WEBINAR UŽIVO:
Trgovci i zaštita potrošača
Prijava

 

Doznajte kako prilagoditi svoje trgovačke prakse i poslovne politike europskim i hrvatskim propisima iz područja zaštite potrošača, kako izbjeći vještačenja i sporove te što bi svaki trgovac trebao znati prije nego što izda račun.

ZAŠTO SUDJELOVATI NA WEBINARU?

Vrijeme održavanja: 19. svibnja 2021.
Početak: 9.00 sati
Trajanje: 180 minuta

Ulaskom potrošača u trgovinu započinje kupoprodajni odnos, a potrošači i trgovci u tom odnosu imaju prava i obveze s kojima često obje strane nisu u dovoljnoj mjeri upoznate. Koje informacije je svaki trgovac dužan predočiti potrošaču prije izvršene kupnje, koja roba može ići na sniženje i kako postupiti u slučaju reklamacije ili materijalnog nedostatka proizvoda, samo su neka od pitanja s kojima se podjednako susreću i potrošači i trgovci.

Nerijetko obje strane u ovom odnosu smatraju da su u pravu zbog neupućenosti u propise koji ih obvezuju. Nažalost, ishod takvog neznanja može rezultirati inspekcijskim nadzorom, skupim vještačenjima i financijskim štetama.

Prema Potrošačkom semaforu (Consumer Conditions Scoreboard) kojeg svake dvije godine objavljuje Europska komisija (zadnji je za 2019. godinu) Hrvatska je od EU-28 na posljednjem mjestu s rezultatom 53,2, a Švedska je najbolja s rezultatom 71,4.
Gledajući komponente semafora, Hrvatska ima najlošiji rezultat u pokazatelju "znanje i povjerenje" i u pokazatelju "rješavanje pritužbi i sporova", najlošiji rezultat imamo i u povjerenju u javna tijela, a naši trgovci na malo najlošije poznaju prava potrošača.

Situaciju dodatno kompliciraju česte izmjene propisa, a ulaskom u EU trgovci, kao i prekršajni suci, obvezni su poznavati i europsku sudsku praksu jer je ona jednako tako obvezujuća i primjenjuje se jednako kao i važeći propisi RH.

Naš webinar donosi praktične informacije o primjeni propisa iz područja zaštite potrošača i obveznih odnosa za sve uključene u maloprodaju roba i usluga te se bavi time kako izbjeći sporove, ali i što očekivati u njima. Možda najvažnije od svega, webinarom ćemo doći do toga kako potrošača ispratiti iz trgovine zadovoljnog, ali i osigurati to da se potrošač ponovno vrati u trgovinu.

Webinar je namijenjen:
√ voditeljima prodaje i osoblju koje je u kontaktu s kupcima (npr. djelatnici koji rade na info pultu i reklamacijama i dr.)
√ prodajnim agentima koji rade u poslovnim prostorijama
√ djelatnicima u maloprodaji proizvoda i usluga
√ inspektorima koji provode nadzor nad provođenjem odredaba Zakona o zaštiti potrošača i drugih propisa vezanih za zaštitu potrošača
√ sucima pri općinskim sudovima koji rade na prekršajnim predmetima
√ udrugama potrošača
√ djelatnicima ministarstava
√ potrošačima
√ sudskim vještacima

Program webinara provodi se kao jednodnevni program (3 nastavna sata).
Svakom polazniku webinara bit će omogućeno sudjelovanje u raspravi, postavljanje pitanja i konzultacije s predavačicom.
Kako bi se omogućila što kvalitetnija obrada tema i interaktivna komunikacija s predavačicom, broj sudionika je ograničen.
Svi prijavljeni sudionici mogu postaviti pitanja i prije webinara na e-mail adresu ivan.toth@ingbiro.hr.
Pitanja će biti proslijeđena predavačici te će sudionici dobiti odgovore na webinaru.
Predviđeni termin popunjavat će se redoslijedom primljenih uplata.
Svi polaznici dobivaju potvrdu o sudjelovanju.

Predavač

Predavač

Ana Knežević


predsjednica Hrvatske udruge za zaštitu potrošača

PROGRAM

Doznajte što Vas očekuje.

Početak: 9.00 sati

 

9.00 – 9.50
• Zakon o zaštiti potrošača i ostali propisi iz tog područja
• Što je zaštita potrošača i zašto je važna za trgovce
• Koje informacije trgovac treba dati kupcu prilikom kupnje
• Pravilnik o isticanju maloprodajne cijene
• Posebni oblici prodaje – sniženja, rasprodaje, akcije, roba s greškom
• Rješavanje prigovora potrošača (reklamacije)
• Materijalni nedostatak na proizvodu i jamstvo
• Zbrinjavanje ambalaže

Stanka – 10 minuta

10.00 – 10.50
• Prodaja izvan poslovnih prostorija
• Prodaja na daljinu – internet, telefon, mobitel
• Obavezni sadržaj web shopa
• Otkazivanje ugovora – obrazac
• Povrat novca
• Povrat robe
• Registar "NE ZOVI"
• GDPR – Opća uredba o zaštiti podataka
• Kolačići

Stanka – 10 minuta

11.00 – 12.00
• Nepoštena, zavaravajuća i agresivna poslovna praksa
• Inspekcijski nadzor, prekršaji i kazne
• Mirno rješavanje sporova
• Online rješavanje sporova
• Europski potrošački centar
Pitanja i odgovori

 

Upute

Doznajte kako se prijaviti i sudjelovati na webinaru.

