WEBINAR UŽIVO:
Zakon o parničnom postupku – najnovija sudska praksa i sporna postupovnopravna pitanja

 

Doznajte kako pisati podneske u okviru revizije koja je značajno izmijenjena novelom Zakona o parničnom postupku iz 2019. godine i što donosi aktualna sudska praksa po pitanju novoga uređenja revizije.

ZAŠTO SUDJELOVATI NA WEBINARU?

Vrijeme održavanja: 30. lipnja 2021.
Početak: 10.00 sati
Trajanje: oko 120 minuta

Izmjenama Zakona o parničnom postupku iz 2019. godine došlo je do značajnih izmjena instituta revizije. Odvjetnici i ostali koji se susreću s revizijom sada će morati posebnu pažnju posvetiti ovom institutu jer će se morati podnositi dva podneska – prijedlog za dopuštenje revizije i samu reviziju.
Na webinaru će biti izložena najnovija pravna shvaćanja Građanskog odjela Vrhovnog suda Republike Hrvatske, o pravnim osobama kao obveznicima elektroničke dostave, troškovima postupka prema noveli ZID ZPP/19, sadržaju žalbe, pravilnoj primjeni članka 373.a ZPP-a, te aktualna sudska praksa glede pravnih pitanja gdje je dopuštena revizija i jedno od najvažnijih – kako napraviti podnesak za reviziju po dopuštenju. Ovaj webinar služi upravo tome da pokuša dati odgovore i pojašnjenja na prethodno navedena pitanja te praktične savjete i upute kako pisati podneske. Stoga je webinar namijenjen u prvom redu odvjetnicima i pravnim zastupnicima, no i svima koji se susreću s revizijom u radu.

Program webinara provodi se kao jednodnevni program (2 sata).
Svakom polazniku bit će omogućeno sudjelovanje u raspravi, postavljanje pitanja i konzultacije s predavačem.
Kako bi se omogućila što kvalitetnija obrada tema i interaktivna komunikacija s predavačem, broj sudionika je ograničen.
Svi prijavljeni sudionici mogu postaviti pitanja i prije webinara na e-mail adresu itoth@ingbiro.hr.
Pitanja će biti proslijeđena predavaču te će sudionici dobiti odgovore na webinaru.
Predviđeni termin popunjavat će se redoslijedom primljenih uplata.
Svi polaznici dobivaju potvrdu o sudjelovanju.

Predavač

Predavač

Dragan Katić


sudac Vrhovnog suda Republike Hrvatske

PROGRAM

Doznajte što Vas očekuje.

Početak: 10.00 sati

 

10.00 – 12.00

• Najnovija pravna shvaćanja Građanskog odjela VSRH – Obrazloženja pravnih shvaćanja kroz sadržaj revizijskih odluka koje su bile predmet sjednica Građanskog odjela

• Pravne osobe kao obveznici elektroničke dostave – Djelotvornost novele ZID ZPP/19 i dužnost pravnih osoba – Ročište na daljinu kroz svrhu i cilj novele – Pravna pitanja koja se pojavljuju kod ovog instituta – COVID-19 i (nove) mogućnosti raspravljanja

• Troškovi postupka – Pregled odluka VSRH povodom prijedloga za dopuštenje i revizija po dopuštenju u odnosu na troškove postupka prema noveli ZID ZPP/19

• Žalba protiv prvostupanjske odluke – Sadržaj žalbe kao posebna postupovna pretpostavka za podnošenje prijedloga za dopuštenje revizije

• Odlučivanje drugostupanjskog suda i (novi) postupak uvjetovan novelom ZID ZPP/19 – Posebno u odnosu na pravilnu primjenu članka 373.a ZPP-a

• Aktualna sudska praksa glede pravnih pitanja u odnosu na koja je dopuštena revizija – Kako prepoznati važna pravna pitanja – Najčešće pogreške u sadržaju i načinu sastavljanja prijedloga za dopuštenje (iz prakse VSRH)

• Nova revizija po dopuštenju i kako je sastaviti – Cjelokupna praksa revizijskog suda u odnosu na revizijske odluke donesene povodom prihvaćenih prijedloga za dopuštenje (u vremenu od 1. rujna 2019. do 10. lipnja 2021.).

• Pitanja i odgovori

 

Upute

Doznajte kako se prijaviti i sudjelovati na webinaru.

