WEBINAR UŽIVO:
OBNOVA ZGRADA NAKON POTRESA PREMA VAŽEĆIM PROPISIMA
Prijava

 

Doznajte kako pristupiti obnovi nakon potresa i održavanju zgrada sukladno novom Zakonu o obnovi zgrada oštećenih potresom na području Grada Zagreba, Krapinsko-zagorske županije, Zagrebačke županije, Sisačko-moslavačke županije i Karlovačke županije, ali i već postojećem Zakonu o gradnji. Donosimo odgovore na prioritetna pitanja.

ZAŠTO SUDJELOVATI NA WEBINARU?

Vrijeme održavanja: 20. svibnja 2021.
Početak: 9.00 sati
Trajanje: približno 120 minuta

Nakon dvaju velikih potresa koji su pogodili središnju Hrvatsku u protekloj godini, ostalo je otvoreno pitanje obnove razrušenih područja. To pitanje je vrlo kompleksno jer iziskuje poznavanje važećih propisa i njihove primjene i građevinske struke. To je i cilj ovog webinara – dati odgovore na pitanja koja su se pojavila uslijed obnove, i to i ona pravne i građevinske prirode.

Na webinaru će se, među ostalim, obraditi teme kao što su obnova prema Zakonu o gradnji (Narodne novine, br. 153/13, 20/17, 39/19 i 125/19) i Zakonu o obnovi zgrada oštećenih potresom na području Grada Zagreba, Krapinsko-zagorske županije, Zagrebačke županije, Sisačko-moslavačke županije i Karlovačke županije (Narodne novine, br. 102/20 i 10/21), održavanje zgrada, provedbeni akti nakon potresa, Europski okvir za poticanje smanjenja rizika od katastrofa te druge zanimljive i praktične teme.

Webinar je namijenjen:
√ službenicima u upravi i lokalnoj i regionalnoj samoupravi
√ odvjetnicima
√ građevinarima
√ poduzetnicima
√ predstavnicima stanara
√ svima drugim zainteresiranima

Svakom polazniku bit će omogućeno sudjelovanje u raspravi, postavljanje pitanja i konzultacije s predavačima.
Svi prijavljeni sudionici mogu postaviti pitanja i prije webinara na e-mail adresu abijelic@ingbiro.hr.
Pitanja će biti proslijeđena predavačima te će sudionici dobiti odgovore na webinaru.
Predviđeni termin popunjavat će se redoslijedom primljenih uplata.
Svi polaznici dobivaju potvrdu o sudjelovanju.

Predavači

Predavač

doc. dr. sc. Maja-Marija Nahod, dipl. ing. građ.


Zavod za organizaciju, tehnologiju i menadžment pri Građevinskom fakultetu u Zagrebu

Predavač

Josip Bienefeld, dipl. iur.


Zagreb

PROGRAM

Doznajte što Vas očekuje.

Početak: 9.00 sati

 

9.00 – 10.00
I. dio
1. Obveza održavanja zgrada

− prema Zakonu o gradnji i Pravilniku o održavanju građevina

2. Međuvlasnički odnosi u upravljanju/održavanju zgradama
− prema Zakonu o vlasništvu i drugim stvarnim pravima i Uredbi o održavanju zgrada

3. Obnova zgrada
3.1. prema Zakonu o gradnji i Pravilniku u o jednostavnim i drugim građevinama i radovima
• obnavljanje oštećenih građevina (čl. 129. i 130.)
• uklanjanje građevine
• radovi određeni Pravilnikom o jednostavnim i drugim radovima

3.2. prema Zakonu o obnovi zgrada oštećenih potresom na području Grada Zagreba, Krapinsko-zagorske županije, Zagrebačke županije, Sisačko-moslavačke županije i Karlovačke županije
     • Mjere u provedbi zakona
     − obnova zgrada i način obnove
     − uklanjanje zgrada
     − gradnja zamjenskih obiteljskih kuća
     − novčane pomoći
     • Financiranje provedbe zakona
     − modeli financiranja obnove zgrada
     − financiranje uklanjanja zgrada
     − financiranje gradnje zamjenskih obiteljskih kuća
     − međusobni odnosi države, Grada Zagreba i županija u financiranju obnove
     − posebna proračunska pravila vezana uz financiranje obnove

4. Nadzor nad sigurnošću i uklanjanje zgrade prema:
− Zakonu o Državnom inspektoratu
− Zakonu o građevinskoj inspekciji
− Zakonu o civilnoj zaštiti
Josip Bienefeld, dipl. iur., Zagreb

10.00 − 10.10
STANKA


10.10 − 11.10
II. dio
1. Provedbeni akti obnove nakon potresa

- Organizacija provedbe obnove nakon potresa
- Tehnički propis za građevinske konstrukcije
- Program mjera
- Pravilnik o sadržaju i tehničkim elementima projektne dokumentacije obnove, projekta za uklanjanje zgrade i projekta za građenje zamjenske obiteljske kuće oštećenih potresom

2. Globalne inicijative i okviri za smanjenje rizika od katastrofa
- Sendai okvir
- Europski okvir za poticanje smanjenja rizika od katastrofa
- Graf 2020+
- Mogućnosti i preporuke svjetske prakse
doc. dr. sc. Maja-Marija Nahod, dipl. ing. građ., Zavod za organizaciju, tehnologiju i menadžment pri Građevinskom fakultetu u Zagrebu

 

Upute

Doznajte kako se prijaviti i sudjelovati na webinaru.

