WEBINAR UŽIVO:
UGOVOR O GRAĐENJU U JAVNOJ NABAVI

 

Saznajte sve što Vas zanima o provedbi ugovora o građenju u okviru javne nabave.

ZAŠTO SUDJELOVATI NA WEBINARU?

Vrijeme održavanja: 10. ožujka 2022.
Početak: 9.00 sati
Trajanje: oko 180 minuta

Ugovor o građenju predstavlja jedan od najvažnijih ugovora reguliranih Zakonom o obveznim odnosima. Njegova važnost ponajviše proistječe iz njegova značaja za cjelokupno gospodarstvo poglavito uzevši u važnost velike infrastrukturne projekte i ulaganja. Iako je sam ugovor složen, dodatni problemi nastaju u okviru sustava javne nabave. Kako pomiriti pravila obveznog prava i prava javne nabave?

Kako treba postupati naručitelj, a kako ponuditelj u postupcima javne nabave radova? Koji su rizici naručitelja, a koja su prava izvođača prilikom ispunjenja ugovora o građenja u okviru javne nabave? To su samo neka od pitanja na koja će naši predavači dati odgovore.

Webinar je namijenjen:

√ odvjetnicima
√ naručiteljima u sustavu javne nabave
√ ponuditeljima u sustavu javne nabave
√ sucima
√ službenicima zaduženima za provođenje postupaka javne nabave
√ građevinarima

Svakom polazniku webinara bit će omogućeno sudjelovanje u raspravi, postavljanje pitanja i konzultacije s predavačima.
Kako bi se omogućila što kvalitetnija obrada tema i interaktivna komunikacija s predavačima, broj sudionika je ograničen.
Svi prijavljeni sudionici mogu postaviti pitanja i prije webinara na e-mail adresu: abijelic@ingbiro.hr.
Pitanja će biti proslijeđena predavačima te će sudionici dobiti odgovore na webinaru.
Predviđeni termin popunjavat će se redoslijedom primljenih uplata.
Svi polaznici dobivaju potvrdu o sudjelovanju.

Predavači

Predavač

Mićo Ljubenko, dipl. iur.


Odvjetnik

Predavač

Anđelko Rukelj, dipl. iur.


Zamjenik predsjednice Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave

PROGRAM

Doznajte što Vas očekuje.

Početak: 9.00 sati

 

9.00 – 10.15

• Pojam javne nabave radova
    – Povijesni razvoj RH i EU
• Nabava radova u ZJN 2016
• Postupanja naručitelja
    – Istraživanje tržišta
    – Priprema dokumentacije o nabavi
    – Postupak do trenutka dostave ponuda
    – Pregled i ocjena ponuda
    – Odluka o poništenju
• Postupanje ponuditelja
    – U fazi pripreme dokumentacije o nabavi
    – Nakon podnošenja ponude
    – Od donošenja odluke o odabiru do sklapanja ugovora
• Prijedlozi za izmjenu ZJN 2016
Anđelko Rukelj, dipl. iur., zamjenik predsjednice Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave

10.15 – 10.30
STANKA

10.30 – 11.45
• Vrste ugovora o građenju u javnoj nabavi
• Specifičnosti pripreme naručitelja za ugovor o građenju
• Ostali ugovori naručitelja za provedbu ugovora o građenju
• Rizici naručitelja radova do i nakon odluke o odabiru
• Upravljanje naručitelja u provedbi ugovora o građenju
• Uvjeti za izmjenu ugovora o građenju
• Prava izvođača nakon sklopljenog ugovora u javnoj nabavi
• Uloga kontrolnih tijela kod provedbe i/ili izmjene ugovora o građenju
Mićo Ljubenko, dipl. iur.
, odvjetnik

Pitanja i odgovori

 

Upute

Doznajte kako se prijaviti i sudjelovati na webinaru.

Prijavnicu za webinar treba popuniti točnim i obveznim podacima putem internetske stranice Inženjerskog biroa.

