WEBINAR UŽIVO: Program usavršavanja iz područja javne nabave
PRIMJENA ČLANKA 263. I 293. ZJN 2016 U PRAKSI, OSLANJANJE NA SPOSOBNOST DRUGIH GOSPODARSKIH SUBJEKATA
Prijava

 

Doznajte više o primjeni instituta pojašnjavanja i/ili upotpunjavanja ponuda kao i oslanjanja na tuđu sposobnost te o najnovijoj praksi DKOM-a i Visokog upravnog suda.

ZAŠTO SUDJELOVATI NA WEBINARU?

 

Primjena instituta pojašnjavanja i/ili upotpunjavanja ponuda kao i oslanjanja na tuđu sposobnost u praksi pokazala je da postoje određene nejasnoće i nedoumice vezano uz njihovu primjenu pa su se rješenja pronalazila u praksi Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave (DKOM). No praksa Visokog upravnog suda uvelike je izmijenila stavove DKOM-a te je stavila potpuno nova gledišta na mogućnosti primjene ovih instituta.
Na programu usavršavanja sudionike će se upoznati s odredbama ZJN 2016 te podzakonskih propisa kao i s konkretnim primjerima i stavovima DKOM-a oko predmetnih instituta te odlukama Visokog upravnog suda.
Sudionici će imati priliku izložiti dvojbe i/ili nejasnoće vezane uz temu koja je obuhvaćena ovim usavršavanjem te se pozivaju i na sudjelovanje u raspravi, a sve s ciljem davanja rješenja na istaknuta pitanja s kojima se susreću u svakodnevnom radu.

Datum usavršavanja: 16. veljače 2022.
Program usavršavanja provodi se kao jednodnevni program (8 nastavnih sati).
Svakom polazniku Programa izdaje se potvrda o pohađanju programa usavršavanja sukladno Pravilniku o izobrazbi u području javne nabave (Narodne novine, br. 65/17).
Maksimalan broj polaznika po pojedinačnom programu usavršavanja je 50.
Predviđeni termin popunjavat će se redoslijedom primljenih uplata.
Inženjerski biro d.o.o., Heinzelova 4a, Zagreb, ovlašteni je nositelj Programa izobrazbe u području javne nabave (Evidencijski broj 19 u Registru nositelja programa).
Program usavršavanja iz područja javne nabave odobren je od strane Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta, Uprave za politiku javne nabave (Evidencijski broj dodijeljen programu usavršavanja: 2021-0551).

Predavač

 

Predavač

Biljana Lerman, dipl. iur.

Direktorica u Nabava d.o.o.

Predavač

Iva Grdić, dipl. iur.

Direktorica u Nabava d.o.o.

PROGRAM

Doznajte što Vas očekuje.

 

9.00 – 10.30
PRIMJENA ČLANKA 263. I 293. ZJN 2016 U PRAKSI
(2 nastavna sata)
• Obveza ili mogućnost traženja pojašnjenja/dopuna ponuda te ažuriranih popratnih dokumenata
• Nadopuna ili objašnjenje ažuriranih popratnih dokumenata
• Kada se može/mora tražiti dopuna, razjašnjenje, upotpunjavanje ili dostava nužnih informacija ili dokumentacije
Iva Grdić, dipl. iur.

 

10.30 – 10.45
Stanka

 

10.45 – 12.15
PRIMJENA ČLANKA 263. I 293. ZJN 2016 KROZ PRAKSU DKOM-a I VISOKOG UPRAVNOG SUDA
(2 nastavna sata)
• Primjeri iz prakse DKOM-a i Visokog upravnog suda
Iva Grdić, dipl. iur.

 

12.15 – 12.45
Stanka

 

12.45 – 16.00
OSLANJANJE NA SPOSOBNOST DRUGIH GOSPODARSKIH SUBJEKATA
(4 nastavna sata)
• Kada se gospodarski subjekt može u postupku javne nabave osloniti na sposobnost drugih subjekata
• Uvjeti oslanjanja na sposobnost drugih gospodarskih subjekata
• Primjeri iz prakse DKOM-a i Visokog upravnog suda
Biljana Lerman, dipl. iur.

 

Upute

Doznajte kako se prijaviti i sudjelovati na webinaru.

