WEBINARI UŽIVO:
PROGRAM PRAKSE
POSLOVNOG PRAVA
Prijava

 

Donosimo presjek teorije i prakse iz 13 područja poslovnog prava te primjenu informatičkih alata neophodnih za suvremene pravnike.

ZaŠto sudjelovati?

Programom se nudi spoj teorijskog i praktičnog znanja kroz pregled relevantnog zakonodavstva, sudske prakse i aktualnosti iz 13 područja poslovnog prava te praktična primjena informatičkih alata za pravnike. Edukacija će se provesti u dvije cjeline s ukupnim trajanjem od 40 sati, a edukacijom su obuhvaćena područja prava s kojima se najčešće susrećemo u poslovnom životu i pravnoj praksi. Polaznici se mogu prijaviti za sudjelovanje u cjelokupnom programu ili u jednom od ciklusa (Program I. ili Program II.). Program je koristan bez obzira na radno iskustvo jer osim osvrta na pravne izvore određenoga pravnog područja, polaznici će se upoznati i s aktualnostima, npr. praksom zaštite potrošača kao važnom temom nakon uvođenja eura, nedavnim izmjenama i dopunama Zakona o radu i drugim aktualnim pravnim temama.

Koncept predavanja:
a) zakonodavni okvir i obveze
b) korisni obrasci / procesi / procedure
c) praksa i aktualnosti.

Namijenjeno: Poduzetnicima, korporativnim pravnicima, odvjetnicima, odvjetničkim vježbenicima, pravnim stručnjacima, akademskoj zajednici, studentima i ostalima zainteresiranima.

Format: Online webinar s mogućnošću sedmodnevnog pristupa snimki predavanja.

Vrijeme održavanja: 14 termina tijekom ožujka i travnja 2023., s početkom u 14.00 sati.

Cilj: Polaznicima omogućiti uvid u grane prava kojima se do sada možda nisu bavili, a kroz zakonodavni okvir i praktične primjere. Pravnim praktičarima program će omogućiti uvid u aktualnosti i priliku da s predavačima prokomentiraju nedoumice iz prakse.

Potvrda o sudjelovanju: Polaznici će dobiti potvrdu o sudjelovanju u programu.

Minimalan broj polaznika: 15.

PROGRAM



  PROGRAM PRAKSE POSLOVNOG PRAVA I.
 Tema

Sati

Predavač

Datum održavanja

 

  Zaštita potrošača 2

Ana Knežević, predsjednica Hrvatske udruge za zaštitu potrošača

16.3.2023.



  Pravo tržišnog natjecanja

3

dr. sc. Dino Gliha, odvjetnik

17.3.2023.



  Radno pravo

4

Alen Bijelić, koordinator sektora Pravno savjetovanje, Inženjerski biro d.o.o.

4.4.2023.

::: više :::

  Usklađenost – procedure i nadzor

3

dr. sc. Dino Gliha, odvjetnik

24.3.2023.



  Trgovačko pravo

4

Alen Bijelić, koordinator sektora Pravno savjetovanje, Inženjerski biro d.o.o.

11.5.2023.

::: više :::

  Porezna i računovodstvena pravila – zakonodavstvo

2

dr. sc. Marija Zuber, urednica RIF-a

30.3.2023.



  Sprječavanje pranja novca i financiranja terorizma

2

mr. Darko Terek, odvjetnik

31.3.2023.



 

 

 

 

  PROGRAM PRAKSE POSLOVNOG PRAVA II.



 Tema

Sati

Predavač

Datum održavanja

 

  GDPR

3

Alen Bijelić, koordinator sektora Pravno savjetovanje, Inženjerski biro d.o.o.

18.4.2023.

::: više :::

  Intelektualno vlasništvo

3

dr. sc. Dino Gliha, odvjetnik

14.4.2023.



  Ovršno pravo

3

Sandra Cindrić, ekspert za pravnu podršku, Fina

19.4.2023.



  Pravo društava

4

Alen Bijelić, koordinator sektora Pravno savjetovanje, Inženjerski biro d.o.o. 3.5.2023.

::: više :::

  Nabava – za obveznike i neobveznike ZJN-a

2

Danijela Pažur Ivančić, načelnica Sektora za pravne poslove i upravljanje ugovorima i okvirnim sporazumima, Središnji državni ured za središnju javnu nabavu

21.4.2023.



  Praktična primjena informatičkih alata za pravnike

2

Ivan Kusalić, odvjetnik

26.4.2023.



  Upravno pravo i akti

3

dr. sc. Alen Rajko, sudac Upravnog suda u Rijeci

27.4.2023.



Upute

Doznajte kako se prijaviti i sudjelovati na webinaru.

Prijavnicu za webinar treba popuniti točnim i obveznim podacima putem internetske stranice Inženjerskog biroa.

Kotizaciju za webinar treba uplatiti u cijelosti (bez uplate pune cijene kotizacije nije moguće pristupiti webinaru).
Potvrdu o uplaćenoj kotizaciji potrebno je dostaviti u Inženjerski biro najkasnije jedan (1) dan prije dana održavanja webinara.
Na adresu elektroničke pošte koju ste naveli u prijavnici, na dan održavanja webinara Inženjerski biro će dostaviti poveznicu (link) na webinar.

