WEBINAR UŽIVO:
AKTUALNA PITANJA IZ UPRAVNOG PRAVA
Prijava

 

Najkvalitetnije usavršavanje iz upravnog prava na tržištu.

ZAŠTO SUDJELOVATI NA WEBINARU?

Vrijeme održavanja: 6. listopada 2022.
Početak: 9.00 sati
Trajanje: oko 150 minuta

Webinar se sastoji od dvije teme – „Najčešći nedostaci u upravnom postupku i u sadržaju prvostupanjskoga te drugostupanjskog rješenja“ i „Slobodna (diskrecijska) ocjena i načelo razmjernosti u upravnom postupku i upravnome sporu“.
Cilj prvog predavanja je upoznati polaznike s najčešćim nedostacima koje upravni sudovi nalaze u okviru kontrole zakonitosti upravnih akata. Na taj način polaznici će steći nova znanja i izbjeći potencijalne probleme koji mogu nastati povodom oglašavanja rješenja ništavim. Obuhvatit će se teme kao što su: izvođenje, registriranje i ocjena dokaza, manjkavosti u obrazloženju rješenja, pogrešna / nepotpuna primjena materijalnog prava i sl.
Drugi dio webinara odnosi se na pitanje diskrecijske ocjene koja ostavlja upravnim službenicima vrlo široke mogućnosti odlučivanja, ali i velike odgovornosti. Naime, službenik ipak nije neograničen u tom pitanju te mora voditi računa o mnogim pitanjima – javni interes, zaštita interesa stranke, obrazloženje i sl. Cilj je da polaznici steknu sva potrebna znanja kako bi mogli što kvalitetnije pristupiti ovim pitanjima u svakodnevnom radu.

Webinar je namijenjen:
√ korporativnim pravnicima
√ odvjetnicima
√ sucima, sudskim vještacima
√ upravnim službenicima
√ svim drugim zainteresiranim osobama.

Svakom polazniku webinara bit će omogućeno sudjelovanje u raspravi, postavljanje pitanja i konzultacije s predavačem. Kako bi se omogućila što kvalitetnija obrada tema i interaktivna komunikacija s predavačem, broj sudionika je ograničen. Svi prijavljeni sudionici mogu postaviti pitanja i prije webinara na e-mail adresu: abijelic@ingbiro.hr. Pitanja će biti proslijeđena predavaču te će sudionici dobiti odgovore na webinaru. Predviđeni termin popunjavat će se redoslijedom primljenih uplata. Svi polaznici dobivaju potvrdu o sudjelovanju.

Predavač

Predavač

dr. sc. Alen Rajko


sudac Upravnog suda u Rijeci

PROGRAM

Doznajte što Vas očekuje.

Početak: 9.00 sati

 

9.00 – 10.15

Najčešći nedostaci u upravnom postupku i u sadržaju prvostupanjskoga te drugostupanjskog rješenja
• (ne)sudjelovanje stranke u postupku
• izvođenje, registriranje i ocjena dokaza
• manjkavosti u obrazloženju rješenja
• pogrešna / nepotpuna primjena materijalnog prava
• pogrešna / nepotpuna primjena europskog prava
• specifični nedostaci vezani uz drugostupanjska rješenja
• dodatno o rješenjima što se donose po prigovorima propisanima Zakonom o općem upravnom postupku
• pitanja i odgovori

10.15 – 10.30
Stanka


10.30 – 11.45

Slobodna (diskrecijska) ocjena i načelo razmjernosti u upravnom postupku i upravnome sporu
• uvodno o slobodnoj ocjeni
• slobodna ocjena prema Zakonu o općem upravnom postupku i prema Zakonu o upravnim sporovima
• osnovni elementi slobodne ocjene
• razgraničenje u odnosu na slobodnu ocjenu dokaza i u odnosu na slobodno uvjerenje suda
• tipične varijante slobodne ocjene
• načelo razmjernosti u zaštiti prava stranke i javnog interesa
• razmjernost pri primjeni i obrazlaganju slobodne ocjene
• neka pitanja iz prakse
• pitanja i odgovori

 

Upute

Doznajte kako se prijaviti i sudjelovati na webinaru.

Prijavnicu za webinar treba popuniti točnim i obveznim podacima putem internetske stranice Inženjerskog biroa.

