WEBINAR UŽIVO:
PRAVILA IZRADE OPĆIH AKATA
Prijava

 

Usvojite znanja koja će vam omogućiti kvalitetno sastavljanje općih akata u skladu s pravilima struke, a sve kako bi se izbjegle nejasne odredbe, različita tumačenja i eventualni problemi u njihovoj primjeni.

ZAŠTO SUDJELOVATI NA WEBINARU?

Vrijeme održavanja: 20. listopada 2025.
Početak: 9.00 sati

Iskustvo pokazuje da svi koji izrađuju ili primjenjuju opće akte znaju koliko jedna riječ ili nespretno formuliran stavak može promijeniti smisao cijelog općeg akta. Upravo zato, razumijevanje pravila i tehnika njegove izrade ključno je za stvaranje pravno jasnih i učinkovito primjenjivih akata u praksi. Opsežna teorijska i praktična znanja o tehnikama sastavljanja općih akata i primjeni pravnih pravila, kao i o izradama analiza stanja te definiranju politika i ciljeva, će polaznicima ovog webinara prenijeti istaknuti pravni stručnjak, koji će u tijeku webinara odgovoriti i na vaša konkretna pitanja.

Webinar je namijenjen:
√ službenicima u upravi i lokalnoj i regionalnoj samoupravi
√ odvjetnicima
√ korporativnim pravnicima
√ djelatnicima službi ljudskih resursa
√ studentima
√ svim drugim zainteresiranim osobama.

Svakom polazniku webinara biti će omogućeno sudjelovanje u raspravi, postavljanje pitanja i konzultacije s predavačem.
Svi prijavljeni sudionici mogu postaviti pitanja i prije održavanja webinara na e-mail adresu: abatinic.ingbiro.hr.
Pitanja će biti proslijeđena predavaču te će sudionici dobiti odgovor na webinaru.

Predavač

Predavač

prof. dr. sc. Dario Đerđa

Dekan Pravnog fakulteta Sveučilišta u Rijeci
Predstojnik Katedre za upravno pravo Pravnog fakulteta u Rijeci

PROGRAM

Doznajte što Vas očekuje.

Početak: 9.00 sati

 

I. DIO

9.00 – 10.00

• Važnost pravne regulacije
• Uloga upravnih tijela u pravnoj regulaciji
• Najčešći nedostaci kvalitete općih akata
• Mehanizam unaprjeđenja kvalitete općih akata


10.00 – 10.15

STANKA

II. DIO

10.15 – 11.15

• Instrumenti politike boljih propisa
• Tehnika stvaranja „boljih općih akata“
• Uloga nomotehnike u izradi općih akata


III. PITANJA I ODGOVORI

          

 

Upute

Doznajte kako se prijaviti i sudjelovati na webinaru.

Prijavnicu za webinar treba popuniti točnim i obveznim podacima putem internetske stranice Inženjerskog biroa.

Kotizaciju za webinar treba uplatiti u cijelosti (bez uplate pune cijene kotizacije nije moguće pristupiti webinaru).
Potvrdu o uplaćenoj kotizaciji potrebno je dostaviti u Inženjerski biro najkasnije jedan (1) dan prije dana održavanja webinara.
Na adresu elektroničke pošte koju ste naveli u prijavnici, na dan održavanja webinara Inženjerski biro će dostaviti poveznicu (link) na webinar.

Registraciju je potrebno napraviti najkasnije 15-ak minuta prije početka webinara, kako biste nas u slučaju kakvih tehničkih poteškoća mogli kontaktirati i tražiti pomoć. Postupak je jednostavan:
• prije početka webinara na Vaš e-mail poslat ćemo Vam prezentacije u ppt. formatu i podsjetnik o početku webinara;
• poveznica (link) na webinar aktivna je od trenutka dostavljanja;
• putem poveznice (linka) sudionik se prijavljuje u tzv. čekaonicu (lobby);
• polaznici borave u čekaonici sve dok im administrator ne dopusti ulaz na webinar;
• prije početka webinara, administratori Inženjerskog biroa provjeravaju uspješnost postupka prijave na webinar – moguće je da ćemo Vas kontaktirati telefonom/mobitelom (na prijavnici je potrebno upisati broj telefona/mobitela koji je dostupan na dan webinara);
• nakon provjere uspješnosti postupka prijave, webinar počinje u najavljeno vrijeme;
• webinar počinje sukladno zadanom vremenskom okviru (rasporedu predavanja).

Osnovne pretpostavke za pristup i sudjelovanje na webinaru:
• na računalo nije potrebno instalirati nikakav dodatan program. Dovoljno je kliknuti link koji ćete dobiti na Vaš osobni e-mail;
• ako sudjelujete na webinaru koristeći pametni mobitel, potrebno je instalirati Microsoft Teams s App Storea ili Google Playa;
• webinari se mogu pratiti putem stolnog računala, prijenosnog računala, tableta i pametnog telefona;
• potrebna je širokopojasna internetska veza (žičana ili bežična);
• potreban je zvučnik (integrirani ili vanjski povezan putem USB kabla ili bluetootha);
• mikrofon je opcionalan (nije obvezan) – polaznik normalno prati webinar bez mikrofona;
• web kamera je opcionalna (nije obvezna) – polaznik normalno prati webinar bez web kamere.
U slučaju poteškoća kod povezivanja, polaznici se mogu na dan webinara javiti na telefon: 01 / 4600 888.
Molimo da nam svojom pravodobnom uplatom i prijavom omogućite kvalitetnu organizaciju webinara.
Sve dodatne informacije možete dobiti na telefon: 01 / 4600 888 ili e-mail: prodaja@ingbiro.hr.
Sudionici mogu postaviti pitanja tijekom održavanja webinara, a mogu ih i unaprijed dostaviti na e-mail: abatinic.ingbiro.hr

KOTIZACIJA

Pogledajte ponudu.

Naknada

Naknada za sudjelovanje po sudioniku iznosi 180,00 € + PDV,
a uplaćuje se unaprijed na žiro-račun organizatora:
Inženjerski biro d.o.o., Heinzelova 4a, Zagreb,
IBAN: HR2323400091100205049, SWIFT: PBZGHR2X, OIB: 84170114747,
s pozivom na broj 02-312515 i naznakom “za webinar”.

Naknada uključuje:
√ sudjelovanje na webinaru
√ prezentaciju predavača u elektroničkom formatu.


Prijave

Prijave za webinar molimo poslati:
• on-line prijavom sa stranice webinara ili
• e-mail: prodaja@ingbiro.hr, ili
• Inženjerski biro d.o.o., Heinzelova 4a, 10 000 Zagreb.

Posebne pogodnosti:
√ svi pretplatnici na pravni portal LING ostvaruju popust na radionice/webinare u organizaciji Inženjerskog biroa d.o.o.:
• u paketu LING – 10 % popusta
• u paketu LING PLUS – 25 % popusta.