WEBINAR UŽIVO:
PRIPREME ZA UVOĐENJE EURA – NOVE SLUŽBENE VALUTE U REPUBLICI HRVATSKOJ

 

Doznajte sve o nužnim aktivnostima u postupku uvođenja eura.

ZAŠTO SUDJELOVATI NA WEBINARU?

Vrijeme održavanja: 1. rujna 2022.
Početak: 9.00 sati
Trajanje: oko 180 minuta

Budući da Republika Hrvatska ispunjava sve kriterije i spremna je za uvođenje eura 1. siječnja 2023., izvjesno je da nas samo nekoliko mjeseci dijeli od dana kada euro postaje službena valuta u Republici Hrvatskoj. Proces uvođenja nove valute zahtijeva prilagodbe i promjene, kako poslovnih procesa tako i pravodobno osposobljavanje radnika za rad u novoj službenoj valuti. Pred nama je nekoliko izazovnih mjeseci u kojima će se odvijati niz aktivnosti usmjerenih na to da se proces uvođenja eura odvija nesmetano i u propisanim vremenskim i zakonodavnim okvirima. Izrazito je važno ne podcijeniti opseg aktivnosti i prilagodbe koje je potrebno poduzeti kako bi se svaki poslovni subjekt pravodobno pripremio za poslovanje u novoj službenoj valuti.
Koje su glavne odrednice postupka uvođenja eura kao službene valute u Republici Hrvatskoj sadržane u Zakonu o uvođenju eura kao službene valute u Republici Hrvatskoj (Narodne novine, br. 57/22), a koje su najvažnije aktivnosti i potrebne zakonske prilagodbe u postupku uvođenja eura za gospodarstvenike i tijela javne vlasti, možete saznati od stručnih suradnika iz prakse uključenih u proces uvođenja eura.
Kako bismo odgovorili na sva Vaša pitanja i otklonili dvojbe i nesigurnosti, pozivamo Vas na webinar s konkretnim, sažetim i jasnim uputama i pojašnjenjima – postavite pitanja stručnjacima, lakše se suočite s izazovima, pripremite se i prilagodite svoje poslovanje za rad u novoj službenoj valuti na vrijeme.

Webinar je namijenjen:
√ korporativnim pravnicima
√ poduzetnicima
√ potrošačima i udrugama za zaštitu potrošača
√ odvjetnicima
√ sucima, sudskim vještacima
√ poreznim inspektorima
√ svim drugim zainteresiranim osobama.

Svakom polazniku webinara bit će omogućeno sudjelovanje u raspravi, postavljanje pitanja i konzultacije s predavačicama.
Kako bi se omogućila što kvalitetnija obrada tema i interaktivna komunikacija s predavačicama, broj sudionika je ograničen.
Svi prijavljeni sudionici mogu postaviti pitanja i prije webinara na e-mail adresu: tvalek@ingbiro.hr.
Pitanja će biti proslijeđena predavačicama te će sudionici dobiti odgovore na webinaru.
Predviđeni termin popunjavat će se redoslijedom primljenih uplata.
Svi polaznici dobivaju potvrdu o sudjelovanju.

Predavač

Predavač

Ana Zorić


Ravnateljica Uprave za gospodarstvo i financijski sustav u Ministarstvu financija i glavna koordinatorica Koordinacijskog odbora za zakonodavne prilagodbe

Predavač

Branka Augustinović


Načelnica Sektora za zaštitu prava potrošača u Ministarstvu gospodarstva i održivog razvoja i članica Koordinacijskog odbora za prilagodbu gospodarstva i zaštitu potrošača

PROGRAM

Doznajte što Vas očekuje.

Početak: 9.00 sati

 

9.00 – 10.15

Pregled Zakona o uvođenju eura kao službene valute u Republici Hrvatskoj
• Uvodne odredbe
• Temeljna načela postupka uvođenja eura kao službene valute
• Opća pravila za preračunavanje i zaokruživanje
• Pojašnjenje osnovnih pojmova: dvojni optjecaj, dvojno iskazivanje, fiksni tečaj konverzije
• Primjena načela neprekidnosti pravnih instrumenata uz osvrt na neprekidnost ugovora sklopljenih prije dana uvođenja eura te preračunavanje plaća i mirovina
• Računovodstvena pitanja i poslovne knjige – evidentiranje, izvještavanje i porezni aspekti
• Nadzor nad primjenom zakona

Pitanja i odgovori

10.15 – 10.30
Stanka


10.30 – 11.45

Priprema poslovnih subjekata za uvođenje eura – pregled smjernica i uputa:
• Smjernice za prilagodbu gospodarstva u procesu zamjene hrvatske kune eurom s naglaskom na izmjene i dopune
  · Pravila postupanja u razdoblju dvojnog optjecaja
  · Pravila postupanja u razdoblju dvojnog iskazivanja
  · Način dvojnog iskazivanja:
      - cijena roba i usluga u poslovnim prostorijama i putem weba
      - cijena roba i usluga izvan poslovnih prostorija i putem telefona
      - cijena roba i usluga tijekom provođenja promotivnih i marketinških aktivnosti
      - na računu
    - na obračunskim platnim listama
  · Iznimke od obveze dvojnog iskazivanja
  · Pravodobna opskrba novčanicama i kovanicama eura
  · Informiranje i osposobljavanje radnika
• Mehanizmi zaštite potrošača
• Etički kodeks
• Hodogram aktivnosti u procesu uvođenja

Pitanja i odgovori

 

Upute

Doznajte kako se prijaviti i sudjelovati na webinaru.

