WEBINAR UŽIVO:
ZEMLJIŠNE KNJIGE – IZMJENE I DOPUNE ZAKONA

 

Ne propustite webinar o noveli Zakona o zemljišnim knjigama, u kojoj se donose ključne izmjene koje će ubrzati zemljišnoknjižne postupke, unaprijediti pravnu sigurnost i pojednostaviti usklađivanje zemljišnoknjižnih i katastarskih podataka.

ZAŠTO SUDJELOVATI NA WEBINARU?

Vrijeme održavanja: 15. studenoga 2024.
Početak: 9.00 sati

Novela Zakona o zemljišnim knjigama donosi značajne izmjene u zemljišnoknjižnom postupku, čime se žele ubrzati i pojednostaviti procesi upisa prava vlasništva i drugih prava. Ključne promjene obuhvaćaju preciznije uvjete za valjanost isprava, proširenje ovlasti javnih bilježnika te jasnija pravila za brisanje zabilježbi i dostavu odluka. Posebno je naglašena važnost elektroničkog podnošenja prijedloga za upis, čime se želi povećati efikasnost u komunikaciji s pravnim osobama i ubrzati postupke kroz digitalizaciju sustava.
U praksi, nove izmjene trebaju olakšati usklađivanje zemljišnoknjižnih i katastarskih podataka, uz dodatne mogućnosti preraspodjele predmeta radi efikasnijeg rješavanja. Novi postupak za ujednačavanje katastarskih i zemljišnoknjižnih čestica omogućit će ažurnije i preciznije vođenje evidencija. Također, pojednostavljuje se postupak obnove i osnivanja zemljišne knjige te uvode mjere za jaču zaštitu podataka u tajnim ispravama.

Webinar je namijenjen:
√ službenicima u upravi i lokalnoj i regionalnoj samoupravi
√ državnim službenicima
√ odvjetnicima
√ korporativnim pravnicima
√ sucima
√ državnim odvjetnicima
√ javnim bilježnicima
√ agencijama za nekretnine
√ projektantima i investitorima
√ građevinskim tvrtkama
√ svima drugim zainteresiranim osobama

Svakom polazniku webinara bit će omogućeno sudjelovanje u raspravi, postavljanje pitanja i konzultacije s predavačem.
Svi prijavljeni sudionici mogu postaviti pitanja i prije webinara na e-mail adresu: zskocaj@ingbiro.hr.
Pitanja će biti proslijeđena predavaču te će sudionici dobiti odgovore na webinaru.

Predavači

Predavač

Andrea Simić Rukavina


Viša savjetnica – specijalistica u Ministarstvu pravosuđa, uprave i digitalne transformacije

Predavač

Janja Marijan Žabek


Predsjednica Zemljišnoknjižnog odjela Općinskog građanskog suda u Zagrebu

PROGRAM

Doznajte što Vas očekuje.

Početak: 9.00 sati

 

9.00 – 10.00
• Jasnije uređenje određenih instituta i odredbi ZZK (pretpostavke za valjanost isprava, brisanje zabilježbi: dostava odluka u zemljišnoknjižnom postupku punomoćnicima iz drugih, vezanih, postupaka, dostava pravnim osobama, elektroničko podnošenje prijedloga za upis, proširenje ovlasti javnog bilježnika da odbije podnošenje prijedloga za upis, postupanje s ispravama koje su označene oznakom tajnosti itd.)
• Dodatna mogućnost preraspodjele predmeta
• Izmjene u postupku osnivanja i obnove zemljišne knjige te pojedinačnom ispravnom postupku
• Dodatno pojednostavljenje uspostave BZP
• Uvođenje novog postupka koji će omogućiti daljnje usklađivanje zemljišnoknjižnih i katastarskih čestica
Andrea Simić Rukavina, viša savjetnica – specijalistica u Ministarstvu pravosuđa, uprave i digitalne transformacije

10.00 – 10.15
STANKA

10.15 – 11.15
• Novela Zakona o zemljišnim knjigama: utjecaj izmjena na zemljišnoknjižne postupke
• Zabilježbe po Zakonu o zemljišnim knjigama i posebnim propisima
• Zemljišnoknjižno pravo u praksi – novija sudska praksa u redovnim i posebnim postupcima
Janja Marijan Žabek, predsjednica Zemljišnoknjižnog odjela Općinskog građanskog suda u Zagrebu

PITANJA I ODGOVORI

 

Upute

Doznajte kako se prijaviti i sudjelovati na webinaru.

