum usavršavanja: 19. svibnja 2022.
Program usavršavanja provodi se kao jednodnevni program (8 nastavnih sati).
Svakom polazniku Programa izdaje se potvrda o pohađanju programa usavršavanja sukladno Pravilniku o izobrazbi u području javne nabave (Narodne novine, br. 65/17).
Maksimalan broj polaznika po pojedinačnom programu usavršavanja je 50.
Predviđeni termin popunjavat će se redoslijedom primljenih uplata.
Inženjerski biro d.o.o., Heinzelova 4a, Zagreb, ovlašteni je nositelj Programa izobrazbe u području javne nabave (Evidencijski broj 19 u Registru nositelja programa).
Program usavršavanja iz područja javne nabave odobren je od strane Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta, Uprave za politiku javne nabave (Evidencijski broj dodijeljen programu usavršavanja: 2022-0185).

Predavač

 

Predavač

Ančica Jonjić, dipl. iur.

Savjetnica u Službi za pravne poslove, Središnji državni ured za središnju javnu nabavu

PROGRAM

Doznajte što Vas očekuje.

 

9.00 – 10.30
IZRADA DOKUMENTACIJE O NABAVI – PROPUSTI NARUČITELJA – 1. DIO
(2 nastavna sata)
• Definiranje tehničkih specifikacija
• Diskriminirajuće tehničke specifikacije
• Upućivanje na marku ili izvor – jednakovrijednost
• Upućivanje na norme – jednakovrijednost
• Najčešći propusti u praksi i kako ih otkloniti – DKOM i VUS

 

10.30 – 10.45
Stanka

 

10.45 – 12.15
IZRADA DOKUMENTACIJE O NABAVI – NAJČEŠĆE POGREŠKE – 2. DIO
(2 nastavna sata)
• Izrada troškovnika – propusti i kako ih otkloniti
• Kriteriji za kvalitativni odabir gospodarskih subjekata – uvjeti i dokazi sposobnosti
• Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
• Ekonomska i financijska sposobnost
• Tehnička i stručna sposobnost
• Ostali uvjeti naručitelja u dokumentaciji o nabavi

 

12.15 – 12.45
Stanka

 

12.45 – 14.15
PREGLED I OCJENA PONUDA – 1. DIO
(2 nastavna sata)
• Redoslijed pregleda i ocjene ponuda
• Jamstvo za ozbiljnost ponude
• Pojašnjenje i upotpunjavanje – čl. 293. ZJN 2016
• Izuzetno niska cijena ponude – čl. 289. ZJN 2016
• Najčešći propusti u praksi i kako ih otkloniti – DKOM i VUS

 

14.15 – 14.30
Stanka

 

14.30 – 16.00
PREGLED I OCJENA PONUDA – 2. DIO
(2 nastavna sata)
• Provjera podataka navedenih u ESPD-u – čl. 262. ZJN 2016
• Traženje ažuriranih popratnih dokumenata – čl. 263. ZJN 2016
• Dohvat podataka iz EOJN-a
• Tehnička i stručna sposobnost – upotpunjavanje referenci
• Tehnička i stručna sposobnost – oslanjanje vs. podugovaranje
• Najčešće pogreške kroz praksu DKOM-a i VUS-a

 

Upute

Doznajte kako se prijaviti i sudjelovati na webinaru.

Prijavnicu za webinar treba popuniti točnim i obveznim podacima putem internetske stranice Inženjerskog biroa.
Kotizaciju za webinar treba uplatiti u cijelosti (bez uplate pune cijene kotizacije nije moguće pristupiti webinaru).
Potvrdu o uplaćenoj kotizaciji potrebno je dostaviti u Inženjerski biro najkasnije jedan (1) dan prije dana održavanja webinara.
Na adresu elektroničke pošte koju ste naveli u prijavnici, na dan održavanja webinara Inženjerski biro će dostaviti poveznicu (link) na webinar.