Prijavnicu za webinar treba popuniti točnim i obveznim podacima putem internetske stranice Inženjerskog biroa.
Kotizaciju za webinar treba uplatiti u cijelosti (bez uplate pune cijene kotizacije nije moguće pristupiti webinaru).
Potvrdu o uplaćenoj kotizaciji potrebno je dostaviti u Inženjerski biro najkasnije jedan (1) dan prije dana održavanja webinara.
Na adresu elektroničke pošte koju ste naveli u prijavnici, na dan održavanja webinara Inženjerski biro će dostaviti poveznicu (link) na webinar.

Registraciju je potrebno napraviti najkasnije 15-ak minuta prije početka webinara, kako biste nas u slučaju kakvih tehničkih poteškoća mogli kontaktirati i tražiti pomoć. Postupak je jednostavan:
• prije početka webinara na Vaš e-mail poslat ćemo Vam prezentacije u ppt. formatu i podsjetnik o početku webinara;
• poveznica (link) na webinar aktivna je od trenutka dostavljanja;
• putem poveznice (linka) sudionik se prijavljuje u tzv. čekaonicu (lobby);
• polaznici borave u čekaonici sve dok im administrator ne dopusti ulaz na webinar;
• prije početka webinara, administratori Inženjerskog biroa provjeravaju uspješnost postupka prijave na webinar – moguće je da ćemo Vas kontaktirati telefonom/mobitelom (na prijavnici je potrebno upisati broj telefona/mobitela koji je dostupan na dan webinara);
• nakon provjere uspješnosti postupka prijave, webinar počinje u najavljeno vrijeme;
• webinara počinje sukladno zadanom vremenskom okviru (rasporedu predavanja).

Osnovne pretpostavke za pristup i sudjelovanje na webinaru:
• na računalo nije potrebno instalirati nikakav dodatan program. Dovoljno je kliknuti link koji ćete dobiti na Vaš osobni e-mail;
• ako sudjelujete na webinaru koristeći pametni mobitel, potrebno je instalirati Microsoft Teams s App Storea ili Google Playa;
• webinari se mogu pratiti putem stolnog računala, prijenosnog računala, tableta i pametnog telefona;
• potrebna je širokopojasna internetska veza (žičana ili bežična);
• potreban je zvučnik (integrirani ili vanjski povezan putem USB kabla ili bluetootha);
• mikrofon je opcionalan (nije obvezan) – polaznik normalno prati webinar bez mikrofona;
• web kamera je opcionalna (nije obvezna) – polaznik normalno prati webinar bez web kamere.

U slučaju poteškoća kod povezivanja, polaznici se mogu na dan webinara javiti tehničkoj podršci na telefon: 099 / 737 4674.
Molimo da nam svojom pravodobnom uplatom i prijavom omogućite kvalitetnu organizaciju webinara.
Sve dodatne informacije možete dobiti na tel. 01 / 4600 888.
Sudionici mogu postaviti pitanja tijekom održavanja webinara, a mogu ih i unaprijed dostaviti na ivan.toth@ingbiro.hr.
Nakon završenog sudjelovanja na webinaru, na Vaš e-mail u roku od 48 sati poslat ćemo Vam potvrdu o sudjelovanju.

KOTIZACIJA

Pogledajte ponudu.

Naknada

Naknada za sudjelovanje po sudioniku iznosi 900,00 kn,
a uplaćuje se unaprijed na žiro-račun organizatora:
Inženjerski biro d.o.o., Heinzelova 4a, Zagreb,
IBAN: HR2323400091100205049, SWIFT: PBZGH2X, OIB: 84170114747,
s pozivom na broj 02-312202 i naznakom “za program usavršavanja”.
Na temelju čl. 39. st. 1. toč. i) Zakona o PDV-u, kotizacija je oslobođena od PDV-a.


Naknada uključuje:
√ sudjelovanje u Programu usavršavanja
√ prezentaciju predavača u elektroničkom formatu.


Prijave

Prijave za Program usavršavanja molimo poslati:
• on-line prijavom sa stranice Programa usavršavanja ili
• e-mail: prodaja@ingbiro.hr, ili
• fax: 01/46 00 875, ili
• Inženjerski biro d.o.o., Heinzelova 4a, 10 000 Zagreb.



Posebne pogodnosti:
√ svi pretplatnici na puni paket Pravni portal ingbiro.com ostvaruju 10% popusta na radionice/webinare u organizaciji Inženjerskog biroa d.o.o.