WEBINAR UŽIVO
Kako pokrenuti web trgovinu?
Prijava

 

Doznajte kako pokrenuti web trgovinu te koje uvjete morate ispuniti kako bi Vaše poslovanje bilo zakonito i pravilno.

WEBINAR

Vrijeme održavanja: 23. listopada 2020. (petak)
Početak: 10.00 sati
Trajanje: približno 45 minuta

Cilj webinara:
U vrijeme sveopće digitalizacije poslovanja te nedavnih i još uvijek aktualnih događanja oko pandemije COVID-19, kako na svjetskoj tako i na lokalnoj razini, internetska trgovina postaje sve važniji način poslovanja hrvatskih trgovaca i onih koji to tek planiraju postati te najlakši način za pokretanje poslovanja. Ujedno omogućava plasiranje proizvoda i usluga kupcima diljem Europske unije, ali i šire.
Izrada web trgovine, odnosno prodaja putem interneta ima brojne prednosti nad „klasičnom“ trgovinom. Naime, izrada web trgovine zahtijeva značajno niže troškove pokretanja i održavanja, ponuda vaših proizvoda ili usluga je stalno dostupna te ostvarujete veći doseg ciljanih kupaca. To znači da vam pokretanje web trgovine omogućava poslovanje bez dodatnih troškova zapošljavanja, najma i održavanja poslovnog prostora, prodaja se odvija 24 sata na dan / 7 dana u tjednu, što osigurava pristup vašim proizvodima velikom broju kupaca, a samim time i poboljšanje komercijalnih rezultata. Dakle – bez obzira na to radi li se o proširenju poslovanja ili samostalnoj djelatnosti – kvalitetna izrada web trgovine predstavlja ključan faktor poslovnog uspjeha.
Osim tehničkih aspekata otvaranja web trgovine, važan dio poslovanja putem interneta je poštivanje zakonskih odredbi vezanih za poslovne subjekte koji posluju na internetu, odnosno trgovinu na daljinu te zaštitu potrošača.
Koje djelatnosti morate registrirati za web trgovinu? Koji su pravilnici vezani za trgovinu na malo koji reguliraju online trgovinu? Trebate li imati skladište i koje uvjete ono mora zadovoljiti? Kako ishoditi rješenje o ispunjavanju minimalnih tehničkih uvjeta?
Ovo su samo neka od pitanja koja će biti obrađena u webinaru.

Kome je webinar namijenjen?
√ postojećim poduzetnicima koji žele nadograditi svoju fizičku trgovinu
√ osobama koje tek planiraju otvoriti obrt ili trgovačko društvo u svrhu trgovine putem web trgovine
√ svima drugima koji su zainteresirani za pokretanje vlastitog poslovanja

Predavač

Predavač

Ivan Toth, mag. iur.


Urednik – savjetnik za pravne poslove u Inženjerskom birou d.o.o.

PROGRAM

Doznajte što Vas očekuje.

Početak: 10.00 sati

 

• Odabir modela poslovanja

• Registracija poslovnog subjekta i djelatnosti

• Zakonska regulativa poslovanja putem interneta

• Minimalno tehnički i drugi uvjeti

• Ulazak u sustav PDV-a i fiskalizacija

• Odgovori na pitanja sudionika webinara

 

Upute

Doznajte kako se prijaviti i sudjelovati na webinaru.

Prijavnicu za webinar treba popuniti točnim i obveznim podacima putem internetske stranice Inženjerskog biroa.
Kotizaciju za webinar treba uplatiti u cijelosti (bez uplate pune cijene kotizacije nije moguće pristupiti webinaru).
Potvrdu o uplaćenoj kotizaciji potrebno je dostaviti u Inženjerski biro najkasnije jedan (1) dan prije dana održavanja webinara.
Na adresu elektroničke pošte koju ste naveli u prijavnici, na dan održavanja webinara Inženjerski biro će dostaviti poveznicu (link) na webinar.

Registraciju je potrebno napraviti najkasnije 15-ak minuta prije početka webinara, kako biste nas u slučaju kakvih tehničkih poteškoća mogli kontaktirati i tražiti pomoć. Postupak je jednostavan:
• prije početka webinara na Vaš e-mail poslat ćemo Vam prezentacije u ppt. formatu i podsjetnik o početku webinara;
• poveznica (link) na webinar aktivna je od trenutka dostavljanja;
• putem poveznice (linka) sudionik se prijavljuje u tzv. čekaonicu (lobby);
• polaznici borave u čekaonici sve dok im administrator ne dopusti ulaz na webinar;
• prije početka webinara, administratori Inženjerskog biroa provjeravaju uspješnost postupka prijave na webinar – moguće je da ćemo Vas kontaktirati telefonom/mobitelom (na prijavnici je potrebno upisati broj telefona/mobitela koji je dostupan na dan webinara);
• nakon provjere uspješnosti postupka prijave, webinar počinje u najavljeno vrijeme.

Osnovne pretpostavke za pristup i sudjelovanje na webinaru:
• na računalo nije potrebno instalirati nikakav dodatan program. Dovoljno je kliknuti link koji ćete dobiti na Vaš osobni e-mail;
• ako sudjelujete na webinaru koristeći pametni mobitel, potrebno je instalirati Microsoft Teams s App Storea ili Google Playa;
• webinari se mogu pratiti putem stolnog računala, prijenosnog računala, tableta i pametnog telefona;
• potrebna je širokopojasna internetska veza (žičana ili bežična);
• potreban je zvučnik (integrirani ili vanjski povezan putem USB kabla ili bluetootha);
• mikrofon je opcionalan (nije obvezan) – polaznik normalno prati webinar bez mikrofona.

U slučaju poteškoća kod povezivanja, polaznici se mogu na dan webinara javiti na telefon: 099 / 460 03 01.
Molimo da nam svojom pravodobnom uplatom i prijavom omogućite kvalitetnu organizaciju webinara.
Sve dodatne informacije možete dobiti na tel. 01 / 4600 888.
Sudionici mogu postaviti pitanja tijekom održavanja webinara, a mogu ih i unaprijed dostaviti na ivan.toth@ingbiro.hr.

KOTIZACIJA

Pogledajte ponudu.

Naknada

Naknada za sudjelovanje po sudioniku iznosi 495,00 kn
s uključenim PDV-om, a uplaćuje se unaprijed na žiro-račun organizatora:
Inženjerski biro d.o.o., Heinzelova 4a, Zagreb,
IBAN: HR2323400091100205049, SWIFT: PBZGH2X, OIB: 84170114747,
s pozivom na broj 02-3120012 i naznakom “za webinar”.

Naknada uključuje:
√ sudjelovanje na webinaru
√ prezentaciju predavača u elektroničkom formatu.


Prijave

Prijave za webinar molimo poslati:
• on-line prijavom sa stranice webinara ili
• e-mail: prodaja@ingbiro.hr, ili
• fax: 01 / 4600 875, ili
• Inženjerski biro d.o.o., Heinzelova 4a, p.p. 314, 10 000 Zagreb.

 

USKORO

Doznajte što Vam pripremamo.