MOBILNOST, SIGURNOST PROMETA, PROMETNA PREVENTIVA I OSIGURANJE
Prijava

 

10. lipnja 2025.
Uživo u dvorani HAK-a / putem aplikacije Microsoft Teams


Savjetovanje na kojem možete doznati aktualnosti iz područja osiguranja – novi propisi, primjeri postupanja iz prakse, sudska praksa i sve bitno što je od posebne važnosti za svakog sudionika u prometu.

ZAŠTO SUDJELOVATI NA SAVJETOVANJU?

Vrijeme održavanja: 10. lipnja 2025.
Mjesto:
• uživo u dvorani HAK-a, Avenija Dubrovnik 44, Zagreb
• sudjelovanje putem aplikacije Microsoft Teams

Početak: 9.30 sati
Organizatori:
Inženjerski biro d.o.o.
i Hrvatski autoklub

Pametna mobilnost i sigurnost cestovnog prometa imaju sve veću ulogu i prioritet u prevladavanju brojnih izazova kao što su sigurnosni, demografski, javnozdravstveni i ekološki izazovi. Spoznaja da povećana pametna i aktivna mobilnost može igrati važnu ulogu u rješavanju tih izazova dobiva prioritetnu ulogu na lokalnoj i na nacionalnoj razini. Usporedno s time, osiguranje od automobilske odgovornosti u funkciji sigurnosti cestovnog prometa, suočava se sa značajnim izmjenama legislative, što znatno utječe na izmjene načina rada u ovim područjima. Riječ je o složenoj djelatnosti koja osim vozača uključuje i servisere, odvjetnike, osiguratelje, policijske službenike, vještake i sudove. Stoga je važno biti upoznat sa svim aktualnostima u ovom području.
Inženjerski biro će pomoći kroz organizaciju izuzetno zanimljivog i korisnog savjetovanja na kojem će izlagati istaknuti stručnjaci iz znanosti, osiguranja, policije i drugih djelatnosti.

Savjetovanje je namijenjeno:
√ odvjetnicima
√ sucima
√ sudskim vještacima
√ djelatnicima osiguranja
√ agentima/zastupnicima za osiguranja
√ Hrvatskom autoklubu
√ članovima Hrvatskog autokluba
√ pravnim subjektima koji se bave održavanjem vozila (popravkom i servisom)
√ svim drugim zainteresiranim osobama.

Svakom polazniku savjetovanja bit će omogućeno sudjelovanje u raspravi, postavljanje pitanja i konzultacije s predavačima.
Svi prijavljeni sudionici mogu postaviti pitanja i prije savjetovanja na e-mail adresu: zskocaj@ingbiro.hr.
Pitanja će biti proslijeđena predavačima te će sudionici dobiti odgovore na savjetovanju.

Predavači

Predavač

Josip Mataija, dipl. ing.


Voditelj Službe prometne policije u Ravnateljstvu policije

Predavač

dr. sc. Sinan Alispahić


Pomoćnik Glavnog tajnika Hrvatskog autokluba

Predavač

prof. dr. sc. Marijan Ćurković


Član Upravnog odbora Hrvatskog autokluba

Predavač

Siniša Radaković, dipl. iur.


Direktor Sektora za upravljanje naknadama šteta u Croatia osiguranju d.d.

PROGRAM

Doznajte što Vas očekuje.

Početak: 9.30 sati

 

9.30 – 11.00

UVODNA RIJEČ

doc. dr. sc. Katarina Bačić, glavna direktorica Inženjerskog biroa
Ivo Bikić, dipl. iur., predsjednik Hrvatskog autokluba

I. MOBILNOST – SIGURNOST PROMETA – PREVENTIVA

POKAZATELJI SIGURNOSTI CESTOVNOG PROMETA U RH I EU
Josip Mataija, dipl. ing., voditelj Službe prometne policije u Ravnateljstvu policije

EDUKACIJA I PROMETNA PREVENTIVA U FUNKCIJI PAMETNE MOBILNOSTI I SIGURNOSTI CESTOVNOG PROMETA
• Uloga i značaj pravodobnosti informacije u prometu
• Značajke pomoći na cesti
• Edukacija o mobilnosti i sigurnosti cestovnog prometa
• Poboljšanje sigurnosti motociklista i mopedista
dr. sc. Sinan Alispahić, pomoćnik Glavnog tajnika Hrvatskog autokluba

II. PROMOCIJA PRIRUČNIKA: ŠTO VOZAČ MORA ZNATI O OBVEZNOM OSIGURANJU U PROMETU,
autor prof. dr. sc. Marijan Ćurković, nakladnik Hrvatski autoklub

prof. dr. sc. Loris Belanić, Pravni fakultet u Rijeci
dr. sc. Sinan Alispahić, pomoćnik Glavnog tajnika Hrvatskog autokluba

11.00 – 11.30
STANKA ZA KAVU


11.30 – 13.00

III. OSIGURANJE U FUNKCIJI SIGURNOSTI

AKTUALNO STANJE LEGISLATIVE O OBVEZNOM OSIGURANJU OD AUTOMOBILSKE ODGOVORNOSTI
• Zakon o obveznim osiguranjima u prometu
• Pravilnik o postupku rješavanja odštetnih zahtjeva oštećenih osoba u prometu
prof. dr. sc. Marijan Ćurković, član Upravnog odbora Hrvatskog autokluba

OBRADA ŠTETA – UBACIVANJE U VIŠU BRZINU
Siniša Radaković, dipl. iur., direktor Sektora za upravljanje naknadama šteta u Croatia osiguranju d.d.

