VODKOM 2025.
Prijava

 

27. svibnja 2025.
Uživo u Sheraton Zagreb Hotelu / putem aplikacije Microsoft Teams


Savjetovanje koje okuplja najistaknutije stručnjake u sektoru usred provedbe ključnih reformi i strateških prilagodbi!

#VODKOM2025

Vrijeme održavanja: 27. svibnja 2025.
Mjesto:
• uživo Sheraton Zagreb Hotel, Ulica kneza Borne 2, Zagreb
• sudjelovanje putem aplikacije Microsoft Teams

Početak: 9.30 sati
Organizatori:
Inženjerski biro d.o.o. u suradnji s Hrvatskom grupacijom vodovoda i kanalizacije



Savjetovanje je namijenjeno:
√ djelatnicima iz vodno-komunalnog sektora
√ djelatnicima iz građevinskog sektora
√ djelatnicima u lokalnoj i područnoj samoupravi
√ projektantima
√ konzultantima
√ odvjetnicima
√ poduzetnicima
√ svima drugim zainteresiranima.

Predavači

Predavač

mr. sc. Marija Vučković


Ministrica zaštite okoliša i zelene tranzicije

Predavač

Elizabeta Kos, dipl. ing.


Ravnateljica Uprave vodnoga gospodarstva i zaštite mora, Ministarstvo zaštite okoliša i zelene tranzicije

Predavač

mr. sc. Zoran Đuroković, dipl. ing. građ.


Generalni direktor Hrvatskih voda

Predavač

izv. prof. dr. sc. Mario Šiljeg


Ravnatelj Instituta za vode Josip Juraj Strossmayer

Predavač

Vladimir Šimić, dipl. iur.


Predsjednik Vijeća za vodne usluge, Ministarstvo zaštite okoliša i zelene tranzicije

Predavač

Marija Portner Marinković, dipl. iur.


Stručnjakinja za kibernetičku sigurnost, Zagreb

PROGRAM

Doznajte što Vas očekuje.

Početak: 9.30 sati

 

9.30 – 11.30

UVODNA RIJEČ ORGANIZATORA

doc. dr. sc. Katarina Bačić, glavna direktorica Inženjerskog biroa
mr. sc. Marko Eljuga, predsjednik Hrvatske grupacije vodovoda i kanalizacije

UVODNO IZLAGANJE
mr. sc. Marija Vučković, ministrica zaštite okoliša i zelene tranzicije

AKTUALNOSTI U SEKTORU VODNIH USLUGA
Elizabeta Kos, dipl. ing., ravnateljica Uprave vodnoga gospodarstva i zaštite mora, Ministarstvo zaštite okoliša i zelene tranzicije

PROVEDBA PROJEKATA U VODNO-KOMUNALNOM GOSPODARSTVU / RUC
mr. sc. Zoran Đuroković, dipl. ing. građ., generalni direktor Hrvatskih voda

11.30 – 12.00

STANKA ZA KAVU


12.00 – 13.20

TRENDOVI KAKVOĆE PODZEMNIH I POVRŠINSKIH VODA REPUBLIKE HRVATSKE
izv. prof. dr. sc. Mario Šiljeg, ravnatelj Instituta za vode Josip Juraj Strossmayer

FORMIRANJE JEDINSTVENE CIJENE I VREDNOVANJE UČINKOVITOSTI POSLOVANJA ISPORUČITELJA VODNIH USLUGA
Vladimir Šimić, dipl. iur., predsjednik Vijeća za vodne usluge, Ministarstvo zaštite okoliša i zelene tranzicije

OBAVEZA PRIMJENE UREDBE O KIBERNETIČKOJ SIGURNOSTI U VODNIM ISPORUČITELJIMA
Marija Portner Marinković, dipl. iur., stručnjakinja za kibernetičku sigurnost, Zagreb

13.20
PITANJA I ODGOVORI


 

Upute

Doznajte kako se prijaviti i sudjelovati na savjetovanju.

