WEBINAR UŽIVO:
ZEMLJIŠNOKNJIŽNO PRAVO – NEDAVNE IZMJENE I DOPUNE ZAKONA O ZEMLJIŠNIM KNJIGAMA I SUDSKA PRAKSA

 

Doznajte više o aktualnostima na području zemljišnoknjižnog prava.

ZAŠTO SUDJELOVATI NA WEBINARU?

Vrijeme održavanja: 16. veljače 2023.
Početak: 9.00 sati
Trajanje: oko 180 minuta

Zemljišnoknjižno pravo i zemljišnoknjižni postupak izuzetno su važan dio hrvatskoga pravnog sustava i svekolikoga pravnog uređenja s kojim se, profesionalno ili privatno, susreću svi. Stanje zemljišnih knjiga, brzina i kvaliteta provođenja zemljišnoknjižnog postupka imaju širok dijapazon utjecaja i zato je od izuzetne važnosti da je to područje jako dobro uređeno, kako kroz regulaciju tako i u provedbi. Najnovije izmjene i dopune Zakona o zemljišnim knjigama koje su stupile na snagu 10. studenoga 2022. godine idu u pravcu daljnjeg uređenja zemljišnoknjižnog sustava u smislu digitalizacije. Uvodi se potpuno elektroničko poslovanje zemljišnoknjižnih sudova u komunikaciji sa strankama, a velika se uloga dodjeljuje i javnim bilježnicima, sve to s ciljem efikasnijeg rješavanja zemljišnoknjižnih predmeta i ubrzanja postupaka osnivanja, odnosno, obnove i dopune zemljišnih knjiga. Ipak, unatoč postignutom velikom napretku, još uvijek se susrećemo s izazovima i svojevrsnim problemima. Koje su najznačajnije promjene u okviru izmjena i dopuna Zakona o zemljišnim knjigama koje su nedavno stupile na snagu? Kakva je njihova provedba u praksi? Hoće li isključivo elektroničko podnošenje prijedloga ograničiti strankama pristup sudu? To su samo neka od pitanja na koja će ovaj webinar dati odgovore.

Webinar je namijenjen:
√ sucima
√ odvjetnicima
√ sudskim savjetnicima
√ korporativnim pravnicima
√ zaposlenicima javnopravnih tijela
√ svim drugim zainteresiranim osobama.

Svakom polazniku webinara bit će omogućeno sudjelovanje u raspravi, postavljanje pitanja i konzultacije s predavačicama.
Kako bi se omogućila što kvalitetnija obrada tema i interaktivna komunikacija s predavačicama, broj sudionika je ograničen.
Svi prijavljeni sudionici mogu postaviti pitanja i prije webinara na e-mail adresu: abijelic@ingbiro.hr .
Pitanja će biti proslijeđena predavačicama te će sudionici dobiti odgovore na webinaru.
Predviđeni termin popunjavat će se redoslijedom primljenih uplata.
Svi polaznici dobivaju potvrdu o sudjelovanju.

Predavači

Predavač

Janja Marijan Žabek


Sutkinja, predsjednica Zemljišnoknjižnog odjela Općinskog građanskog suda u Zagrebu

Predavač

Ana Marija Končić


Voditeljica Zemljišnoknjižnog odjela Općinskog suda u Sesvetama u mirovini

PROGRAM

Doznajte što Vas očekuje.

Početak: 9.00 sati

 

9.00 – 10.30
Novosti prema posljednjim izmjenama i dopunama
Zakona o zemljišnim knjigama

• obveza elektroničkog podnošenja podnesaka u zemljišnoknjižnom postupku i elektroničko poslovanje
• ovlaštenici za podnošenje prijedloga za upis
• nova uloga javnih bilježnika u zemljišnoknjižnim postupcima
• novine u odnosu na zabilježbe te dostavu u zemljišnoknjižnom postupku
• novine u redovitom i pojedinačnom ispravnom postupku

Pregled i analiza sudske prakse

10.30 – 10.45
Stanka


10.45 – 12.15
Osnivanje, obnova i dopuna zemljišnih knjiga

• postupak predočavanja i izlaganja na javni uvid podataka katastra
• rasprava za sastav nacrta uloška
• predmet i izvori upisa
• sastavljanje prvog i drugog odjeljka posjedovnice
• sastavljanje vlastovnice
• sastavljanje teretovnice
• izvanknjižni vlasnik
• posebni pravni režimi
• dovršetak postupka
• rasprava za ispravak

Pitanja i odgovori

 

Upute

Doznajte kako se prijaviti i sudjelovati na webinaru.

