WEBINAR UŽIVO: Program usavršavanja iz područja javne nabave
STATISTIČKO IZVJEŠĆE O JAVNOJ NABAVI, SMJERNICE ZA JEDNOSTAVNU NABAVU I PLANIRANJE U 2023. GODINI
Prijava

 

Saznajte više o ispunjavanju Statističkih izvješća te kako upravljati jednostavnom nabavom i izbjeći najčešće propuste.

ZAŠTO SUDJELOVATI NA WEBINARU?

 

Tema usavršavanja su obveze sukladno odredbama Zakona o javnoj nabavi, među kojima je jedna od obveza i dostava Statističkih godišnjih izvješća o svim provedenim nabavama za prethodnu godinu.
Usavršavanje je usmjereno i na praksu postupanja naručitelja kod ostalih obveza koje se odnose na sprječavanje sukoba interesa, ažuriranje plana nabave i registra ugovora.
Saznajte kako upravljati jednostavnom nabavom, a kroz primjere iz prakse govorit će se o najčešćim propustima te dati smjernice kako iste uspješno svladati. Polaznici mogu dostaviti pitanja vezana uz temu predavanja i prije početka usavršavanja na e-mail: bmijatovic@ingbiro.hr, a na ista će predavači odgovoriti tijekom predavanja.

Datum usavršavanja: 1. ožujka 2023.

Program usavršavanja provodi se kao jednodnevni program (8 nastavnih sati). Svakom polazniku Programa izdaje se potvrda o pohađanju programa usavršavanja sukladno Pravilniku o izobrazbi u području javne nabave (Narodne novine, br. 65/17).
Maksimalan broj polaznika po pojedinačnom programu usavršavanja je 50.
Predviđeni termin popunjavat će se redoslijedom primljenih uplata.
Inženjerski biro d.o.o., Heinzelova 4a, Zagreb, ovlašteni je nositelj Programa izobrazbe u području javne nabave (Evidencijski broj 19 u Registru nositelja programa).
Program usavršavanja iz područja javne nabave odobren je od strane Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta, Uprave za politiku javne nabave (Evidencijski broj dodijeljen programu usavršavanja 2023-0014).

Predavač

 

Predavač

Ančica Jonjić, dipl. iur.

Savjetnica u Službi za pravne poslove, Središnji državni ured za središnju javnu nabavu

PROGRAM

Doznajte što Vas očekuje.

 

9.00 – 10.30
STATISTIČKO IZVJEŠĆE O JAVNOJ NABAVI ZA 2022.
(2 nastavna sata)
• Upute za izradu Statističkog izvješća o javnoj nabavi za 2022. godinu
• Novine u odnosu na uvođenje eura kao službene valute u RH
• Obveza objave jednostavne nabave i provedenih postupaka
• Prikaz načina objave u EOJN RH

 

10.30 – 10.45
Stanka

 

10.45 – 12.15
SMJERNICE ZA PROVEDBU JEDNOSTAVNE NABAVE
(2 nastavna sata)
• Smjernice Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja
• Vrijednosni pragovi za primjenu ZJN 2016 i nadležnost Državne komisije
• Primjena načela javne nabave
• Opći akt naručitelja o jednostavnoj nabavi

 

12.15 – 12.45
Stanka

 

12.45 – 14.15
OBJAVA JEDNOSTAVNE NABAVE U EOJN RH
(2 nastavna sata)
• Usklađivanje općeg akta sa Zakonom o uvođenju eura kao službene valute u RH
• Primjeri obrazaca: poziv na dostavu ponude, zapisnik i obavijest o odabiru
• Prikaz objave jednostavne nabave u EOJN RH

 

14.15 – 14.30
Stanka

 

14.30 – 16.00
PLAN NABAVE I REGISTAR UGOVORA U 2023. godini
(2 nastavna sata)
• Izmjene Pravilnika o planu nabave, registru ugovora, prethodnom savjetovanju i analizi tržišta u javnoj nabavi
• Planiranje nabave za postupke koji se provode u 2023. godini
• Povezanost plana nabave i proračuna / financijskog plana
• Objava i izmjena plana nabave, primjeri iz prakse

 

Upute

Doznajte kako se prijaviti i sudjelovati na webinaru.