Prijavnicu za savjetovanje treba popuniti točnim i obveznim podacima putem internetske stranice Inženjerskog biroa.
Kotizaciju za savjetovanje treba uplatiti u cijelosti (bez uplate pune cijene kotizacije nije moguće pristupiti savjetovanju).
Potvrdu o uplaćenoj kotizaciji potrebno je dostaviti u Inženjerski biro najkasnije jedan (1) dan prije dana održavanja savjetovanja.
Sve dodatne informacije možete dobiti na telefon: 01 / 4600 888 ili e-mail: prodaja@ingbiro.hr.
Sudionici mogu postaviti pitanja tijekom održavanja savjetovanja, a mogu ih i unaprijed dostaviti na e-mail: zskocaj@ingbiro.hr.

Praćenje savjetovanja putem aplikacije Microsoft Teams

Na adresu elektroničke pošte koju ste naveli u prijavnici, na dan održavanja savjetovanja Inženjerski biro će dostaviti poveznicu (link) na savjetovanje.

Registraciju je potrebno napraviti najkasnije 15-ak minuta prije početka savjetovanja, kako biste nas u slučaju kakvih tehničkih poteškoća mogli kontaktirati i tražiti pomoć. Postupak je jednostavan:
• prije početka savjetovanja na Vaš e-mail poslat ćemo Vam prezentacije u ppt. formatu i podsjetnik o početku savjetovanja;
• poveznica (link) na savjetovanje aktivna je od trenutka dostavljanja;
• putem poveznice (linka) sudionik se prijavljuje u tzv. čekaonicu (lobby);
• polaznici borave u čekaonici sve dok im administrator ne dopusti ulaz na savjetovanje;
• prije početka savjetovanja, administratori Inženjerskog biroa provjeravaju uspješnost postupka prijave na savjetovanje – moguće je da ćemo Vas kontaktirati telefonom/mobitelom (na prijavnici je potrebno upisati broj telefona/mobitela koji je dostupan na dan savjetovanja);
• nakon provjere uspješnosti postupka prijave, savjetovanje počinje u najavljeno vrijeme;
• savjetovanje počinje sukladno zadanom vremenskom okviru (rasporedu predavanja).

Osnovne pretpostavke za pristup i sudjelovanje na savjetovanju:
• na računalo nije potrebno instalirati nikakav dodatan program. Dovoljno je kliknuti link koji ćete dobiti na Vaš osobni e-mail;
• ako sudjelujete na savjetovanju koristeći pametni mobitel, potrebno je instalirati Microsoft Teams s App Storea ili Google Playa;
• savjetovanje se može pratiti putem stolnog računala, prijenosnog računala, tableta i pametnog telefona;
• potrebna je širokopojasna internetska veza (žičana ili bežična);
• potreban je zvučnik (integrirani ili vanjski povezan putem USB kabla ili bluetootha);
• mikrofon je opcionalan (nije obvezan) – polaznik normalno prati savjetovanje bez mikrofona;
• web kamera je opcionalna (nije obvezna) – polaznik normalno prati savjetovanje bez web kamere.
U slučaju poteškoća kod povezivanja, polaznici se mogu na dan savjetovanja javiti na telefon: 01 / 4600 888.
Molimo da nam svojom pravodobnom uplatom i prijavom omogućite kvalitetnu organizaciju savjetovanja.

KOTIZACIJA

Pogledajte ponudu.

Naknada

Naknada za sudjelovanje po sudioniku iznosi 190,00 eura + PDV,
a uplaćuje se unaprijed na žiro-račun organizatora:
Inženjerski biro d.o.o., Heinzelova 4a, Zagreb,
IBAN: HR2323400091100205049, SWIFT: PBZGHR2X, OIB: 84170114747,
s pozivom na broj 02-312510 i naznakom “za savjetovanje”.

Naknada uključuje:
√ sudjelovanje na savjetovanju
√ prezentacije predavača u elektroničkom formatu
√ kavu u stanci.


Prijave

Prijave za savjetovanje molimo poslati:
• on-line prijavom sa stranice savjetovanja ili
• e-mail: prodaja@ingbiro.hr, ili
• Inženjerski biro d.o.o., Heinzelova 4a, 10000 Zagreb.

Registracija

Sudionici savjetovanja mogu se registrirati od 8.30 sati.

Smještaj

Sudionici savjetovanja sami osiguravaju smještaj u Zagrebu.

Lokacija

Sheraton Zagreb Hotel
Ulica kneza Borne 2, 10000 Zagreb
Telefon: +385 1 4553 535
E-mail: sheraton.zagreb@sheratonzagreb.com
Web adresa: www.sheratonzagreb.hr