13.00
PITANJA I ODGOVORI


 

Upute

Doznajte kako se prijaviti i sudjelovati na savjetovanju.

Prijavnicu za savjetovanje treba popuniti točnim i obveznim podacima putem internetske stranice Inženjerskog biroa.
Kotizaciju za savjetovanje treba uplatiti u cijelosti (bez uplate pune cijene kotizacije nije moguće pristupiti savjetovanju).
Potvrdu o uplaćenoj kotizaciji potrebno je dostaviti u Inženjerski biro najkasnije jedan (1) dan prije dana održavanja savjetovanja.
Sve dodatne informacije možete dobiti na telefon: 01 / 4600 888 ili e-mail: prodaja@ingbiro.hr.
Sudionici mogu postaviti pitanja tijekom održavanja savjetovanja, a mogu ih i unaprijed dostaviti na e-mail: zskocaj@ingbiro.hr.

Praćenje savjetovanja putem aplikacije Microsoft Teams

Na adresu elektroničke pošte koju ste naveli u prijavnici, na dan održavanja savjetovanja Inženjerski biro će dostaviti poveznicu (link) na savjetovanje.

Registraciju je potrebno napraviti najkasnije 15-ak minuta prije početka savjetovanja, kako biste nas u slučaju kakvih tehničkih poteškoća mogli kontaktirati i tražiti pomoć. Postupak je jednostavan:
• prije početka savjetovanja na Vaš e-mail poslat ćemo Vam prezentacije u ppt. formatu i podsjetnik o početku savjetovanja;
• poveznica (link) na savjetovanje aktivna je od trenutka dostavljanja;
• putem poveznice (linka) sudionik se prijavljuje u tzv. čekaonicu (lobby);
• polaznici borave u čekaonici sve dok im administrator ne dopusti ulaz na savjetovanje;
• prije početka savjetovanja, administratori Inženjerskog biroa provjeravaju uspješnost postupka prijave na savjetovanje – moguće je da ćemo Vas kontaktirati telefonom/mobitelom (na prijavnici je potrebno upisati broj telefona/mobitela koji je dostupan na dan savjetovanja);
• nakon provjere uspješnosti postupka prijave, savjetovanje počinje u najavljeno vrijeme;
• savjetovanje počinje sukladno zadanom vremenskom okviru (rasporedu predavanja).

Osnovne pretpostavke za pristup i sudjelovanje na savjetovanju:
• na računalo nije potrebno instalirati nikakav dodatan program. Dovoljno je kliknuti link koji ćete dobiti na Vaš osobni e-mail;
• ako sudjelujete na savjetovanju koristeći pametni mobitel, potrebno je instalirati Microsoft Teams s App Storea ili Google Playa;
• savjetovanje se može pratiti putem stolnog računala, prijenosnog računala, tableta i pametnog telefona;
• potrebna je širokopojasna internetska veza (žičana ili bežična);
• potreban je zvučnik (integrirani ili vanjski povezan putem USB kabla ili bluetootha);
• mikrofon je opcionalan (nije obvezan) – polaznik normalno prati savjetovanje bez mikrofona;
• web kamera je opcionalna (nije obvezna) – polaznik normalno prati savjetovanje bez web kamere.
U slučaju poteškoća kod povezivanja, polaznici se mogu na dan savjetovanja javiti na telefon: 01 / 4600 888.
Molimo da nam svojom pravodobnom uplatom i prijavom omogućite kvalitetnu organizaciju savjetovanja.

KOTIZACIJA

Pogledajte ponudu.

Naknada

Naknada za sudjelovanje po sudioniku iznosi 190,00 eura + PDV,
a uplaćuje se unaprijed na žiro-račun organizatora:
Inženjerski biro d.o.o., Heinzelova 4a, Zagreb,
IBAN: HR2323400091100205049, SWIFT: PBZGHR2X, OIB: 84170114747,
s pozivom na broj 02-312509 i naznakom “za savjetovanje”.

Naknada uključuje:
√ sudjelovanje na savjetovanju
√ prezentacije predavača u elektroničkom formatu
√ kavu u stanci.


Prijave

Prijave za savjetovanje molimo poslati:
• on-line prijavom sa stranice savjetovanja ili
• e-mail: prodaja@ingbiro.hr, ili
• Inženjerski biro d.o.o., Heinzelova 4a, 10000 Zagreb.

Registracija

Sudionici savjetovanja mogu se registrirati od 8.30 sati.

Smještaj

Sudionici savjetovanja sami osiguravaju smještaj u Zagrebu.

Lokacija

Dvorana HAK-a
Avenija Dubrovnik 44, Zagreb
Telefon: 01 66 11 999
E-mail: hak@hak.hr
Web adresa: www.hak.hr


Posebne pogodnosti:

√ svi pretplatnici na pravni portal LING ostvaruju popust na radionice/webinare u organizaciji Inženjerskog biroa d.o.o.:
• u paketu LING – 10 % popusta
• u paketu LING PLUS – 40 % popusta.