Prijavnicu za webinar treba popuniti točnim i obveznim podacima putem internetske stranice Inženjerskog biroa.

Kotizaciju za webinar treba uplatiti u cijelosti (bez uplate pune cijene kotizacije nije moguće pristupiti webinaru).
Potvrdu o uplaćenoj kotizaciji potrebno je dostaviti u Inženjerski biro najkasnije jedan (1) dan prije dana održavanja webinara.
Na adresu elektroničke pošte koju ste naveli u prijavnici, na dan održavanja webinara Inženjerski biro će dostaviti poveznicu (link) na webinar.

Registraciju je potrebno napraviti najkasnije 15-ak minuta prije početka webinara, kako biste nas u slučaju kakvih tehničkih poteškoća mogli kontaktirati i tražiti pomoć. Postupak je jednostavan:
• prije početka webinara na Vaš e-mail poslat ćemo Vam prezentacije u ppt. formatu i podsjetnik o početku webinara;
• poveznica (link) na webinar aktivna je od trenutka dostavljanja;
• putem poveznice (linka) sudionik se prijavljuje u tzv. čekaonicu (lobby);
• polaznici borave u čekaonici sve dok im administrator ne dopusti ulaz na webinar;
• prije početka webinara, administratori Inženjerskog biroa provjeravaju uspješnost postupka prijave na webinar – moguće je da ćemo Vas kontaktirati telefonom/mobitelom (na prijavnici je potrebno upisati broj telefona/mobitela koji je dostupan na dan webinara);
• nakon provjere uspješnosti postupka prijave, webinar počinje u najavljeno vrijeme;
• webinar počinje sukladno zadanom vremenskom okviru (rasporedu predavanja).

Nakon završenog sudjelovanja na webinaru, na Vaš e-mail u roku od 48 sati šaljemo Vam potvrdu o sudjelovanju, kao i eventualne dodatne materijale.

Osnovne pretpostavke za pristup i sudjelovanje na webinaru:
• na računalo nije potrebno instalirati nikakav dodatan program. Dovoljno je kliknuti link koji ćete dobiti na Vaš osobni e-mail;
• ako sudjelujete na webinaru koristeći pametni mobitel, potrebno je instalirati Microsoft Teams s App Storea ili Google Playa;
• webinari se mogu pratiti putem stolnog računala, prijenosnog računala, tableta i pametnog telefona;
• potrebna je širokopojasna internetska veza (žičana ili bežična);
• potreban je zvučnik (integrirani ili vanjski povezan putem USB kabla ili bluetootha);
• mikrofon je opcionalan (nije obvezan) – polaznik normalno prati webinar bez mikrofona;
• web kamera je opcionalna (nije obvezna) – polaznik normalno prati webinar bez web kamere.
U slučaju poteškoća kod povezivanja, polaznici se mogu na dan webinara javiti na telefon: 099 / 737 4674.
Molimo da nam svojom pravodobnom uplatom i prijavom omogućite kvalitetnu organizaciju webinara.
Sve dodatne informacije možete dobiti na telefon: 01 / 4600 888.
Sudionici mogu postaviti pitanja tijekom održavanja webinara, a mogu ih i unaprijed dostaviti na e-mail: tvalek@ingbiro.hr.

KOTIZACIJA

Pogledajte ponudu.

Naknada

Naknada za sudjelovanje po sudioniku iznosi 760,00 kn + PDV,
a uplaćuje se unaprijed na žiro-račun organizatora:
Inženjerski biro d.o.o., Heinzelova 4a, Zagreb,
IBAN: HR2323400091100205049, SWIFT: PBZGHR2X, OIB: 84170114747,
s pozivom na broj 02-312211 i naznakom “za webinar”.

Naknada uključuje:
√ sudjelovanje na webinaru
√ prezentaciju predavačica u elektroničkom formatu.


Prijave

Prijave za webinar molimo poslati:
• on-line prijavom sa stranice webinara ili
• e-mail: prodaja@ingbiro.hr, ili
• fax: 01 / 4600 875, ili
• Inženjerski biro d.o.o., Heinzelova 4a, 10 000 Zagreb.

Posebne pogodnosti:
√ svi pretplatnici na puni paket Pravni portal ingbiro.com ostvaruju 10% popusta na radionice/webinare u organizaciji Inženjerskog biroa d.o.o.