RASPRAVA, IZVOĐENJE DOKAZA I SUDSKE ODLUKE U UPRAVNOM SPORU
Prijava

 

22. svibnja 2025.
Uživo u Sheraton Zagreb Hotelu / putem aplikacije Microsoft Teams


Što donosi novi Zakon o upravnim sporovima? Dođite na savjetovanje i saznajte koje konkretne promjene donosi praksa – od izvođenja dokaza do sudskih odluka.
Praktični primjeri pomoći će vam da se pripremite za izazove koje ovaj Zakon donosi u svakodnevnom radu.

ZAŠTO SUDJELOVATI NA SAVJETOVANJU?

Vrijeme održavanja: 22. svibnja 2025.
Mjesto:
• uživo Sheraton Zagreb Hotel, Ulica kneza Borne 2, Zagreb
• sudjelovanje putem aplikacije Microsoft Teams

Početak: 9.30 sati

Novi Zakon o upravnim sporovima (Narodne novine, br. 36/24) stupio je na snagu 1. srpnja 2024. te se primjenjuje ne samo u upravnim sporovima u kojima je spor pokrenut nakon 1. srpnja 2024. već i na upravne sporove koji su pokrenuti do dana stupanja na snagu u kojima do tada nije zaključena rasprava. Zakon o upravnim sporovima donio je značajnije novine, među ostalim, u odnosu na raspravu u upravnom sporu, izvođenje dokaza i donošenje sudskih odluka te se na praktičnim primjerima želi prikazati primjena Zakona u sudskoj praksi.
Kao jednu od najvažnijih novina u novom Zakonu treba istaknuti postupak dokazivanja odnosno izvođenja dokaza, budući da je novi Zakon u potpunosti napustio podrednu primjenu Zakona o parničnom postupku i u upravnom sporu u odnosu na dokaze i izvođenje dokaza primjenjuju se postupovna pravila koja su specifična za upravni spor. Novi Zakon traži od stranaka aktivnost tijekom upravnog spora, ali i daje ovlasti sudu da osim provođenja predloženih dokaza od strane stranaka provede i druge dokaze u cilju donošenja reformacijskih odluka kojima sud, ako usvoji tužbeni zahtjev, sam rješava stvar.
Novi Zakon propisuje i mogućnost suđenja u vijeću u prvostupanjskom upravnom sporu kao i posebno propisivanje izvođenja dokaza u sporovima koje rješava vijeće. Isto tako, Zakonom je propisana i obveza suda posebno obrazlagati iz kojih razloga sud nije donio reformacijsku odluku odnosno iz kojih razloga je predmet vraćen na ponovni postupak.

Savjetovanje je namijenjeno:
√ službenim osobama u javnopravnim tijelima
√ službenicima u upravi i lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi
√ odvjetnicima
√ sucima
√ djelatnicima u javnim ustanovama
√ djelatnicima u trgovačkim društvima u javnom vlasništvu
√ svima drugim zainteresiranima.

Svakom polazniku savjetovanja bit će omogućeno sudjelovanje u raspravi, postavljanje pitanja i konzultacije s predavačima.
Svi prijavljeni sudionici mogu postaviti pitanja i prije savjetovanja na e-mail adresu: zskocaj@ingbiro.hr.
Pitanja će biti proslijeđena predavačima te će sudionici dobiti odgovore na savjetovanju.

Predavači

Predavač

dr. sc. Alen Rajko


Sudac Upravnog suda u Rijeci

Predavač

Božidar Horvat


Sudac Županijskog suda u Velikoj Gorici

PROGRAM

Doznajte što Vas očekuje.

Početak: 9.30 sati

 

9.30 – 9.40

Uvodna riječ organizatora

doc. dr. sc. Katarina Bačić, glavna direktorica Inženjerskog biroa

9.40 – 10.20

• Zakazivanje rasprave
• Izlaganje tužbe i odgovora na tužbu
• Raspravljanje o prijedlozima stranaka i činjeničnim i pravnim navodima stranaka
• Određivanje koji će se dokazi izvesti u upravnom sporu
• Zaključenje rasprave, objava i donošenje odluke
• Donošenje presude bez rasprave

dr. sc. Alen Rajko, sudac Upravnog suda u Rijeci

10.20 – 11.00

• Što obuhvaća dokazivanje
• Koje činjenice sud uzima kao utvrđene i koje činjenice sud sam utvrđuje
• Obveze stranaka u odnosu na predlaganje dokaza
• Ocjenjivanje dokaza

Božidar Horvat, sudac Županijskog suda u Velikoj Gorici

11.00 – 11.30
Stanka za kavu


11.30 – 12.10

Sudske odluke
• Usvajanje i odbijanje tužbenog zahtjeva
• Odlučivanje o naknadi štete i povratu stvari
• Sadržaj presude i rješenja

dr. sc. Alen Rajko, sudac Upravnog suda u Rijeci
Božidar Horvat, sudac Županijskog suda u Velikoj Gorici

12.10
PITANJA I ODGOVORI


 

Upute

Doznajte kako se prijaviti i sudjelovati na savjetovanju.

