WEBINAR UŽIVO: Program usavršavanja iz područja javne nabave
PLANIRANJE NABAVE ZA 2026. GODINU –
JEDNOSTAVNA NABAVA –
UGOVARANJE I IZMJENE UGOVORA O JAVNOJ NABAVI

Prijava

 

Ovo usavršavanje Vam nosi 8 sati za obnovu certifikata.

Oslonite se na provjerene metode i savjete stručnjaka kako biste postupke javne nabave za 2026. godinu vodili jasno, učinkovito i bez rizika. Saznajte najnovija tumačenja i praktične smjernice o planiranju nabave, jednostavnoj nabavi te pravilnom ugovaranju i izmjenama ugovora.

ZAŠTO SUDJELOVATI NA WEBINARU?

 

Datum usavršavanja: 13. studenoga 2025.
Početak: 9.00 sati

Nova nabavna godina donosi nove izazove i pitanja u praksi. Planiranje i provedba javne nabave zahtijevaju ne samo dobro poznavanje zakonskog okvira već i razumijevanje praktičnih situacija koje se javljaju u postupcima. Na webinaru ćete dobiti odgovore na pitanja kako pravilno planirati nabavu za 2026. godinu, koje su specifičnosti jednostavne nabave, kako na pravilan način ugovarati, kao i što učiniti kada dođe do potrebe za izmjenom ugovora o javnoj nabavi. Kroz teorijska pojašnjenja i praktične primjere, stručnjak za javnu nabavu pomoći će Vam da stečena znanja odmah primijenite u praksi te izbjegnete najčešće pogreške i rizike u postupcima javne nabave.

Program usavršavanja provodi se kao jednodnevni program (8 nastavnih sati). Svakom polazniku Programa izdaje se potvrda o pohađanju programa usavršavanja sukladno Pravilniku o izobrazbi u području javne nabave (Narodne novine, br. 154/23 i 94/25).
Maksimalan broj polaznika po pojedinačnom programu usavršavanja je 50, a predviđeni termin popunjavat će se redoslijedom primljenih uplata.
INŽENJERSKI BIRO d.o.o., Ulica Vjekoslava Heinzela 4A, Zagreb, ovlašteni je nositelj Programa izobrazbe u području javne nabave (Evidencijski broj 19 u Registru nositelja programa). Program usavršavanja iz područja javne nabave odobren je od strane Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta, Uprave za politiku javne nabave (Evidencijski broj dodijeljen programu usavršavanja 2025-0380).

Predavač

 

Predavač

Ančica Jonjić, dipl. iur.

Savjetnica u Službi za pravne poslove, Središnji državni ured za središnju javnu nabavu

PROGRAM

Doznajte što Vas očekuje.

 

9.00 – 10.30
PLANIRANJE NABAVE ZA 2026. GODINU
(2 nastavna sata)
• Pripremne radnje kod planiranja u javnoj nabavi
• Ispitivanje tržišta i prethodno savjetovanje
• Procijenjena vrijednost nabave i osigurana sredstva
• Određivanje predmeta nabave

10.30 – 10.45
Stanka


10.45 – 12.15
PLAN NABAVE I REGISTAR UGOVORA

(2 nastavna sata)
• Umjetna podjela predmeta nabave
• Sadržaj i izmjena plana nabave – što sadrži plan i kako se mijenja
• Registar ugovora i okvirnih sporazuma
• Središnja javna nabava u Republici Hrvatskoj

12.15 – 12.45
Stanka


12.45 – 14.15
JEDNOSTAVNA NABAVA I OBJAVA U EOJN

(2 nastavna sata)
• Smjernice za izradu općeg akta o jednostavnoj nabavi
• Provedba postupaka jednostavne nabave
• Najčešće pogreške naručitelja – primjeri iz prakse
• Prikaz načina objave jednostavne nabave u Oglasniku javne nabave

14.15 – 14.30
Stanka


14.30 – 16.00
UGOVARANJE I IZMJENE UGOVORA O JAVNOJ NABAVI

(2 nastavna sata)
• Sklapanje ugovora u jednostavnoj nabavi
• Dopuštene izmjene ugovora – primjeri iz prakse
• Ex post provjera ugovora u jednostavnoj nabavi
• Primjeri aneksa ugovorima o javnoj nabavi

PITANJA I ODGOVORI


 

Upute

Doznajte kako se prijaviti i sudjelovati na webinaru.

