WEBINAR UŽIVO:
Zemljišnoknjižno pravo – značajni instituti, primjena i sudska praksa

 

Cilj ovog webinara je obraditi postupanje zemljišnoknjižnih sudova povodom redovnih zemljišnoknjižnih postupaka, provedba sudskih odluka, posebni zemljišnoknjižni postupci te povezivanje zemljišne knjige i knjige položenih ugovora.

ZAŠTO SUDJELOVATI NA WEBINARU?

Vrijeme održavanja: 23. travnja 2021.
Početak: 10.00 sati
Trajanje: 90 minuta

Upis prava vlasništva važan je za ulaganja i razvoj. Zemljišne knjige koriste se diljem svijeta u svrhu dokazivanja i osiguranja prava vlasništva. One su sastavnice informacijskog sustava o nekretnini. Ažurni podaci u zemljišnim knjigama su od presudne važnosti kako za privatni, tako i za javni sektor u svrhu ispravnog utvrđivanja i naplate javnih davanja, praćenja raznih zahtjeva samoupravnih jedinica, strateškog planiranja usluga i infrastrukture.
Zakon o zemljišnim knjigama u svojim odredbama sadrži odredbe o pokretanju i vođenju postupka za upis stvarnih prava u zemljišne knjige; uknjižba, predbilježba i zabilježba, dočim Zakon o vlasništvu i drugim stvarnim pravima sadrži odredbe o pravnoj osnovi stjecanja vlasništva na nekretnini. Zakon o zemljišnim knjigama i Zakon o vlasništvu i drugim stvarnim pravima na snazi su već dvadeset godina, ali unatoč dugogodišnjoj primjeni zakona u praksi, upis stvarnih prava te upis nekretnina u zemljišnu knjigu još uvijek su suočeni s problemima koji uzrokuju dugotrajnost postupka. Fizičke i pravne osobe stječu pravo vlasništva na nekretnini tek upisom u zemljišne knjige, pa je poznavanje odredaba Zakona o zemljišnim knjigama i Zakona o vlasništvu i drugim stvarnim pravima jedan od preduvjeta kako bi stjecanje prava vlasništva bilo ostvareno upisom u zemljišne knjige u što kraćem vremenskom roku.

Webinar je namijenjen službenicima u katastru, zemljišnoknjižnim sucima i referentima, referentima u imovinskopravnim službama jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave, korporativnim pravnicima, odvjetnicima, javnim bilježnicima, trgovačkim društvima, bankama, društvima za pružanje financijskih usluga u naplati i upravljanju potraživanja i drugim subjektima koji primjenjuju propise zemljišnoknjižnog prava.

Program webinara provodi se kao jednodnevni program (2 nastavna sata).
Svakom polazniku bit će omogućeno sudjelovanje u raspravi, postavljanje pitanja i konzultacije s predavačem.
Kako bi se omogućila što kvalitetnija obrada tema i interaktivna komunikacija s predavačem, broj sudionika je ograničen.
Svi prijavljeni sudionici mogu postaviti pitanja i prije radionice na e-mail adresu ivan.toth@ingbiro.hr.
Pitanja će biti proslijeđena predavaču te će sudionici dobiti odgovore na webinaru.
Predviđeni termin popunjavat će se redoslijedom primljenih uplata.
Svi polaznici dobivaju potvrdu o sudjelovanju.

Predavač

Predavač

Ana Marija Končić


Voditeljica Zemljišnoknjižnog odjela Općinskog suda u Sesvetama

PROGRAM

Doznajte što Vas očekuje.

Početak: 10.00 sati

 

10.00 – 11.30
REDOVNI ZEMLJIŠNOKNJIŽNI POSTUPCI

• Zabilježba pokretanja postupka
   - kada (ni)je dopuštena
• Zabilježba spora
   - dopuštenje za upis
   - obnova zabilježbe spora
• Provedba sudskih odluka
   - nove pretpostavke za dopuštenje upisa
• Podobnost isprava za upis
• Peterostruka pristojba
• Posebni pravni režimi – pretpostavke za upis

POSEBNI ZEMLJIŠNOKNJIŽNI POSTUPCI
• Pojedinačni ispravni postupak
   - pokretanje postupka
   - predmet postupka
   - pravni lijekovi
• Povezivanje zemljišne knjige i knjige položenih ugovora

PITANJA I ODGOVORI

 

Upute

Doznajte kako se prijaviti i sudjelovati na webinaru.