Kotizaciju za webinar treba uplatiti u cijelosti (bez uplate pune cijene kotizacije nije moguće pristupiti webinaru).
Potvrdu o uplaćenoj kotizaciji potrebno je dostaviti u Inženjerski biro najkasnije jedan (1) dan prije dana održavanja webinara.
Na adresu elektroničke pošte koju ste naveli u prijavnici, na dan održavanja webinara Inženjerski biro će dostaviti poveznicu (link) na webinar.

Registraciju je potrebno napraviti najkasnije 15-ak minuta prije početka webinara, kako biste nas u slučaju kakvih tehničkih poteškoća mogli kontaktirati i tražiti pomoć. Postupak je jednostavan:
• prije početka webinara na Vaš e-mail poslat ćemo Vam prezentacije u ppt. formatu i podsjetnik o početku webinara;
• poveznica (link) na webinar aktivna je od trenutka dostavljanja;
• putem poveznice (linka) sudionik se prijavljuje u tzv. čekaonicu (lobby);
• polaznici borave u čekaonici sve dok im administrator ne dopusti ulaz na webinar;
• prije početka webinara, administratori Inženjerskog biroa provjeravaju uspješnost postupka prijave na webinar – moguće je da ćemo Vas kontaktirati telefonom/mobitelom (na prijavnici je potrebno upisati broj telefona/mobitela koji je dostupan na dan webinara);
• nakon provjere uspješnosti postupka prijave, webinar počinje u najavljeno vrijeme;
• webinar počinje sukladno zadanom vremenskom okviru (rasporedu predavanja).

Nakon završenog sudjelovanja na webinaru, na Vaš e-mail u roku od 48 sati šaljemo Vam potvrdu o sudjelovanju, kao i eventualne dodatne materijale.

Osnovne pretpostavke za pristup i sudjelovanje na webinaru:
• na računalo nije potrebno instalirati nikakav dodatan program. Dovoljno je kliknuti link koji ćete dobiti na Vaš osobni e-mail;
• ako sudjelujete na webinaru koristeći pametni mobitel, potrebno je instalirati Microsoft Teams s App Storea ili Google Playa;
• webinari se mogu pratiti putem stolnog računala, prijenosnog računala, tableta i pametnog telefona;
• potrebna je širokopojasna internetska veza (žičana ili bežična);
• potreban je zvučnik (integrirani ili vanjski povezan putem USB kabla ili bluetootha);
• mikrofon je opcionalan (nije obvezan) – polaznik normalno prati webinar bez mikrofona;
• web kamera je opcionalna (nije obvezna) – polaznik normalno prati webinar bez web kamere.
U slučaju poteškoća kod povezivanja, polaznici se mogu na dan webinara javiti na telefon: 099 4600 713.
Molimo da nam svojom pravodobnom uplatom i prijavom omogućite kvalitetnu organizaciju webinara.
Sve dodatne informacije možete dobiti na telefon: 01 / 4600 888.
Sudionici mogu postaviti pitanja tijekom održavanja webinara, a mogu ih i unaprijed dostaviti na e-mail: abijelic@ingbiro.hr.

KOTIZACIJA

Pogledajte ponudu.

Naknada

Naknada za sudjelovanje po sudioniku iznosi 800,00 kn/106,18 EUR + PDV,
a uplaćuje se unaprijed na žiro-račun organizatora:
Inženjerski biro d.o.o., Heinzelova 4a, Zagreb,
IBAN: HR2323400091100205049, SWIFT: PBZGHR2X, OIB: 84170114747,
s pozivom na broj 02-312214 i naznakom “za webinar”.
Fiksni tečaj konverzije: 7,53450

Naknada uključuje:
√ sudjelovanje na webinaru
√ prezentaciju predavačica u elektroničkom formatu.


Prijave

Prijave za webinar molimo poslati:
• on-line prijavom sa stranice webinara ili
• e-mail: prodaja@ingbiro.hr, ili
• fax: 01 / 4600 875, ili
• Inženjerski biro d.o.o., Heinzelova 4a, 10 000 Zagreb.

Posebne pogodnosti:
√ svi pretplatnici na puni paket Pravni portal ingbiro.com ostvaruju 10% popusta na radionice/webinare u organizaciji Inženjerskog biroa d.o.o.

 

USKORO

Doznajte što Vam pripremamo.