WEBINAR UŽIVO:
KONTINUIRANA EDUKACIJA SPOREDNIH POSREDNIKA U OSIGURANJU
Prijava

 

Za sporedne posrednike u osiguranju zakonski je propisana obvezna edukacija u trajanju od 10 sati godišnje. Krajem rujna organiziramo upravo jednu takvu edukaciju predvođenu s dvoje istaknutih stručnjaka. Provjerite program koji su za vas pripremili.

ZAŠTO SUDJELOVATI NA WEBINARU?

Vrijeme održavanja: 28. i 29. rujna 2021.
Početak:
28. 9. 2021. (početak u 8.30)
29. 9. 2021. (početak u 8.30)
Trajanje:
28. 9. 2021. (predviđeno trajanje: oko 4 i pol sata)
29. 9. 2021. (predviđeno trajanje: oko 4 i pol sata)

Obveza edukacije propisana je za sporedne posrednike u osiguranju te kao takva predstavlja pretpostavku za rad svima koji su sporedni posrednici u osiguranju. Cilj edukacije je da polaznici steknu opsežna i korisna znanja o policama neživotnih osiguranja, distribuciji osiguranja, štetama, tržištu osiguranja i etici u distribuciji osiguranja. Također treba imati na umu da predavanja nisu koncipirana kao puko ispunjavanje propisanih uvjeta, već je riječ o kvalitetnim i sadržajnim predavanjima s ciljem nadopunjavanja i obogaćivanja stručnih znanja.
Predavanja se ubrajaju u sate potrebne za ispunjavanje obveze propisane Pravilnikom o stručnosti i primjerenosti distributera osiguranja i distributera reosiguranja i upisu u registar (Narodne novine, br. 16/19 i 9/21).

Webinar je namijenjen:
√ sporednim posrednicima u osiguranju
√ odvjetnicima
√ korporativnim pravnicima
√ djelatnicima društava za osiguranje
√ sucima
√ poduzetnicima
√ djelatnicima banaka
√ djelatnicima Hrvatske pošte
√ djelatnicima turističkih agencija

Program edukacije provodi se kao dvodnevni program, i to putem interneta.
Svakom polazniku bit će omogućeno sudjelovanje u raspravi, postavljanje pitanja i konzultacije s predavačima.
Kako bi se omogućila što kvalitetnija obrada tema i interaktivna komunikacija s predavačima, broj sudionika je ograničen.
Svi prijavljeni sudionici mogu postaviti pitanja i prije edukacije na e-mail adresu abijelic@ingbiro.hr.
Pitanja će biti proslijeđena predavačima te će sudionici dobiti odgovore na edukaciji.
Predviđeni termin popunjavat će se redoslijedom primljenih uplata.
Svi polaznici dobivaju potvrdu o sudjelovanju.

Predavači

Predavač

mr. sc. Martina Konosić Lakić


Smart edukacije

Predavač

prof. dr. sc. Marijan Ćurković


PROGRAM

Doznajte što Vas očekuje.

 

RASPORED PREDAVANJA: 28. rujna 2021.
Početak: 8.30 sati

8.30 – 10.30
MODUL I: Police neživotnih osiguranja – ugovor o osiguranju / opće odredbe ZOO-a, osiguranje imovine, osiguranje od odgovornosti, osiguranje osoba (nezgoda, život); uvjeti osiguranja

Predavač: prof. dr. sc. Marijan Ćurković

10.30 – 10.45
STANKA

10.45 – 11.45
Police neživotnih osiguranja (nastavak)
Predavač: prof. dr. sc. Marijan Ćurković

11.45 – 12.00
STANKA

12.00 – 12.45
MODUL II: Distribucija osiguranja: osnove distribucije osiguranja prema Zakonu o osiguranju, obveza distributera informirati ugovaratelja osiguranja, dužnost savjetovanja ugovaratelja osiguranja, položaj distributera osiguranja prema osiguratelju: ugovor o posredovanju, ugovor o zastupanju

Predavač: prof. dr. sc. Marijan Ćurković

 


 

RASPORED PREDAVANJA: 29. rujna 2021.
Početak: 8.30 sati

8.30 – 10.30
MODUL IV: Štete: prijava štetnog događaja, dokumentacija, potvrda primitka, rokovi za rješavanje, isplata predujma, izjava o namirenju; pritužbe i prigovori: pravni značaj prigovora i pritužbe, rokovi za rješavanje prigovora i pritužbe, postupak rješavanja, mirenje

Predavač: prof. dr. sc. Marijan Ćurković

10.30 – 10.45
STANKA

10.45 – 11.45
MODUL VI: Tržište osiguranja: sloboda tržišnog natjecanja, subjekti tržišta osiguranja, pravo stranih osiguratelja obavljati poslove osiguranja u Hrvatskoj i obratno (prekogranično poslovanje)

Predavačica: mr. sc. Martina Konosić Lakić

11.45 – 12.45
MODUL VII: Etika u distribuciji osiguranja: osnovna načela etičkog poslovanja, kodeks osigurateljne i reosigurateljne etike

Predavačica: mr. sc. Martina Konosić Lakić

 

Upute

Doznajte kako se prijaviti i sudjelovati na webinaru.

