ZEMLJIŠNE KNJIGE I PRAKSA
Prijava

 

25. studenoga 2025.
Uživo u Sheraton Zagreb Hotelu / putem aplikacije Microsoft Teams


Kroz detaljnu analizu najrecentnije sudske prakse, saznajte kako uspješno voditi zemljišnoknjižne postupke i nositi se s izazovima u primjeni važeće regulative.

ZAŠTO SUDJELOVATI NA SAVJETOVANJU?

Vrijeme održavanja: 25. studenoga 2025.
Mjesto:
• uživo Sheraton Zagreb Hotel, Ulica kneza Borne 2, Zagreb
• sudjelovanje putem aplikacije Microsoft Teams

Početak: 10.00 sati

Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o zemljišnim knjigama (NN 127/2024), koji je stupio na snagu 12. studenoga 2024., donio je niz promjena kako bi se ubrzalo postupanje po predmetima, sve s ciljem povećanja ažurnosti zemljišnih knjiga i omogućavanja veće pravne sigurnosti, transparentnosti te bržeg i jednostavnijeg pristupa informacijama.

Novelom su precizirane odredbe o trajnom čuvanju i pohrani zemljišnih knjiga, izmijenjene su opće pretpostavke za upis u zemljišnu knjigu u odnosu na isprave koje se prilažu, a precizirana je i odredba o obvezatnosti podnošenja prijedloga za upis i podnesaka od strane javnog bilježnika. Uređeno je i postupanje s tajnim ispravama, dok su odredbe o dostavi dorađene u dijelu kojim se određuje kome se dostavlja rješenje kojim se odlučuje o dopustivosti upisa u zemljišnoj knjizi. Također, ponovno su izmijenjeni i kriteriji za uspostavu Baze zemljišnih podataka kojom se osigurava usklađenost prostornog i pravnog stanja nekretnine, odnosno katastarskih i zemljišnoknjižnih podataka nekretnine.

Cilj savjetovanja je praktičnim primjerima, odnosno neobjavljenom praksom općinskih sudova prikazati konkretne promjene koje su, još uvijek, izvan dohvata šire javnosti.

Savjetovanje je namijenjeno:
√ zemljišnoknjižnim referentima
√ sudskim savjetnicima u zemljišnoknjižnim odjelima
√ službenicima u katastarskim uredima
√ referentima u imovinskopravnim službama jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave
√ javnim bilježnicima
√ odvjetnicima i odvjetničkim vježbenicima
√ svima drugima zainteresiranima.

Svakom polazniku savjetovanja bit će omogućeno sudjelovanje u raspravi, postavljanje pitanja i konzultacije s predavačima.
Svi prijavljeni sudionici mogu postaviti pitanja i prije savjetovanja na e-mail adresu: abatinic@ingbiro.hr.

Pitanja će biti proslijeđena predavačima te će sudionici dobiti odgovore na savjetovanju.

Predavači

Predavač

Božena Busić


Voditeljica zemljišne knjige Općinskog građanskog suda u Zagrebu

Predavač

Janja Marijan Žabek


Predsjednica Zemljišnoknjižnog odjela Općinskog građanskog suda u Zagrebu

PROGRAM

Doznajte što Vas očekuje.

Početak: 10.00 sati

 

10.00 – 11.15

UVODNA RIJEČ ORGANIZATORA
dr. sc. Mladen Mlinarević, direktor INŽENJERSKOG BIROA d.o.o.

ZEMLJIŠNOKNJIŽNI POSTUPAK
• Vrste upisa u zemljišnu knjigu

      - Uknjižba
      - Predbilježba
      - Zabilježba s posebnim osvrtom na zabilježbu prvenstvenog reda, zabilježbu spora i zabilježbu ovrhe
• Valjanost isprave za upis u zemljišnu knjigu
      - Upis temeljem privatne isprave
      - Upis temeljem javne isprave
      - Osvrt na oblik isprave
• Punomoć u zemljišnoknjižnom postupku
• Dostava rješenja o upisu
• Pravni lijekovi u redovitom postupku


PROVEDBA PRIJAVNOG LISTA U ZEMLJIŠNIM KNJIGAMA
• Provedba u elektroničku bazu zemljišnih podataka (BZP)
• Otpis i pripis katastarske čestice u BZP-u
• Novela Zakona o zemljišnim knjigama iz 2024. (NN 127/2024) i članak 166.

Božena Busić, voditeljica zemljišne knjige Općinskog građanskog suda u Zagrebu

11.15 – 12.00

STANKA ZA KAVU


12.00 – 13.00

PRAKSA ZEMLJIŠNOKNJIŽNIH SUDOVA
• Sudska praksa općinskih sudova
• Rješavanje o prigovorima podnesenim u redovitom postupku

Janja Marijan Žabek, predsjednica Zemljišnoknjižnog odjela Općinskog građanskog suda u Zagrebu

13.00 – 13.30

PITANJA I ODGOVORI

                       

 

Upute

Doznajte kako se prijaviti i sudjelovati na savjetovanju.