Kotizaciju za webinar treba uplatiti u cijelosti (bez uplate pune cijene kotizacije nije moguće pristupiti webinaru).
Potvrdu o uplaćenoj kotizaciji potrebno je dostaviti u Inženjerski biro najkasnije jedan (1) dan prije dana održavanja webinara.
Na adresu elektroničke pošte koju ste naveli u prijavnici, na dan održavanja webinara Inženjerski biro će dostaviti poveznicu (link) na webinar.

Registraciju je potrebno napraviti najkasnije 15-ak minuta prije početka webinara, kako biste nas u slučaju kakvih tehničkih poteškoća mogli kontaktirati i tražiti pomoć. Postupak je jednostavan:
• prije početka webinara na Vaš e-mail poslat ćemo Vam prezentacije u ppt. formatu i podsjetnik o početku webinara;
• poveznica (link) na webinar aktivna je od trenutka dostavljanja;
• putem poveznice (linka) sudionik se prijavljuje u tzv. čekaonicu (lobby);
• polaznici borave u čekaonici sve dok im administrator ne dopusti ulaz na webinar;
• prije početka webinara, administratori Inženjerskog biroa provjeravaju uspješnost postupka prijave na webinar – moguće je da ćemo Vas kontaktirati telefonom/mobitelom (na prijavnici je potrebno upisati broj telefona/mobitela koji je dostupan na dan webinara);
• nakon provjere uspješnosti postupka prijave, webinar počinje u najavljeno vrijeme;
• webinar počinje sukladno zadanom vremenskom okviru (rasporedu predavanja).

Nakon završenog sudjelovanja na webinaru, na Vaš e-mail u roku od 48 sati šaljemo Vam potvrdu o sudjelovanju, kao i eventualne dodatne materijale.

Osnovne pretpostavke za pristup i sudjelovanje na webinaru:
• na računalo nije potrebno instalirati nikakav dodatan program. Dovoljno je kliknuti link koji ćete dobiti na Vaš osobni e-mail;
• ako sudjelujete na webinaru koristeći pametni mobitel, potrebno je instalirati Microsoft Teams s App Storea ili Google Playa;
• webinari se mogu pratiti putem stolnog računala, prijenosnog računala, tableta i pametnog telefona;
• potrebna je širokopojasna internetska veza (žičana ili bežična);
• potreban je zvučnik (integrirani ili vanjski povezan putem USB kabla ili bluetootha);
• mikrofon je opcionalan (nije obvezan) – polaznik normalno prati webinar bez mikrofona;
• web kamera je opcionalna (nije obvezna) – polaznik normalno prati webinar bez web kamere.
U slučaju poteškoća kod povezivanja, polaznici se mogu na dan webinara javiti na telefon: 099 / 737 4674.
Molimo da nam svojom pravodobnom uplatom i prijavom omogućite kvalitetnu organizaciju webinara.
Sve dodatne informacije možete dobiti na telefon: 01 / 4600 888.
Sudionici mogu postaviti pitanja tijekom održavanja webinara, a mogu ih i unaprijed dostaviti na e-mail: abijelic@ingbiro.hr.

KOTIZACIJA

Pogledajte ponudu.

Naknada

Naknada za sudjelovanje po sudioniku iznosi 600,00 kn + PDV,
a uplaćuje se unaprijed na žiro-račun organizatora:
Inženjerski biro d.o.o., Heinzelova 4a, Zagreb,
IBAN: HR2323400091100205049, SWIFT: PBZGHR2X, OIB: 84170114747,
s pozivom na broj 02-312204 i naznakom “za webinar”.

Naknada uključuje:
√ sudjelovanje na webinaru
√ prezentaciju predavača u elektroničkom formatu.


Prijave

Prijave za webinar molimo poslati:
• on-line prijavom sa stranice webinara ili
• e-mail: prodaja@ingbiro.hr, ili
• fax: 01 / 4600 875, ili
• Inženjerski biro d.o.o., Heinzelova 4a, 10 000 Zagreb.

Posebne pogodnosti:
√ svi pretplatnici na puni paket Pravni portal ingbiro.com ostvaruju 10% popusta na radionice/webinare u organizaciji Inženjerskog biroa d.o.o.

 

USKORO

Doznajte što Vam pripremamo.

 

 

x