Prijavnicu za webinar treba popuniti točnim i obveznim podacima putem internetske stranice Inženjerskog biroa.
Kotizaciju za webinar treba uplatiti u cijelosti (bez uplate pune cijene kotizacije nije moguće pristupiti webinaru).
Potvrdu o uplaćenoj kotizaciji potrebno je dostaviti u Inženjerski biro najkasnije jedan (1) dan prije dana održavanja webinara.
Na adresu elektroničke pošte koju ste naveli u prijavnici, na dan održavanja webinara Inženjerski biro će dostaviti poveznicu (link) na webinar.

Registraciju je potrebno napraviti najkasnije 15-ak minuta prije početka programa usavršavanja, kako biste nas u slučaju kakvih tehničkih poteškoća mogli kontaktirati i tražiti pomoć. Postupak je jednostavan:
• prije početka webinara na Vaš e-mail poslat ćemo Vam prezentacije u ppt. formatu i podsjetnik o početku programa usavršavanja;
• poveznica (link) na webinar aktivna je od trenutka dostavljanja;
• putem poveznice (linka) sudionik se prijavljuje u tzv. čekaonicu (lobby);
• polaznici borave u čekaonici sve dok im administrator ne dopusti ulaz na webinar;
• prije početka webinara, administratori Inženjerskog biroa provjeravaju uspješnost postupka prijave na webinar – moguće je da ćemo Vas kontaktirati telefonom/mobitelom (na prijavnici je potrebno upisati broj telefona/mobitela koji je dostupan na dan webinara);
• nakon provjere uspješnosti postupka prijave, webinar počinje u najavljeno vrijeme;
• program usavršavanja počinje sukladno zadanom vremenskom okviru (rasporedu predavanja).

Osnovne pretpostavke za pristup i sudjelovanje na webinaru:
• na računalo nije potrebno instalirati nikakav dodatan program. Dovoljno je kliknuti link koji ćete dobiti na Vaš osobni e-mail;
• ako sudjelujete na webinaru koristeći pametni mobitel, potrebno je instalirati Microsoft Teams s App Storea ili Google Playa;
• webinari se mogu pratiti putem stolnog računala, prijenosnog računala, tableta i pametnog telefona;
• potrebna je širokopojasna internetska veza (žičana ili bežična);
• potreban je zvučnik (integrirani ili vanjski povezan putem USB kabla ili bluetootha);
• mikrofon je opcionalan (nije obvezan) – polaznik normalno prati webinar bez mikrofona;
• web kamera je opcionalna (nije obvezna) – polaznik normalno prati webinar bez web kamere.

U slučaju poteškoća kod povezivanja, polaznici se mogu na dan webinara javiti tehničkoj podršci na telefon: 099 / 737 4674.
Molimo da nam svojom pravodobnom uplatom i prijavom omogućite kvalitetnu organizaciju webinara.
Sve dodatne informacije možete dobiti na tel. 01 / 4600 888.
Sudionici mogu postaviti pitanja tijekom održavanja webinara, a mogu ih i unaprijed dostaviti na ivan.toth@ingbiro.hr.
Nakon završenog sudjelovanja na webinaru, na Vaš e-mail u roku od 48 sati poslat ćemo Vam potvrdu o sudjelovanju.

KOTIZACIJA

Pogledajte ponudu.

Naknada

Naknada za sudjelovanje po sudioniku iznosi 600,00 kn + PDV,
a uplaćuje se unaprijed na žiro-račun organizatora:
Inženjerski biro d.o.o., Heinzelova 4a, Zagreb,
IBAN: HR2323400091100205049 , SWIFT: PBZGHR2X, OIB: 84170114747,
s pozivom na broj 02-312108 i naznakom “za webinar”.

Naknada uključuje:
√ sudjelovanje na webinaru
√ prezentaciju predavača u elektroničkom formatu.


Prijave

Prijave za webinar molimo poslati:
• on-line prijavom sa stranice webinara ili
• e-mail: prodaja@ingbiro.hr, ili
• fax: 01 / 4600 875, ili
• Inženjerski biro d.o.o., Heinzelova 4a, p.p. 314, 10 000 Zagreb.

Posebne pogodnosti:
√ svi pretplatnici na puni paket Pravni portal ingbiro.com ostvaruju 15% popusta na radionice/webinare u organizaciji Inženjerskog biroa d.o.o.

 

USKORO

Doznajte što Vam pripremamo.