Prijavnicu za webinar treba popuniti točnim i obveznim podacima putem internetske stranice Inženjerskog biroa.
Traženi podaci prikupljaju se na temelju članka 30. Pravilnika o izobrazbi u području javne nabave, a u svrhu evidencije prisutnosti polaznika redovitog usavršavanja te izdavanja potvrde o pohađanju programa usavršavanja.
Kotizaciju za webinar treba uplatiti u cijelosti (bez uplate pune cijene kotizacije nije moguće pristupiti webinaru).
Potvrdu o uplaćenoj kotizaciji potrebno je dostaviti u Inženjerski biro najkasnije jedan (1) dan prije dana održavanja webinara.
Na adresu elektroničke pošte koju ste naveli u prijavnici, na dan održavanja webinara Inženjerski biro će dostaviti poveznicu (link) na webinar.

Registraciju je potrebno napraviti najkasnije 15-ak minuta prije početka webinara, kako biste nas u slučaju kakvih tehničkih poteškoća mogli kontaktirati i tražiti pomoć. Postupak je jednostavan:
• prije početka webinara na Vaš e-mail poslat ćemo Vam prezentacije u ppt. formatu i podsjetnik o početku webinara;
• poveznica (link) na webinar aktivna je od trenutka dostavljanja;
• putem poveznice (linka) sudionik se prijavljuje u tzv. čekaonicu (lobby);
• polaznici borave u čekaonici sve dok im administrator ne dopusti ulaz na webinar;
• prije početka webinara, administratori Inženjerskog biroa provjeravaju uspješnost postupka prijave na webinar – moguće je da ćemo Vas kontaktirati telefonom/mobitelom (na prijavnici je potrebno upisati broj telefona/mobitela koji je dostupan na dan webinara);
• nakon provjere uspješnosti postupka prijave, webinar počinje u najavljeno vrijeme;
• webinara počinje sukladno zadanom vremenskom okviru (rasporedu predavanja).

Osnovne pretpostavke za pristup i sudjelovanje na webinaru:
• na računalo nije potrebno instalirati nikakav dodatan program. Dovoljno je kliknuti link koji ćete dobiti na Vaš osobni e-mail;
• ako sudjelujete na webinaru koristeći pametni mobitel, potrebno je instalirati Microsoft Teams s App Storea ili Google Playa;
• webinari se mogu pratiti putem stolnog računala, prijenosnog računala, tableta i pametnog telefona;
• potrebna je širokopojasna internetska veza (žičana ili bežična);
• potreban je zvučnik (integrirani ili vanjski povezan putem USB kabla ili bluetootha);
• mikrofon je opcionalan (nije obvezan) – polaznik normalno prati webinar bez mikrofona;
• web kamera je opcionalna (nije obvezna) – polaznik normalno prati webinar bez web kamere.

U slučaju poteškoća kod povezivanja, polaznici se mogu na dan webinara javiti na e-mail: abatinic@ingbiro.hr.
Molimo da nam svojom pravodobnom uplatom i prijavom omogućite kvalitetnu organizaciju webinara.
Sve dodatne informacije možete dobiti na tel. 01 / 4600 888.
Sudionici mogu postaviti pitanja tijekom održavanja webinara, a mogu ih i unaprijed dostaviti na abatinic@ingbiro.hr.
Nakon završenog sudjelovanja na webinaru, na Vaš e-mail u roku od 48 sati poslat ćemo Vam potvrdu o sudjelovanju.

KOTIZACIJA

Pogledajte ponudu.

Naknada

Naknada za sudjelovanje po sudioniku iznosi 180,00 eura,
a uplaćuje se unaprijed na žiro-račun organizatora:
INŽENJERSKI BIRO d.o.o., Heinzelova 4a, Zagreb,
IBAN: HR2323400091100205049, SWIFT: PBZGH2X, OIB: 84170114747,
s pozivom na broj 02-312516 i naznakom “za program usavršavanja”.
Na temelju čl. 39. st. 1. toč. i) Zakona o PDV-u, kotizacija je oslobođena od PDV-a.


Naknada uključuje:
√ sudjelovanje u Programu usavršavanja
√ prezentaciju predavača u elektroničkom formatu.


Prijave

Prijave za Program usavršavanja molimo poslati:
• on-line prijavom sa stranice Programa usavršavanja ili
• e-mail: prodaja@ingbiro.hr, ili
• INŽENJERSKI BIRO d.o.o., Heinzelova 4a, 10 000 Zagreb.



Posebne pogodnosti:
√ svi pretplatnici na pravni portal LING ostvaruju popust na radionice/webinare u organizaciji INŽENJERSKI BIRO d.o.o.:
• u paketu LING – 10 % popusta
• u paketu LING PLUS – 25 % popusta.