Prijavnicu za webinar treba popuniti točnim i obveznim podacima putem internetske stranice Inženjerskog biroa.

Kotizaciju za webinar treba uplatiti u cijelosti (bez uplate pune cijene kotizacije nije moguće pristupiti webinaru).
Potvrdu o uplaćenoj kotizaciji potrebno je dostaviti u Inženjerski biro najkasnije jedan (1) dan prije dana održavanja webinara.
Na adresu elektroničke pošte koju ste naveli u prijavnici, na dan održavanja webinara Inženjerski biro će dostaviti poveznicu (link) na webinar.

Registraciju je potrebno napraviti najkasnije 15-ak minuta prije početka webinara, kako biste nas u slučaju kakvih tehničkih poteškoća mogli kontaktirati i tražiti pomoć. Postupak je jednostavan:
• prije početka webinara na Vaš e-mail poslat ćemo Vam prezentacije u ppt. formatu i podsjetnik o početku webinara;
• poveznica (link) na webinar aktivna je od trenutka dostavljanja;
• putem poveznice (linka) sudionik se prijavljuje u tzv. čekaonicu (lobby);
• polaznici borave u čekaonici sve dok im administrator ne dopusti ulaz na webinar;
• prije početka webinara, administratori Inženjerskog biroa provjeravaju uspješnost postupka prijave na webinar – moguće je da ćemo Vas kontaktirati telefonom/mobitelom (na prijavnici je potrebno upisati broj telefona/mobitela koji je dostupan na dan webinara);
• nakon provjere uspješnosti postupka prijave, webinar počinje u najavljeno vrijeme;
• webinar počinje sukladno zadanom vremenskom okviru (rasporedu predavanja).

Osnovne pretpostavke za pristup i sudjelovanje na webinaru:
• na računalo nije potrebno instalirati nikakav dodatan program. Dovoljno je kliknuti link koji ćete dobiti na Vaš osobni e-mail;
• ako sudjelujete na webinaru koristeći pametni mobitel, potrebno je instalirati Microsoft Teams s App Storea ili Google Playa;
• webinari se mogu pratiti putem stolnog računala, prijenosnog računala, tableta i pametnog telefona;
• potrebna je širokopojasna internetska veza (žičana ili bežična);
• potreban je zvučnik (integrirani ili vanjski povezan putem USB kabla ili bluetootha);
• mikrofon je opcionalan (nije obvezan) – polaznik normalno prati webinar bez mikrofona;
• web kamera je opcionalna (nije obvezna) – polaznik normalno prati webinar bez web kamere.
U slučaju poteškoća kod povezivanja, polaznici se mogu na dan webinara javiti na telefon: 01 / 4600 888.
Molimo da nam svojom pravodobnom uplatom i prijavom omogućite kvalitetnu organizaciju webinara.
Sve dodatne informacije možete dobiti na telefon: 01 / 4600 888.
Sudionici mogu postaviti pitanja tijekom održavanja webinara, a mogu ih i unaprijed dostaviti na e-mail: zskocaj@ingbiro.hr

KOTIZACIJA

Pogledajte ponudu.

Naknada

Naknada za sudjelovanje po sudioniku iznosi 170,00 eura + PDV,
a uplaćuje se unaprijed na žiro-račun organizatora:
Inženjerski biro d.o.o., Heinzelova 4a, Zagreb,
IBAN: HR2323400091100205049, SWIFT: PBZGHR2X, OIB: 84170114747,
s pozivom na broj 02-312419 i naznakom “za webinar”.

Naknada uključuje:
√ sudjelovanje na webinaru
√ prezentaciju predavača u elektroničkom formatu.


Prijave

Prijave za webinar molimo poslati:
• on-line prijavom sa stranice webinara ili
• e-mail: prodaja@ingbiro.hr, ili
• Inženjerski biro d.o.o., Heinzelova 4a, 10 000 Zagreb.

Posebne pogodnosti:
√ svi pretplatnici na pravni portal LING ostvaruju 10% popusta na radionice/webinare u organizaciji Inženjerskog biroa d.o.o.

 

image01