Registraciju je potrebno napraviti najkasnije 15-ak minuta prije početka webinara, kako biste nas u slučaju kakvih tehničkih poteškoća mogli kontaktirati i tražiti pomoć. Postupak je jednostavan:
• prije početka webinara na Vaš e-mail poslat ćemo Vam prezentacije u ppt. formatu i podsjetnik o početku webinara;
• poveznica (link) na webinar aktivna je od trenutka dostavljanja;
• putem poveznice (linka) sudionik se prijavljuje u tzv. čekaonicu (lobby);
• polaznici borave u čekaonici sve dok im administrator ne dopusti ulaz na webinar;
• prije početka webinara, administratori Inženjerskog biroa provjeravaju uspješnost postupka prijave na webinar – moguće je da ćemo Vas kontaktirati telefonom/mobitelom (na prijavnici je potrebno upisati broj telefona/mobitela koji je dostupan na dan webinara);
• nakon provjere uspješnosti postupka prijave, webinar počinje u najavljeno vrijeme;
• webinar počinje sukladno zadanom vremenskom okviru (rasporedu predavanja).

Nakon završenog sudjelovanja na webinaru, na Vaš e-mail u roku od 7 dana šaljemo Vam potvrdu o sudjelovanju ukoliko ste istu prethodno zatražili, kao i eventualne dodatne materijale.

Osnovne pretpostavke za pristup i sudjelovanje na webinaru:
• na računalo nije potrebno instalirati nikakav dodatan program. Dovoljno je kliknuti link koji ćete dobiti na Vaš osobni e-mail;
• ako sudjelujete na webinaru koristeći pametni mobitel, potrebno je instalirati Microsoft Teams s App Storea ili Google Playa;
• webinari se mogu pratiti putem stolnog računala, prijenosnog računala, tableta i pametnog telefona;
• potrebna je širokopojasna internetska veza (žičana ili bežična);
• potreban je zvučnik (integrirani ili vanjski povezan putem USB kabla ili bluetootha);
• mikrofon je opcionalan (nije obvezan) – polaznik normalno prati webinar bez mikrofona;
• web kamera je opcionalna (nije obvezna) – polaznik normalno prati webinar bez web kamere.
U slučaju poteškoća kod povezivanja, polaznici se mogu na dan webinara javiti na telefon: 01 / 4600 888.
Molimo da nam svojom pravodobnom uplatom i prijavom omogućite kvalitetnu organizaciju webinara.
Sve dodatne informacije možete dobiti na telefon: 01 / 4600 888.
Sudionici mogu postaviti pitanja tijekom održavanja webinara, a mogu ih i unaprijed dostaviti na e-mail: bmijatovic@ingbiro.hr.

KOTIZACIJA

Pogledajte ponudu.

Naknada

Naknada za puni Program (I. i II.)
po sudioniku iznosi 666,00 eura / 5.017,98 kn + PDV.
Za sve prijave s uplatama za Program (I. i II.)
do 10. ožujka naknada iznosi
532,80 eura / 4.014,38 kn + PDV,
a za sve prijave s uplatama

od 11. do 15. ožujka naknada iznosi
599,40 eura / 4.516,18 kn + PDV,
s pozivom na broj
02-312308 i naznakom „za webinar“.

Za puni Program (I. i II.) omogućuje se plaćanje u 2 rate
na slijedeći način:
1. Prva rata plaća se u iznosu cijene
za Program I. do 15. ožujka (333,00 eura / 2.508,99 kn + PDV)
2. Druga rata plaća se u preostalom iznosu
do 12. travnja (199,80 eura / 1.505,29 kn + PDV ili
266,40 eura / 2.007,32 kn + PDV ovisno od ostvarenog popusta koji ovisi o vremenu prijave).

Naknada za sudjelovanje na pojedinačnim programima
po sudioniku iznosi:

PROGRAM I.  -  333,00 eura / 2.508,99 kn + PDV,
s pozivom na broj 02-312308-1 i naznakom “za webinar”.

PROGRAM II.  -  333,00 eura / 2.508,99 kn + PDV,
s pozivom na broj 02-312308-2 i naznakom “za webinar”.

a uplaćuje se unaprijed na žiro-račun organizatora:
Inženjerski biro d.o.o., Heinzelova 4a, Zagreb,
IBAN: HR2323400091100205049, SWIFT: PBZGHR2X, OIB: 84170114747,
Fiksni tečaj konverzije: 7,53450

Naknada uključuje:
√ sudjelovanje na webinaru
√ prezentacije predavača u elektroničkom formatu.


Prijave

Prijave za webinar molimo poslati:
• on-line prijavom sa stranice webinara ili
• e-mail: prodaja@ingbiro.hr, ili
• fax: 01 / 4600 875, ili
• Inženjerski biro d.o.o., Heinzelova 4a, 10 000 Zagreb.

Posebne pogodnosti:
√ za 2 ili više sudionika iz iste tvrtke odobrava se popust od 10%,
√ svi pretplatnici na puni paket Pravni portal ingbiro.com ostvaruju 10% popusta na radionice/webinare u organizaciji Inženjerskog biroa d.o.o.
Popusti se ne zbrajaju.

 

image01