Prijavnicu za webinar treba popuniti točnim i obveznim podacima putem internetske stranice Inženjerskog biroa.
Traženi podaci prikupljaju se na temelju članka 30. Pravilnika o izobrazbi u području javne nabave, a u svrhu evidencije prisutnosti polaznika redovitog usavršavanja te izdavanja potvrde o pohađanju programa usavršavanja.
Kotizaciju za webinar treba uplatiti u cijelosti (bez uplate pune cijene kotizacije nije moguće pristupiti webinaru).
Potvrdu o uplaćenoj kotizaciji potrebno je dostaviti u Inženjerski biro najkasnije jedan (1) dan prije dana održavanja webinara.
Na adresu elektroničke pošte koju ste naveli u prijavnici, na dan održavanja webinara Inženjerski biro će dostaviti poveznicu (link) na webinar.

Registraciju je potrebno napraviti najkasnije 15-ak minuta prije početka webinara, kako biste nas u slučaju kakvih tehničkih poteškoća mogli kontaktirati i tražiti pomoć. Postupak je jednostavan:
• prije početka webinara na Vaš e-mail poslat ćemo Vam prezentacije u ppt. formatu i podsjetnik o početku webinara;
• poveznica (link) na webinar aktivna je od trenutka dostavljanja;
• putem poveznice (linka) sudionik se prijavljuje u tzv. čekaonicu (lobby);
• polaznici borave u čekaonici sve dok im administrator ne dopusti ulaz na webinar;
• prije početka webinara, administratori Inženjerskog biroa provjeravaju uspješnost postupka prijave na webinar – moguće je da ćemo Vas kontaktirati telefonom/mobitelom (na prijavnici je potrebno upisati broj telefona/mobitela koji je dostupan na dan webinara);
• nakon provjere uspješnosti postupka prijave, webinar počinje u najavljeno vrijeme;
• webinara počinje sukladno zadanom vremenskom okviru (rasporedu predavanja).

Osnovne pretpostavke za pristup i sudjelovanje na webinaru:
• na računalo nije potrebno instalirati nikakav dodatan program. Dovoljno je kliknuti link koji ćete dobiti na Vaš osobni e-mail;
• ako sudjelujete na webinaru koristeći pametni mobitel, potrebno je instalirati Microsoft Teams s App Storea ili Google Playa;
• webinari se mogu pratiti putem stolnog računala, prijenosnog računala, tableta i pametnog telefona;
• potrebna je širokopojasna internetska veza (žičana ili bežična);
• potreban je zvučnik (integrirani ili vanjski povezan putem USB kabla ili bluetootha);
• mikrofon je opcionalan (nije obvezan) – polaznik normalno prati webinar bez mikrofona;
• web kamera je opcionalna (nije obvezna) – polaznik normalno prati webinar bez web kamere.

U slučaju poteškoća kod povezivanja, polaznici se mogu na dan webinara javiti na e-mail: bmijatovic@ingbiro.hr.
Molimo da nam svojom pravodobnom uplatom i prijavom omogućite kvalitetnu organizaciju webinara.
Sve dodatne informacije možete dobiti na tel. 01 / 4600 888.
Sudionici mogu postaviti pitanja tijekom održavanja webinara, a mogu ih i unaprijed dostaviti na bmijatovic@ingbiro.hr.
Nakon završenog sudjelovanja na webinaru, na Vaš e-mail u roku od 48 sati poslat ćemo Vam potvrdu o sudjelovanju.

KOTIZACIJA

Pogledajte ponudu.

Naknada

Naknada za sudjelovanje po sudioniku iznosi 144,67 EUR / 1.090,00 kuna,
a uplaćuje se unaprijed na žiro-račun organizatora:
Inženjerski biro d.o.o., Heinzelova 4a, Zagreb,
IBAN: HR2323400091100205049, SWIFT: PBZGH2X, OIB: 84170114747,
s pozivom na broj 02-312304 i naznakom “za program usavršavanja”.
Na temelju čl. 39. st. 1. toč. i) Zakona o PDV-u, kotizacija je oslobođena od PDV-a.

Fiksni tečaj konverzije: 7,53450

Naknada uključuje:
√ sudjelovanje u Programu usavršavanja
√ prezentacije predavača u elektroničkom formatu.


Prijave

Prijave za Program usavršavanja molimo poslati:
• on-line prijavom sa stranice Programa usavršavanja ili
• e-mail: prodaja@ingbiro.hr, ili
• fax: 01/46 00 875, ili
• Inženjerski biro d.o.o., Heinzelova 4a, 10 000 Zagreb.



Posebne pogodnosti:
√ svi pretplatnici na puni paket Pravni portal ingbiro.com ostvaruju 10% popusta na radionice/webinare u organizaciji Inženjerskog biroa d.o.o.

 

USKORO

Doznajte što Vam pripremamo.