Prijavnicu za webinar treba popuniti točnim i obveznim podacima putem internetske stranice Inženjerskog biroa.
Kotizaciju za webinar treba uplatiti u cijelosti (bez uplate pune cijene kotizacije nije moguće pristupiti webinaru).
Potvrdu o uplaćenoj kotizaciji potrebno je dostaviti u Inženjerski biro najkasnije jedan (1) dan prije dana održavanja webinara.
Na adresu elektroničke pošte koju ste naveli u prijavnici, na dan održavanja webinara Inženjerski biro će dostaviti poveznicu (link) na webinar.

Registraciju je potrebno napraviti najkasnije 15-ak minuta prije početka programa usavršavanja, kako biste nas u slučaju kakvih tehničkih poteškoća mogli kontaktirati i tražiti pomoć. Postupak je jednostavan:
• prije početka webinara na Vaš e-mail poslat ćemo Vam prezentacije u ppt. formatu i podsjetnik o početku programa usavršavanja;
• poveznica (link) na webinar aktivna je od trenutka dostavljanja;
• putem poveznice (linka) sudionik se prijavljuje u tzv. čekaonicu (lobby);
• polaznici borave u čekaonici sve dok im administrator ne dopusti ulaz na webinar;
• prije početka webinara, administratori Inženjerskog biroa provjeravaju uspješnost postupka prijave na webinar – moguće je da ćemo Vas kontaktirati telefonom/mobitelom (na prijavnici je potrebno upisati broj telefona/mobitela koji je dostupan na dan webinara);
• nakon provjere uspješnosti postupka prijave, webinar počinje u najavljeno vrijeme;
• program usavršavanja počinje sukladno zadanom vremenskom okviru (rasporedu predavanja).

Osnovne pretpostavke za pristup i sudjelovanje na webinaru:
• na računalo nije potrebno instalirati nikakav dodatan program. Dovoljno je kliknuti link koji ćete dobiti na Vaš osobni e-mail;
• ako sudjelujete na webinaru koristeći pametni mobitel, potrebno je instalirati Microsoft Teams s App Storea ili Google Playa;
• webinari se mogu pratiti putem stolnog računala, prijenosnog računala, tableta i pametnog telefona;
• potrebna je širokopojasna internetska veza (žičana ili bežična);
• potreban je zvučnik (integrirani ili vanjski povezan putem USB kabla ili bluetootha);
• mikrofon je opcionalan (nije obvezan) – polaznik normalno prati webinar bez mikrofona;
• web kamera je opcionalna (nije obvezna) – polaznik normalno prati webinar bez web kamere.

U slučaju poteškoća kod povezivanja, polaznici se mogu na dan webinara javiti tehničkoj podršci na telefon: 099 / 737 4674.
Molimo da nam svojom pravodobnom uplatom i prijavom omogućite kvalitetnu organizaciju webinara.
Sve dodatne informacije možete dobiti na tel. 01 / 4600 888.
Sudionici mogu postaviti pitanja tijekom održavanja webinara, a mogu ih i unaprijed dostaviti na abijelic@ingbiro.hr.
Nakon završenog sudjelovanja na webinaru, na Vaš e-mail u roku od 48 sati poslat ćemo Vam potvrdu o sudjelovanju.

KOTIZACIJA

Pogledajte ponudu.

Naknada

Naknada za sudjelovanje po sudioniku iznosi 700,00 kn + PDV,
a uplaćuje se unaprijed na žiro-račun organizatora:
Inženjerski biro d.o.o., Heinzelova 4a, Zagreb,
IBAN: HR2323400091100205049, SWIFT: PBZGHR2X, OIB: 84170114747,
s pozivom na broj 02-312114 i naznakom “za webinar”.

Naknada uključuje:
√ sudjelovanje na webinaru
√ prezentaciju predavača u elektroničkom formatu.


Prijave

Prijave za webinar molimo poslati:
• on-line prijavom sa stranice webinara ili
• e-mail: prodaja@ingbiro.hr, ili
• fax: 01 / 4600 875, ili
• Inženjerski biro d.o.o., Heinzelova 4a, 10 000 Zagreb.

Posebne pogodnosti:
√ svi pretplatnici na puni paket Pravni portal ingbiro.com ostvaruju 10% popusta na radionice/webinare u organizaciji Inženjerskog biroa d.o.o.

 

USKORO

Doznajte što Vam pripremamo.