Prijavnicu za webinar treba popuniti točnim i obveznim podacima putem internetske stranice Inženjerskog biroa.
Kotizaciju za webinar treba uplatiti u cijelosti (bez uplate pune cijene kotizacije nije moguće pristupiti webinaru).
Potvrdu o uplaćenoj kotizaciji potrebno je dostaviti u Inženjerski biro najkasnije jedan (1) dan prije dana održavanja webinara.
Na adresu elektroničke pošte koju ste naveli u prijavnici, na dan održavanja webinara Inženjerski biro će dostaviti poveznicu (link) na webinar.

Registraciju je potrebno napraviti najkasnije 15-ak minuta prije početka programa usavršavanja, kako biste nas u slučaju kakvih tehničkih poteškoća mogli kontaktirati i tražiti pomoć. Postupak je jednostavan:
• prije početka webinara na Vaš e-mail poslat ćemo Vam prezentacije u ppt. formatu i podsjetnik o početku programa usavršavanja;
• poveznica (link) na webinar aktivna je od trenutka dostavljanja;
• putem poveznice (linka) sudionik se prijavljuje u tzv. čekaonicu (lobby);
• polaznici borave u čekaonici sve dok im administrator ne dopusti ulaz na webinar;
• prije početka webinara, administratori Inženjerskog biroa provjeravaju uspješnost postupka prijave na webinar – moguće je da ćemo Vas kontaktirati telefonom/mobitelom (na prijavnici je potrebno upisati broj telefona/mobitela koji je dostupan na dan webinara);
• nakon provjere uspješnosti postupka prijave, webinar počinje u najavljeno vrijeme;
• program usavršavanja počinje sukladno zadanom vremenskom okviru (rasporedu predavanja).

Osnovne pretpostavke za pristup i sudjelovanje na webinaru:
• na računalo nije potrebno instalirati nikakav dodatan program. Dovoljno je kliknuti link koji ćete dobiti na Vaš osobni e-mail;
• ako sudjelujete na webinaru koristeći pametni mobitel, potrebno je instalirati Microsoft Teams s App Storea ili Google Playa;
• webinari se mogu pratiti putem stolnog računala, prijenosnog računala, tableta i pametnog telefona;
• potrebna je širokopojasna internetska veza (žičana ili bežična);
• potreban je zvučnik (integrirani ili vanjski povezan putem USB kabla ili bluetootha);
• mikrofon je opcionalan (nije obvezan) – polaznik normalno prati webinar bez mikrofona;
• web kamera je opcionalna (nije obvezna) – polaznik normalno prati webinar bez web kamere.

U slučaju poteškoća kod povezivanja, polaznici se mogu na dan webinara javiti tehničkoj podršci na telefon: 099 / 737 4674.
Molimo da nam svojom pravodobnom uplatom i prijavom omogućite kvalitetnu organizaciju webinara.
Sve dodatne informacije možete dobiti na tel. 01 / 4600 888.
Sudionici mogu postaviti pitanja tijekom održavanja webinara, a mogu ih i unaprijed dostaviti na abijelic@ingbiro.hr.
Nakon završenog sudjelovanja na webinaru, na Vaš e-mail u roku od 48 sati poslat ćemo Vam potvrdu o sudjelovanju.

KOTIZACIJA

Pogledajte ponudu.

Naknada

Naknada za sudjelovanje po sudioniku iznosi 560,00 kn + PDV,
a uplaćuje se unaprijed na žiro-račun organizatora:
Inženjerski biro d.o.o., Heinzelova 4a, Zagreb,
IBAN: HR2323400091100205049, SWIFT: PBZGHR2X, OIB: 84170114747,
s pozivom na broj 02-312111 i naznakom “za webinar”.

Naknada uključuje:
√ sudjelovanje na webinaru
√ prezentaciju predavača u elektroničkom formatu.


Prijave

Prijave za webinar molimo poslati:
• on-line prijavom sa stranice webinara ili
• e-mail: prodaja@ingbiro.hr, ili
• fax: 01 / 4600 875, ili
• Inženjerski biro d.o.o., Heinzelova 4a, p.p. 314, 10 000 Zagreb.

Posebne pogodnosti:
√ svi pretplatnici na puni paket Pravni portal ingbiro.com ostvaruju 15% popusta na radionice/webinare u organizaciji Inženjerskog biroa d.o.o.

 

 

image01