PREDSTEČAJ, STEČAJ I SUDSKI REGISTAR – NOVINE I SUDSKA PRAKSA
Prijava

 

28. siječnja 2026.
Uživo u Sheraton Zagreb Hotelu / putem aplikacije Microsoft Teams


Iskoristite priliku za izravan uvid u aktualnu sudsku praksu predstečajnih i stečajnih postupaka i analizu iz perspektive sudaca te se upoznajte s najnovijim promjenama u postupcima upisa u sudski registar iz prve ruke. Sudionici će dobiti praktične smjernice za rješavanje kompleksnih situacija, uvid u najčešće pogreške u praksi te mogućnost postavljanja pitanja izravno sucima – predavačima.

ZAŠTO SUDJELOVATI NA SAVJETOVANJU?

Vrijeme održavanja: 28. siječnja 2026.
Mjesto:
• uživo Sheraton Zagreb Hotel, Ulica kneza Borne 2, Zagreb
• sudjelovanje putem aplikacije Microsoft Teams

Početak: 9.00 sati

Stručno savjetovanje okuplja suce Visokog trgovačkog suda Republike Hrvatske i predsjednicu Registarskog odjela Trgovačkog suda u Zagrebu kako bi sudionicima pružili praktično usmjeren pregled najnovijih zakonodavnih i sudskih trendova. Poseban naglasak bit će na aktualnim izazovima predstečajnih i stečajnih postupaka i najboljim rješenjima koje pruža recentna sudska praksa.

Novela Pravilnika o načinu upisa u sudski registar od 26. ožujka 2025. (NN 56/2025), koja je stupila na snagu 1. travnja 2025., propisuje promjene o načinu upisa u sudski registar, koje uključuju elektroničke prijave i elektroničko vođenje zbirke isprava te promjene u ovlastima javnih bilježnika i njihovim obvezama prema sudu, a propisana su i nova pravila za pokretanje postupka upisa putem sustava eNotar i e-Tvrtka. Uz analizu novih pravila i usklađivanja s važećim Zakonom o sudskom registru saznajte i koje konkretne promjene donosi praksa.

Savjetovanje pruža jasne smjernice kako pripremiti dokumentaciju i izbjeći najčešće nedostatke koji dovode do odbacivanja ili dopune prijava za upis, statusne promjene ili brisanja subjekata, a poseban blok savjetovanja rezerviran je za postavljanje pitanja izravno predavačima.

Savjetovanje je namijenjeno:
√ sucima, savjetnicima i sudskim službenicima trgovačkih sudova i registarskih odjela
√ javnim bilježnicima koji sudjeluju u postupcima upisa u sudski registar i sastavljaju isprave za upis
√ vjerovnicima koji sudjeluju u predstečajnim i stečajnim postupcima i pregovorima o planu restrukturiranja
√ pravnicima u bankama, leasing društvima, faktoring društvima i drugim financijskim institucijama izloženima stečajnim i predstečajnim rizicima
√ odvjetnicima i odvjetničkim vježbenicima koji se bave trgovačkim, ovršnim, stečajnim i statusnim pravom trgovačkih društava
√ svima drugima zainteresiranima

Svakom polazniku savjetovanja bit će omogućeno sudjelovanje u raspravi, postavljanje pitanja i konzultacije s predavačima. Svi prijavljeni sudionici mogu postaviti pitanja i prije savjetovanja na e-mail adresu: abatinic@ingbiro.hr.

Pitanja će biti proslijeđena predavačima te će sudionici dobiti odgovore na savjetovanju.

Predavači

Predavač

Željko Šimić


Sudac Visokog trgovačkog suda Republike Hrvatske

Predavač

Nevenka Marković


Sutkinja Visokog trgovačkog suda Republike Hrvatske

Predavač

Željka Bregeš


Predsjednica Registarskog odjela Trgovačkog suda u Zagrebu

PROGRAM

Doznajte što Vas očekuje.

Početak: 9.00 sati

 

9.00 – 10.00

UVODNA RIJEČ ORGANIZATORA
dr. sc. Mladen Mlinarević, glavni direktor Inženjerskog biroa

PREDSTEČAJNI POSTUPAK I AKTUALNA SUDSKA PRAKSA
Željko Šimić, sudac Visokog trgovačkog suda Republike Hrvatske

10.00 – 11.00

STEČAJNI POSTUPAK I AKTUALNA SUDSKA PRAKSA
Nevenka Marković, sutkinja Visokog trgovačkog suda Republike Hrvatske

11.00 – 11.30

STANKA ZA KAVU

11.30 – 12.30

NOVINE U POSTUPKU UPISA U SUDSKI REGISTAR
Željka Bregeš, predsjednica Registarskog odjela Trgovačkog suda u Zagrebu

12.30 – 13.00

PITANJA I ODGOVORI

 

Upute

Doznajte kako se prijaviti i sudjelovati na savjetovanju.