Prijavnicu za savjetovanje treba popuniti točnim i obveznim podacima putem internetske stranice Inženjerskog biroa.
Kotizaciju za savjetovanje treba uplatiti u cijelosti (bez uplate pune cijene kotizacije nije moguće pristupiti savjetovanju).
Potvrdu o uplaćenoj kotizaciji potrebno je dostaviti u Inženjerski biro najkasnije jedan (1) dan prije dana održavanja savjetovanja.
Sve dodatne informacije možete dobiti na telefon: 01 / 4600 888.
Sudionici mogu postaviti pitanja tijekom održavanja savjetovanja, a mogu ih i unaprijed dostaviti na e-mail: zskocaj@ingbiro.hr.

Praćenje savjetovanja putem aplikacije Microsoft Teams

Na adresu elektroničke pošte koju ste naveli u prijavnici, na dan održavanja savjetovanja Inženjerski biro će dostaviti poveznicu (link) na savjetovanje.

Registraciju je potrebno napraviti najkasnije 15-ak minuta prije početka savjetovanja, kako biste nas u slučaju kakvih tehničkih poteškoća mogli kontaktirati i tražiti pomoć. Postupak je jednostavan:
• prije početka savjetovanja na Vaš e-mail poslat ćemo Vam prezentacije u ppt. formatu i podsjetnik o početku savjetovanja;
• poveznica (link) na savjetovanje aktivna je od trenutka dostavljanja;
• putem poveznice (linka) sudionik se prijavljuje u tzv. čekaonicu (lobby);
• polaznici borave u čekaonici sve dok im administrator ne dopusti ulaz na savjetovanje;
• prije početka savjetovanja, administratori Inženjerskog biroa provjeravaju uspješnost postupka prijave na savjetovanje – moguće je da ćemo Vas kontaktirati telefonom/mobitelom (na prijavnici je potrebno upisati broj telefona/mobitela koji je dostupan na dan savjetovanja);
• nakon provjere uspješnosti postupka prijave, savjetovanje počinje u najavljeno vrijeme;
• savjetovanje počinje sukladno zadanom vremenskom okviru (rasporedu predavanja).

Osnovne pretpostavke za pristup i sudjelovanje na savjetovanju:
• na računalo nije potrebno instalirati nikakav dodatan program. Dovoljno je kliknuti link koji ćete dobiti na Vaš osobni e-mail;
• ako sudjelujete na savjetovanju koristeći pametni mobitel, potrebno je instalirati Microsoft Teams s App Storea ili Google Playa;
• savjetovanje se može pratiti putem stolnog računala, prijenosnog računala, tableta i pametnog telefona;
• potrebna je širokopojasna internetska veza (žičana ili bežična);
• potreban je zvučnik (integrirani ili vanjski povezan putem USB kabla ili bluetootha);
• mikrofon je opcionalan (nije obvezan) – polaznik normalno prati savjetovanje bez mikrofona;
• web kamera je opcionalna (nije obvezna) – polaznik normalno prati savjetovanje bez web kamere.
U slučaju poteškoća kod povezivanja, polaznici se mogu na dan savjetovanja javiti na telefon: 01 / 4600 888.
Molimo da nam svojom pravodobnom uplatom i prijavom omogućite kvalitetnu organizaciju savjetovanja.

KOTIZACIJA

Pogledajte ponudu.

Naknada

Naknada za sudjelovanje po sudioniku iznosi 190,00 eura + PDV,
a uplaćuje se unaprijed na žiro-račun organizatora:
Inženjerski biro d.o.o., Heinzelova 4a, Zagreb,
IBAN: HR2323400091100205049, SWIFT: PBZGHR2X, OIB: 84170114747,
s pozivom na broj 02-312508 i naznakom “za savjetovanje”.

Naknada uključuje:
√ sudjelovanje na savjetovanju
√ prezentacije predavača u elektroničkom formatu
√ kavu u stanci.


Prijave

Prijave za savjetovanje molimo poslati:
• on-line prijavom sa stranice savjetovanja ili
• e-mail: prodaja@ingbiro.hr, ili
• Inženjerski biro d.o.o., Heinzelova 4a, 10000 Zagreb.

Registracija

Sudionici savjetovanja mogu se registrirati od 8.30 sati.

Smještaj

Sudionici savjetovanja sami osiguravaju smještaj u Zagrebu.

Lokacija

Sheraton Zagreb Hotel
Ulica kneza Borne 2, 10000 Zagreb
Telefon: +385 1 4553 535
E-mail: sheraton.zagreb@sheratonzagreb.com
Web adresa: www.sheratonzagreb.hr


Posebne pogodnosti:

√ svi pretplatnici na pravni portal LING ostvaruju popust na radionice/webinare u organizaciji Inženjerskog biroa d.o.o.:
• u paketu LING – 10 % popusta
• u paketu LING PLUS – 40 % popusta.