Prijavnicu za webinar treba popuniti točnim i obveznim podacima putem internetske stranice Inženjerskog biroa.

Kotizaciju za webinar treba uplatiti u cijelosti (bez uplate pune cijene kotizacije nije moguće pristupiti webinaru).
Potvrdu o uplaćenoj kotizaciji potrebno je dostaviti u Inženjerski biro najkasnije jedan (1) dan prije dana održavanja webinara.
Na adresu elektroničke pošte koju ste naveli u prijavnici, na dan održavanja webinara Inženjerski biro će dostaviti poveznicu (link) na webinar.

Registraciju je potrebno napraviti najkasnije 15-ak minuta prije početka webinara, kako biste nas u slučaju kakvih tehničkih poteškoća mogli kontaktirati i tražiti pomoć. Postupak je jednostavan:
• prije početka webinara na Vaš e-mail poslat ćemo Vam prezentacije u ppt. formatu i podsjetnik o početku webinara;
• poveznica (link) na webinar aktivna je od trenutka dostavljanja;
• putem poveznice (linka) sudionik se prijavljuje u tzv. čekaonicu (lobby);
• polaznici borave u čekaonici sve dok im administrator ne dopusti ulaz na webinar;
• prije početka webinara, administratori Inženjerskog biroa provjeravaju uspješnost postupka prijave na webinar – moguće je da ćemo Vas kontaktirati telefonom/mobitelom (na prijavnici je potrebno upisati broj telefona/mobitela koji je dostupan na dan webinara);
• nakon provjere uspješnosti postupka prijave, webinar počinje u najavljeno vrijeme;
• webinar počinje sukladno zadanom vremenskom okviru (rasporedu predavanja).

Nakon završenog sudjelovanja na webinaru, na Vaš e-mail u roku od 48 sati šaljemo Vam potvrdu o sudjelovanju, kao i eventualne dodatne materijale.

Osnovne pretpostavke za pristup i sudjelovanje na webinaru:
• na računalo nije potrebno instalirati nikakav dodatan program. Dovoljno je kliknuti link koji ćete dobiti na Vaš osobni e-mail;
• ako sudjelujete na webinaru koristeći pametni mobitel, potrebno je instalirati Microsoft Teams s App Storea ili Google Playa;
• webinari se mogu pratiti putem stolnog računala, prijenosnog računala, tableta i pametnog telefona;
• potrebna je širokopojasna internetska veza (žičana ili bežična);
• potreban je zvučnik (integrirani ili vanjski povezan putem USB kabla ili bluetootha);
• mikrofon je opcionalan (nije obvezan) – polaznik normalno prati webinar bez mikrofona;
• web kamera je opcionalna (nije obvezna) – polaznik normalno prati webinar bez web kamere.
U slučaju poteškoća kod povezivanja, polaznici se mogu na dan webinara javiti na telefon: 01 / 4600 888.
Molimo da nam svojom pravodobnom uplatom i prijavom omogućite kvalitetnu organizaciju webinara.
Sve dodatne informacije možete dobiti na telefon: 01 / 4600 888.
Sudionici mogu postaviti pitanja tijekom održavanja webinara, a mogu ih i unaprijed dostaviti na e-mail: abijelic@ingbiro.hr.

KOTIZACIJA

Pogledajte ponudu.

Naknada

Naknada za sudjelovanje po sudioniku iznosi 130,00 EUR / 979,48 kn + PDV,
a uplaćuje se unaprijed na žiro-račun organizatora:
Inženjerski biro d.o.o., Heinzelova 4a, Zagreb,
IBAN: HR2323400091100205049, SWIFT: PBZGHR2X, OIB: 84170114747,
s pozivom na broj 02-312303 i naznakom “za webinar”.
Fiksni tečaj konverzije: 7,53450

Naknada uključuje:
√ sudjelovanje na webinaru
√ prezentaciju predavača u elektroničkom formatu.


Prijave

Prijave za webinar molimo poslati:
• on-line prijavom sa stranice webinara ili
• e-mail: prodaja@ingbiro.hr, ili
• fax: 01 / 4600 875, ili
• Inženjerski biro d.o.o., Heinzelova 4a, 10 000 Zagreb.

Posebne pogodnosti:
√ svi pretplatnici na puni paket Pravni portal ingbiro.com ostvaruju 10% popusta na radionice/webinare u organizaciji Inženjerskog biroa d.o.o.

 

image01