WEBINAR UŽIVO: Program usavršavanja iz područja javne nabave
Utjecaj uvođenja eura na javnu nabavu te provedba nabava financiranih sredstvima EU

 

Sve dvojbe i nejasnoće u vezi s utjecajem eura na javnu nabavu te javnu nabavu u EU projektima vrsne predavačice Biljana Lerman i Iva Grdić razjasnit će kroz primjere iz prakse i interaktivni pristup.

ZAŠTO SUDJELOVATI NA WEBINARU?

 

S obzirom na to da 1. siječnja 2023. godine euro postaje jedina valuta plaćanja u Republici Hrvatskoj, jasno je da to ima utjecaja i na javnu nabavu. Na programu usavršavanja sudionike će se upoznati s obvezama koje imaju prilikom provedbe postupaka javne nabave vezano uz euro. Također, kako bi se izbjegla primjena financijskih korekcija od strane kontrolnih institucija i sankcioniranje nezakonitosti od strane Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave, organizira se predmetni program usavršavanja u cilju pomoći naručiteljima koji provode postupke javne nabave financirane sredstvima EU.
Dosadašnja praktična primjena Zakona o javnoj nabavi (Narodne novine, br. 120/16) pokazala je da ima niz nejasnoća oko tumačenja Zakona pogotovo kada se radi o postupcima javnih nabava financiranih sredstvima EU. Navedeno je posebno važno jer u slučaju pogrešne ili nepravilne primjene pojedine odredbe ZJN 2016 ili nekog instituta reguliranog ZJN 2016, dolazi do primjene financijskih korekcija koje mogu imati ozbiljne posljedice za proračun naručitelja.
Polaznici mogu dostaviti pitanja vezana uz temu predavanja i prije početka usavršavanja na e-mail: bmijatovic@ingbiro.hr, a na ista će predavačice odgovoriti tijekom predavanja.

Datum usavršavanja: 29. studenoga 2022.
Program usavršavanja provodi se kao jednodnevni program (8 nastavnih sati).
Svakom polazniku Programa izdaje se potvrda o pohađanju programa usavršavanja sukladno Pravilniku o izobrazbi u području javne nabave (Narodne novine, br. 65/17).
Maksimalan broj polaznika po pojedinačnom programu usavršavanja je 50.

Predviđeni termin popunjavat će se redoslijedom primljenih uplata.
Inženjerski biro d.o.o., Heinzelova 4a, Zagreb, ovlašteni je nositelj Programa izobrazbe u području javne nabave (Evidencijski broj 19 u Registru nositelja programa).
Program usavršavanja iz područja javne nabave odobren je od strane Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta, Uprave za politiku javne nabave (Evidencijski broj dodijeljen programu usavršavanja 2022-0465).

Predavači

 

Predavač

Iva Grdić, dipl. iur.

Direktorica u Nabava d.o.o.

Predavač

Biljana Lerman, dipl. iur.

Direktorica u Nabava d.o.o.

PROGRAM

Doznajte što Vas očekuje.

 

9.00 – 10.30
Smjernice za prilagodbu javne nabave u procesu zamjene hrvatske kune eurom
(2 nastavna sata)
• Pripreme za zamjenu kune eurom
• izrada statističkog izvješća o javnoj nabavi za 2022. godinu
• ugovori
• preračunavanje
• plan nabave
• dokumentacija o nabavi, odluke naručitelja, objave
• izvršenje sklopljenih ugovora i okvirnih sporazuma, registar ugovora
Zakonodavni okvir, plan nabave u EU projektu, istraživanje tržišta
• Stručno povjerenstvo kod pripreme dokumentacije o nabavi
• istraživanje tržišta te objava prethodnog savjetovanja i izvješća o provedenom savjetovanju
• specifičnosti kod izrade DoN u EU projektu
• sukob interesa
Predavačica: Iva Grdić

 

10.30 – 10.45
Stanka

 

10.45 – 12.15
Greške u EU projektima, praksa DKOM-a, VUS-a
(2 nastavna sata)
• Određivanje predmeta nabave
• tehničke specifikacije i troškovnik
• uvjeti sposobnosti i oslanjanje na sposobnost
• ESPD obrazac
Predavačica: Iva Grdić

 

12.15 – 13.00
Stanka

 

13.00 – 14.30
ProcurCompEU, greške u EU projektima
(2 nastavna sata)
• ProcurCompEU
• norme
• kriterij odabira najpovoljnije ponude
• ponudi
Predavačica: Biljana Lerman

 

14.30 – 14.45
Stanka

 

14.45 – 16.15
Preporuke posredničkih tijela i praksa DKOM-a, VUS-a
(2 nastavna sata)
• Ostale odredbe dokumentacije o nabavi
• pregled i ocjena ponuda
• jamstva
• sklapanje i izvršenje ugovora
• financijske korekcije
Predavačica: Biljana Lerman

 

Upute

Doznajte kako se prijaviti i sudjelovati na webinaru.