Prijavnicu za savjetovanje treba popuniti točnim i obveznim podacima putem internetske stranice INŽENJERSKOG BIROA.
Kotizaciju za savjetovanje treba uplatiti u cijelosti (bez uplate pune cijene kotizacije nije moguće pristupiti savjetovanju).
Potvrdu o uplaćenoj kotizaciji potrebno je dostaviti u INŽENJERSKI BIRO najkasnije jedan (1) dan prije dana održavanja savjetovanja.
Sve dodatne informacije možete dobiti na telefon: 01 / 4600 888 ili e-mail: prodaja@ingbiro.hr.
Sudionici mogu postaviti pitanja tijekom održavanja savjetovanja, a mogu ih i unaprijed dostaviti na e-mail: abatinic@ingbiro.hr.

Praćenje savjetovanja putem aplikacije Microsoft Teams

Na adresu elektroničke pošte koju ste naveli u prijavnici, na dan održavanja savjetovanja INŽENJERSKI BIRO će dostaviti poveznicu (link) na savjetovanje.

Registraciju je potrebno napraviti najkasnije 15-ak minuta prije početka savjetovanja, kako biste nas u slučaju kakvih tehničkih poteškoća mogli kontaktirati i tražiti pomoć. Postupak je jednostavan:
• prije početka savjetovanja na Vaš e-mail poslat ćemo Vam prezentacije u ppt. formatu i podsjetnik o početku savjetovanja;
• poveznica (link) na savjetovanje aktivna je od trenutka dostavljanja;
• putem poveznice (linka) sudionik se prijavljuje u tzv. čekaonicu (lobby);
• polaznici borave u čekaonici sve dok im administrator ne dopusti ulaz na savjetovanje;
• prije početka savjetovanja, administratori INŽENJERSKOG BIROA provjeravaju uspješnost postupka prijave na savjetovanje – moguće je da ćemo Vas kontaktirati telefonom/mobitelom (na prijavnici je potrebno upisati broj telefona/mobitela koji je dostupan na dan savjetovanja);
• nakon provjere uspješnosti postupka prijave, savjetovanje počinje u najavljeno vrijeme;
• savjetovanje počinje sukladno zadanom vremenskom okviru (rasporedu predavanja).

Osnovne pretpostavke za pristup i sudjelovanje na savjetovanju:
• na računalo nije potrebno instalirati nikakav dodatan program. Dovoljno je kliknuti link koji ćete dobiti na Vaš osobni e-mail;
• ako sudjelujete na savjetovanju koristeći pametni mobitel, potrebno je instalirati Microsoft Teams s App Storea ili Google Playa;
• savjetovanje se može pratiti putem stolnog računala, prijenosnog računala, tableta i pametnog telefona;
• potrebna je širokopojasna internetska veza (žičana ili bežična);
• potreban je zvučnik (integrirani ili vanjski povezan putem USB kabla ili bluetootha);
• mikrofon je opcionalan (nije obvezan) – polaznik normalno prati savjetovanje bez mikrofona;
• web kamera je opcionalna (nije obvezna) – polaznik normalno prati savjetovanje bez web kamere.

U slučaju poteškoća kod povezivanja, polaznici se mogu na dan savjetovanja javiti na telefon: 01 / 4600 888.
Molimo da nam svojom pravodobnom uplatom i prijavom omogućite kvalitetnu organizaciju savjetovanja.

KOTIZACIJA

Pogledajte ponudu.

Naknada

Naknada za sudjelovanje po sudioniku iznosi 200,00 eura + PDV,
a uplaćuje se unaprijed na žiro-račun organizatora:
INŽENJERSKI BIRO d.o.o., Ul. Vjekoslava Heinzela 4A, Zagreb,
IBAN: HR2323400091100205049, SWIFT: PBZGHR2X, OIB: 84170114747,
s pozivom na broj 02-312601 i naznakom “za savjetovanje”.

Naknada uključuje:
√ sudjelovanje na savjetovanju
√ prezentacije predavača u elektroničkom formatu
√ kavu u stanci.


Prijave

Prijave za savjetovanje molimo poslati:
• on-line prijavom sa stranice savjetovanja ili
• e-mail: prodaja@ingbiro.hr, ili
• INŽENJERSKI BIRO d.o.o., Ul. Vjekoslava Heinzela 4A, Zagreb.

Registracija

Sudionici savjetovanja mogu se registrirati od 8.00 sati.

Smještaj

Sudionici savjetovanja sami osiguravaju smještaj u Zagrebu.

Lokacija

Sheraton Zagreb Hotel
Ulica kneza Borne 2, 10000 Zagreb
Telefon: +385 1 4553 535
E-mail: sheraton.zagreb@sheratonzagreb.com
Web adresa: www.sheratonzagreb.hr


Posebne pogodnosti:

√ svi pretplatnici na pravni portal LING ostvaruju popust na radionice/webinare u organizaciji INŽENJERSKOG BIROA d.o.o.:
• u paketu LING – 10 % popusta
• u paketu LING PLUS – 25 % popusta.