Registraciju je potrebno napraviti najkasnije 15-ak minuta prije početka webinara, kako biste nas u slučaju kakvih tehničkih poteškoća mogli kontaktirati i tražiti pomoć. Postupak je jednostavan:
• prije početka webinara na Vaš e-mail poslat ćemo Vam prezentacije u ppt. formatu i podsjetnik o početku webinara;
• poveznica (link) na webinar aktivna je od trenutka dostavljanja;
• putem poveznice (linka) sudionik se prijavljuje u tzv. čekaonicu (lobby);
• polaznici borave u čekaonici sve dok im administrator ne dopusti ulaz na webinar;
• prije početka webinara, administratori Inženjerskog biroa provjeravaju uspješnost postupka prijave na webinar – moguće je da ćemo Vas kontaktirati telefonom/mobitelom (na prijavnici je potrebno upisati broj telefona/mobitela koji je dostupan na dan webinara);
• nakon provjere uspješnosti postupka prijave, webinar počinje u najavljeno vrijeme;
• webinara počinje sukladno zadanom vremenskom okviru (rasporedu predavanja).

Osnovne pretpostavke za pristup i sudjelovanje na webinaru:
• na računalo nije potrebno instalirati nikakav dodatan program. Dovoljno je kliknuti link koji ćete dobiti na Vaš osobni e-mail;
• ako sudjelujete na webinaru koristeći pametni mobitel, potrebno je instalirati Microsoft Teams s App Storea ili Google Playa;
• webinari se mogu pratiti putem stolnog računala, prijenosnog računala, tableta i pametnog telefona;
• potrebna je širokopojasna internetska veza (žičana ili bežična);
• potreban je zvučnik (integrirani ili vanjski povezan putem USB kabla ili bluetootha);
• mikrofon je opcionalan (nije obvezan) – polaznik normalno prati webinar bez mikrofona;
• web kamera je opcionalna (nije obvezna) – polaznik normalno prati webinar bez web kamere.

U slučaju poteškoća kod povezivanja, polaznici se mogu na dan webinara javiti tehničkoj podršci na telefon: 099 / 737 4674.
Molimo da nam svojom pravodobnom uplatom i prijavom omogućite kvalitetnu organizaciju webinara.
Sve dodatne informacije možete dobiti na tel. 01 / 4600 888.
Sudionici mogu postaviti pitanja tijekom održavanja webinara, a mogu ih i unaprijed dostaviti na ivan.toth@ingbiro.hr.
Nakon završenog sudjelovanja na webinaru, na Vaš e-mail u roku od 48 sati poslat ćemo Vam potvrdu o sudjelovanju.

KOTIZACIJA

Pogledajte ponudu.

Naknada

Naknada za sudjelovanje po sudioniku iznosi 900,00 kn,
a uplaćuje se unaprijed na žiro-račun organizatora:
Inženjerski biro d.o.o., Heinzelova 4a, Zagreb,
IBAN: HR2323400091100205049, SWIFT: PBZGH2X, OIB: 84170114747,
s pozivom na broj 02-312205 i naznakom “za program usavršavanja”.
Na temelju čl. 39. st. 1. toč. i) Zakona o PDV-u, kotizacija je oslobođena od PDV-a.


Naknada uključuje:
√ sudjelovanje u Programu usavršavanja
√ prezentaciju predavača u elektroničkom formatu.


Prijave

Prijave za Program usavršavanja molimo poslati:
• on-line prijavom sa stranice Programa usavršavanja ili
• e-mail: prodaja@ingbiro.hr, ili
• fax: 01/46 00 875, ili
• Inženjerski biro d.o.o., Heinzelova 4a, 10 000 Zagreb.



Posebne pogodnosti:
√ svi pretplatnici na puni paket Pravni portal ingbiro.com ostvaruju 10% popusta na radionice/webinare u organizaciji Inženjerskog biroa d.o.o.

 

USKORO

Doznajte što Vam pripremamo.