Prijavnicu za webinar treba popuniti točnim i obveznim podacima putem internetske stranice Inženjerskog biroa.
Kotizaciju za webinar treba uplatiti u cijelosti (bez uplate pune cijene kotizacije nije moguće pristupiti webinaru).
Potvrdu o uplaćenoj kotizaciji potrebno je dostaviti u Inženjerski biro najkasnije jedan (1) dan prije dana održavanja webinara.
Na adresu elektroničke pošte koju ste naveli u prijavnici, na dan održavanja webinara Inženjerski biro će dostaviti poveznicu (link) na webinar.

Registraciju je potrebno napraviti najkasnije 15-ak minuta prije početka webinara, kako biste nas u slučaju kakvih tehničkih poteškoća mogli kontaktirati i tražiti pomoć. Postupak je jednostavan:
• prije početka webinara na Vaš e-mail poslat ćemo Vam prezentacije u ppt. formatu i podsjetnik o početku webinara;
• poveznica (link) na webinar aktivna je od trenutka dostavljanja;
• putem poveznice (linka) sudionik se prijavljuje u tzv. čekaonicu (lobby);
• polaznici borave u čekaonici sve dok im administrator ne dopusti ulaz na webinar;
• prije početka webinara, administratori Inženjerskog biroa provjeravaju uspješnost postupka prijave na webinar – moguće je da ćemo Vas kontaktirati telefonom/mobitelom (na prijavnici je potrebno upisati broj telefona/mobitela koji je dostupan na dan webinara);
• nakon provjere uspješnosti postupka prijave, webinar počinje u najavljeno vrijeme;
• webinara počinje sukladno zadanom vremenskom okviru (rasporedu predavanja).

Osnovne pretpostavke za pristup i sudjelovanje na webinaru:
• na računalo nije potrebno instalirati nikakav dodatan program. Dovoljno je kliknuti link koji ćete dobiti na Vaš osobni e-mail;
• ako sudjelujete na webinaru koristeći pametni mobitel, potrebno je instalirati Microsoft Teams s App Storea ili Google Playa;
• webinari se mogu pratiti putem stolnog računala, prijenosnog računala, tableta i pametnog telefona;
• potrebna je širokopojasna internetska veza (žičana ili bežična);
• potreban je zvučnik (integrirani ili vanjski povezan putem USB kabla ili bluetootha);
• mikrofon je opcionalan (nije obvezan) – polaznik normalno prati webinar bez mikrofona;
• web kamera je opcionalna (nije obvezna) – polaznik normalno prati webinar bez web kamere.

U slučaju poteškoća kod povezivanja, polaznici se mogu na dan webinara javiti na e-mail: bmijatovic@ingbiro.hr.
Molimo da nam svojom pravodobnom uplatom i prijavom omogućite kvalitetnu organizaciju webinara.
Sve dodatne informacije možete dobiti na tel. 01 / 4600 888.
Sudionici mogu postaviti pitanja tijekom održavanja webinara, a mogu ih i unaprijed dostaviti na bmijatovic@ingbiro.hr.
Nakon završenog sudjelovanja na webinaru, na Vaš e-mail u roku od 48 sati poslat ćemo Vam potvrdu o sudjelovanju.

KOTIZACIJA

Pogledajte ponudu.

Naknada

Naknada za sudjelovanje po sudioniku iznosi 1.090,00 kuna/144,67 EUR,
a uplaćuje se unaprijed na žiro-račun organizatora:
Inženjerski biro d.o.o., Heinzelova 4a, Zagreb,
IBAN: HR2323400091100205049, SWIFT: PBZGH2X, OIB: 84170114747,
s pozivom na broj 02-312217 i naznakom “za program usavršavanja”.
Na temelju čl. 39. st. 1. toč. i) Zakona o PDV-u, kotizacija je oslobođena od PDV-a.

Fiksni tečaj konverzije: 7,53450

Naknada uključuje:
√ sudjelovanje u Programu usavršavanja
√ prezentaciju predavača u elektroničkom formatu.


Prijave

Prijave za Program usavršavanja molimo poslati:
• on-line prijavom sa stranice Programa usavršavanja ili
• e-mail: prodaja@ingbiro.hr, ili
• fax: 01/46 00 875, ili
• Inženjerski biro d.o.o., Heinzelova 4a, 10 000 Zagreb.



Posebne pogodnosti:
√ svi pretplatnici na puni paket Pravni portal ingbiro.com ostvaruju 10% popusta na radionice/webinare u organizaciji Inženjerskog biroa d.o.o.

 

USKORO

Doznajte što Vam pripremamo.