Prijavnicu za webinar treba popuniti točnim i obveznim podacima putem internetske stranice Inženjerskog biroa.
Kotizaciju za webinar treba uplatiti u cijelosti (bez uplate pune cijene kotizacije nije moguće pristupiti webinaru).
Potvrdu o uplaćenoj kotizaciji potrebno je dostaviti u Inženjerski biro najkasnije jedan (1) dan prije dana održavanja webinara.
Na adresu elektroničke pošte koju ste naveli u prijavnici, na dan održavanja webinara Inženjerski biro će dostaviti poveznicu (link) na webinar.

Registraciju je potrebno napraviti najkasnije 15-ak minuta prije početka programa usavršavanja, kako biste nas u slučaju kakvih tehničkih poteškoća mogli kontaktirati i tražiti pomoć. Postupak je jednostavan:
• prije početka webinara na Vaš e-mail poslat ćemo Vam prezentacije u ppt. formatu i podsjetnik o početku programa usavršavanja;
• poveznica (link) na webinar aktivna je od trenutka dostavljanja;
• putem poveznice (linka) sudionik se prijavljuje u tzv. čekaonicu (lobby);
• polaznici borave u čekaonici sve dok im administrator ne dopusti ulaz na webinar;
• prije početka webinara, administratori Inženjerskog biroa provjeravaju uspješnost postupka prijave na webinar – moguće je da ćemo Vas kontaktirati telefonom/mobitelom (na prijavnici je potrebno upisati broj telefona/mobitela koji je dostupan na dan webinara);
• nakon provjere uspješnosti postupka prijave, webinar počinje u najavljeno vrijeme;
• program usavršavanja počinje sukladno zadanom vremenskom okviru (rasporedu predavanja).

Osnovne pretpostavke za pristup i sudjelovanje na webinaru:
• na računalo nije potrebno instalirati nikakav dodatan program. Dovoljno je kliknuti link koji ćete dobiti na Vaš osobni e-mail;
• ako sudjelujete na webinaru koristeći pametni mobitel, potrebno je instalirati Microsoft Teams s App Storea ili Google Playa;
• webinari se mogu pratiti putem stolnog računala, prijenosnog računala, tableta i pametnog telefona;
• potrebna je širokopojasna internetska veza (žičana ili bežična);
• potreban je zvučnik (integrirani ili vanjski povezan putem USB kabla ili bluetootha);
• mikrofon je opcionalan (nije obvezan) – polaznik normalno prati webinar bez mikrofona;
• web kamera je opcionalna (nije obvezna) – polaznik normalno prati webinar bez web kamere.

U slučaju poteškoća kod povezivanja, polaznici se mogu na dan webinara javiti tehničkoj podršci na telefon: 099 / 737 4674.
Molimo da nam svojom pravodobnom uplatom i prijavom omogućite kvalitetnu organizaciju webinara.
Sve dodatne informacije možete dobiti na tel. 01 / 4600 888.
Sudionici mogu postaviti pitanja tijekom održavanja webinara, a mogu ih i unaprijed dostaviti na ivan.toth@ingbiro.hr.
Nakon završenog sudjelovanja na webinaru, na Vaš e-mail u roku od 48 sati poslat ćemo Vam potvrdu o sudjelovanju.

KOTIZACIJA

Pogledajte ponudu.

Naknada

Naknada za sudjelovanje po sudioniku iznosi 500,00 kn + PDV,
a uplaćuje se unaprijed na žiro-račun organizatora:
Inženjerski biro d.o.o., Heinzelova 4a, Zagreb,
IBAN: HR2323400091100205049, SWIFT: PBZGH2X, OIB: 84170114747,
s pozivom na broj 02-312105 i naznakom “za webinar”.

Naknada uključuje:
√ sudjelovanje na webinaru
√ prezentaciju predavača u elektroničkom formatu.


Prijave

Prijave za webinar molimo poslati:
• on-line prijavom sa stranice webinara ili
• e-mail: prodaja@ingbiro.hr, ili
• fax: 01 / 4600 875, ili
• Inženjerski biro d.o.o., Heinzelova 4a, p.p. 314, 10 000 Zagreb.

Posebne pogodnosti:
√ svi pretplatnici na puni paket Pravni portal ingbiro.com ostvaruju 15% popusta na radionice/webinare u organizaciji Inženjerskog biroa d.o.o.

 

USKORO

Doznajte što Vam pripremamo.