Prijavnicu za webinar treba popuniti točnim i obveznim podacima putem internetske stranice Inženjerskog biroa.
Kotizaciju za webinar treba uplatiti u cijelosti (bez uplate pune cijene kotizacije nije moguće pristupiti webinaru).
Potvrdu o uplaćenoj kotizaciji potrebno je dostaviti u Inženjerski biro najkasnije jedan (1) dan prije dana održavanja webinara.
Na adresu elektroničke pošte koju ste naveli u prijavnici, na dan održavanja webinara Inženjerski biro će dostaviti poveznicu (link) na webinar.

Registraciju je potrebno napraviti najkasnije 15-ak minuta prije početka programa usavršavanja, kako biste nas u slučaju kakvih tehničkih poteškoća mogli kontaktirati i tražiti pomoć. Postupak je jednostavan:
• prije početka webinara na Vaš e-mail poslat ćemo Vam prezentacije u ppt. formatu i podsjetnik o početku programa usavršavanja;
• poveznica (link) na webinar aktivna je od trenutka dostavljanja;
• putem poveznice (linka) sudionik se prijavljuje u tzv. čekaonicu (lobby);
• polaznici borave u čekaonici sve dok im administrator ne dopusti ulaz na webinar;
• prije početka webinara, administratori Inženjerskog biroa provjeravaju uspješnost postupka prijave na webinar – moguće je da ćemo Vas kontaktirati telefonom/mobitelom (na prijavnici je potrebno upisati broj telefona/mobitela koji je dostupan na dan webinara);
• nakon provjere uspješnosti postupka prijave, webinar počinje u najavljeno vrijeme;
• program usavršavanja počinje sukladno zadanom vremenskom okviru (rasporedu predavanja).

Osnovne pretpostavke za pristup i sudjelovanje na webinaru:
• na računalo nije potrebno instalirati nikakav dodatan program. Dovoljno je kliknuti link koji ćete dobiti na Vaš osobni e-mail;
• ako sudjelujete na webinaru koristeći pametni mobitel, potrebno je instalirati Microsoft Teams s App Storea ili Google Playa;
• webinari se mogu pratiti putem stolnog računala, prijenosnog računala, tableta i pametnog telefona;
• potrebna je širokopojasna internetska veza (žičana ili bežična);
• potreban je zvučnik (integrirani ili vanjski povezan putem USB kabla ili bluetootha);
• mikrofon je opcionalan (nije obvezan) – polaznik normalno prati webinar bez mikrofona;
• web kamera je opcionalna (nije obvezna) – polaznik normalno prati webinar bez web kamere.

U slučaju poteškoća kod povezivanja, polaznici se mogu na dan webinara javiti tehničkoj podršci na telefon: 099 / 737 4674.
Molimo da nam svojom pravodobnom uplatom i prijavom omogućite kvalitetnu organizaciju webinara.
Sve dodatne informacije možete dobiti na tel. 01 / 4600 888.
Sudionici mogu postaviti pitanja tijekom održavanja webinara, a mogu ih i unaprijed dostaviti na abijelic@ingbiro.hr.
Nakon završenog sudjelovanja na webinaru, na Vaš e-mail u roku od 48 sati poslat ćemo Vam potvrdu o sudjelovanju.

KOTIZACIJA

Pogledajte ponudu.

Naknada

Naknada za sudjelovanje po sudioniku iznosi 620,00 kn + PDV,
a uplaćuje se unaprijed na žiro-račun organizatora:
Inženjerski biro d.o.o., Heinzelova 4a, Zagreb,
IBAN: HR2323400091100205049, SWIFT: PBZGHR2X, OIB: 84170114747,
s pozivom na broj 02-312109 i naznakom “za webinar”.

Naknada uključuje:
√ sudjelovanje na webinaru
√ prezentaciju predavača u elektroničkom formatu.


Prijave

Prijave za webinar molimo poslati:
• on-line prijavom sa stranice webinara ili
• e-mail: prodaja@ingbiro.hr, ili
• fax: 01 / 4600 875, ili
• Inženjerski biro d.o.o., Heinzelova 4a, p.p. 314, 10 000 Zagreb.

Posebne pogodnosti:
√ svi pretplatnici na puni paket Pravni portal ingbiro.com ostvaruju 15% popusta na radionice/webinare u organizaciji Inženjerskog biroa d.o.o.

 

USKORO

Doznajte što Vam pripremamo.