WEBINAR UŽIVO:
GDPR – temeljna pitanja i praksa nadzornih tijela

 

Saznajte više o procesu prikupljanja osobnih podataka i samoj zaštiti osobnih podataka kroz primjere iz prakse.

ZAŠTO SUDJELOVATI NA WEBINARU?

Vrijeme održavanja: 18. travnja 2023.
Početak: 9.00 sati
Trajanje: oko 150 minuta

GDPR je temeljito izmijenio način na koji surfamo internetom, kupujemo, vodimo evidencije o radnicima, vodimo evidencije ugovora i prikupljamo osobne podatke. Pojedinci su sve osvješteniji o važnosti zaštite osobnih podataka te svoja prava sve više i koriste. Važno je da voditelji i izvršitelji obrade (a svaki poslovni subjekt će se pojaviti u barem jednoj od ove dvije uloge) budu temeljito upoznati s propisima o zaštiti osobnih podataka kako bi svojim korisnicima omogućili što bolje iskustvo, a sebe zaštitili od potencijalnih visokih kazni.

Webinar je namijenjen:
√ odvjetnicima
√ sucima
√ javnim bilježnicima
√ korporativnim pravnicima
√ poduzetnicima.

Svakom polazniku webinara bit će omogućeno sudjelovanje u raspravi, postavljanje pitanja i konzultacije s predavačem.
Svi prijavljeni sudionici mogu postaviti pitanja i prije webinara na e-mail adresu: abijelic@ingbiro.hr.
Pitanja će biti proslijeđena predavaču te će sudionici dobiti odgovore na webinaru.

Predavač

Predavač

Alen Bijelić


Koordinator sektora Pravno savjetovanje, Inženjerski biro d.o.o.

PROGRAM

Doznajte što Vas očekuje.

Početak: 9.00 sati

 

9.00 – 11.30

• Pravne osnove prikupljanja osobnih podataka
• Kako i koliko dugo čuvati prikupljene osobne podatke
• Videonadzor
• Prava ispitanika
• Praksa AZOP-a
• Praksa Suda Europske unije
• Cookies
• Politika privatnosti
• Kako složiti tekst privole
• Službenik za zaštitu osobnih podataka

 

Upute

Doznajte kako se prijaviti i sudjelovati na webinaru.

Prijavnicu za webinar treba popuniti točnim i obveznim podacima putem internetske stranice Inženjerskog biroa.

Kotizaciju za webinar treba uplatiti u cijelosti (bez uplate pune cijene kotizacije nije moguće pristupiti webinaru).
Potvrdu o uplaćenoj kotizaciji potrebno je dostaviti u Inženjerski biro najkasnije jedan (1) dan prije dana održavanja webinara.
Na adresu elektroničke pošte koju ste naveli u prijavnici, na dan održavanja webinara Inženjerski biro će dostaviti poveznicu (link) na webinar.

Registraciju je potrebno napraviti najkasnije 15-ak minuta prije početka webinara, kako biste nas u slučaju kakvih tehničkih poteškoća mogli kontaktirati i tražiti pomoć. Postupak je jednostavan:
• prije početka webinara na Vaš e-mail poslat ćemo Vam prezentacije u ppt. formatu i podsjetnik o početku webinara;
• poveznica (link) na webinar aktivna je od trenutka dostavljanja;
• putem poveznice (linka) sudionik se prijavljuje u tzv. čekaonicu (lobby);
• polaznici borave u čekaonici sve dok im administrator ne dopusti ulaz na webinar;
• prije početka webinara, administratori Inženjerskog biroa provjeravaju uspješnost postupka prijave na webinar – moguće je da ćemo Vas kontaktirati telefonom/mobitelom (na prijavnici je potrebno upisati broj telefona/mobitela koji je dostupan na dan webinara);
• nakon provjere uspješnosti postupka prijave, webinar počinje u najavljeno vrijeme;
• webinar počinje sukladno zadanom vremenskom okviru (rasporedu predavanja).

Osnovne pretpostavke za pristup i sudjelovanje na webinaru:
• na računalo nije potrebno instalirati nikakav dodatan program. Dovoljno je kliknuti link koji ćete dobiti na Vaš osobni e-mail;
• ako sudjelujete na webinaru koristeći pametni mobitel, potrebno je instalirati Microsoft Teams s App Storea ili Google Playa;
• webinari se mogu pratiti putem stolnog računala, prijenosnog računala, tableta i pametnog telefona;
• potrebna je širokopojasna internetska veza (žičana ili bežična);
• potreban je zvučnik (integrirani ili vanjski povezan putem USB kabla ili bluetootha);
• mikrofon je opcionalan (nije obvezan) – polaznik normalno prati webinar bez mikrofona;
• web kamera je opcionalna (nije obvezna) – polaznik normalno prati webinar bez web kamere.
U slučaju poteškoća kod povezivanja, polaznici se mogu na dan webinara javiti na telefon: 01 / 4600 888.
Molimo da nam svojom pravodobnom uplatom i prijavom omogućite kvalitetnu organizaciju webinara.
Sve dodatne informacije možete dobiti na telefon: 01 / 4600 888.
Sudionici mogu postaviti pitanja tijekom održavanja webinara, a mogu ih i unaprijed dostaviti na e-mail: abijelic@ingbiro.hr

KOTIZACIJA

Pogledajte ponudu.

Naknada

Naknada za sudjelovanje po sudioniku iznosi 120,00 eura/ 904,14 kn + PDV ,
a uplaćuje se unaprijed na žiro-račun organizatora:
Inženjerski biro d.o.o., Heinzelova 4a, Zagreb,
IBAN: HR2323400091100205049, SWIFT: PBZGHR2X, OIB: 84170114747,
s pozivom na broj 02-312311 i naznakom “za webinar”.
Fiksni tečaj konverzije: 7,53450

Naknada uključuje:
√ sudjelovanje na webinaru
√ prezentaciju predavača u elektroničkom formatu.


Prijave

Prijave za webinar molimo poslati:
• on-line prijavom sa stranice webinara ili
• e-mail: prodaja@ingbiro.hr, ili
• fax: 01 / 4600 875, ili
• Inženjerski biro d.o.o., Heinzelova 4a, 10 000 Zagreb.

Posebne pogodnosti:
√ svi pretplatnici na puni paket Pravni portal ingbiro.com ostvaruju 10% popusta na radionice/webinare u organizaciji Inženjerskog biroa d.o.o.

 

image01