Prijavnicu za savjetovanje treba popuniti točnim i obveznim podacima putem internetske stranice INŽENJERSKOG BIROA.
Kotizaciju za savjetovanje treba uplatiti u cijelosti (bez uplate pune cijene kotizacije nije moguće pristupiti savjetovanju).
Potvrdu o uplaćenoj kotizaciji potrebno je dostaviti u INŽENJERSKI BIRO najkasnije jedan (1) dan prije dana održavanja savjetovanja.
Sve dodatne informacije možete dobiti na telefon: 01 / 4600 888 ili e-mail: prodaja@ingbiro.hr.
Sudionici mogu postaviti pitanja tijekom održavanja savjetovanja, a mogu ih i unaprijed dostaviti na e-mail: abatinic@ingbiro.hr.

Praćenje savjetovanja putem aplikacije Microsoft Teams

Na adresu elektroničke pošte koju ste naveli u prijavnici, na dan održavanja savjetovanja INŽENJERSKI BIRO će dostaviti poveznicu (link) na savjetovanje.

Registraciju je potrebno napraviti najkasnije 15-ak minuta prije početka savjetovanja, kako biste nas u slučaju kakvih tehničkih poteškoća mogli kontaktirati i tražiti pomoć. Postupak je jednostavan:
• prije početka savjetovanja na Vaš e-mail poslat ćemo Vam prezentacije u ppt. formatu i podsjetnik o početku savjetovanja;
• poveznica (link) na savjetovanje aktivna je od trenutka dostavljanja;
• putem poveznice (linka) sudionik se prijavljuje u tzv. čekaonicu (lobby);
• polaznici borave u čekaonici sve dok im administrator ne dopusti ulaz na savjetovanje;
• prije početka savjetovanja, administratori INŽENJERSKOG BIROA provjeravaju uspješnost postupka prijave na savjetovanje – moguće je da ćemo Vas kontaktirati telefonom/mobitelom (na prijavnici je potrebno upisati broj telefona/mobitela koji je dostupan na dan savjetovanja);
• nakon provjere uspješnosti postupka prijave, savjetovanje počinje u najavljeno vrijeme;
• savjetovanje počinje sukladno zadanom vremenskom okviru (rasporedu predavanja).

Osnovne pretpostavke za pristup i sudjelovanje na savjetovanju:
• na računalo nije potrebno instalirati nikakav dodatan program. Dovoljno je kliknuti link koji ćete dobiti na Vaš osobni e-mail;
• ako sudjelujete na savjetovanju koristeći pametni mobitel, potrebno je instalirati Microsoft Teams s App Storea ili Google Playa;
• savjetovanje se može pratiti putem stolnog računala, prijenosnog računala, tableta i pametnog telefona;
• potrebna je širokopojasna internetska veza (žičana ili bežična);
• potreban je zvučnik (integrirani ili vanjski povezan putem USB kabla ili bluetootha);
• mikrofon je opcionalan (nije obvezan) – polaznik normalno prati savjetovanje bez mikrofona;
• web kamera je opcionalna (nije obvezna) – polaznik normalno prati savjetovanje bez web kamere.

U slučaju poteškoća kod povezivanja, polaznici se mogu na dan savjetovanja javiti na telefon: 01 / 4600 888.
Molimo da nam svojom pravodobnom uplatom i prijavom omogućite kvalitetnu organizaciju savjetovanja.

KOTIZACIJA

Pogledajte ponudu.

Naknada

Naknada za sudjelovanje po sudioniku iznosi 195,00 eura + PDV,
a uplaćuje se unaprijed na žiro-račun organizatora:
INŽENJERSKI BIRO d.o.o., Ul. Vjekoslava Heinzela 4A, Zagreb,
IBAN: HR2323400091100205049, SWIFT: PBZGHR2X, OIB: 84170114747,
s pozivom na broj 02-312517 i naznakom “za savjetovanje”.

Naknada uključuje:
√ sudjelovanje na savjetovanju
√ prezentacije predavača u elektroničkom formatu
√ kavu u stanci.


Prijave

Prijave za savjetovanje molimo poslati:
• on-line prijavom sa stranice savjetovanja ili
• e-mail: prodaja@ingbiro.hr, ili
• INŽENJERSKI BIRO d.o.o., Ul. Vjekoslava Heinzela 4A, Zagreb.

Registracija

Sudionici savjetovanja mogu se registrirati od 9.00 sati.

Smještaj

Sudionici savjetovanja sami osiguravaju smještaj u Zagrebu.

Lokacija

Sheraton Zagreb Hotel
Ulica kneza Borne 2, 10000 Zagreb
Telefon: +385 1 4553 535
E-mail: sheraton.zagreb@sheratonzagreb.com
Web adresa: www.sheratonzagreb.hr


Posebne pogodnosti:

√ svi pretplatnici na pravni portal LING ostvaruju popust na radionice/webinare u organizaciji INŽENJERSKOG BIROA d.o.o.:
• u paketu LING – 10 % popusta
• u paketu LING PLUS – 25 % popusta.