WEBINAR UŽIVO: Program usavršavanja iz područja javne nabave
PLANIRANJE U JAVNOJ NABAVI ZA PRORAČUNSKE I IZVANPRORAČUNSKE KORISNIKE ZA 2022. GODINU, PLAN NABAVE ZA 2022. GODINU, OKVIRNI SPORAZUM I UGOVOR O JAVNOJ NABAVI – UPRAVLJANJE, IZMJENE, RASKID, REGISTAR
Prijava

 

Sve dvojbe i nejasnoće u vezi s planiranjem u javnoj nabavi vrsne predavačice Biljana Lerman i Iva Šuler razjasnit će kroz primjere iz prakse i interaktivni pristup.

ZAŠTO SUDJELOVATI NA WEBINARU?

 

Planiranje predstavlja izuzetno važan dio procesa nabave i dobro planiranje je preduvjet za zakonito i pravilno provođenje postupaka javne nabave. Praksa pokazuje da postoji niz nejasnoća oko planiranja te je i jedan od ciljeva ovog programa usavršavanja razjasniti sva sporna pitanja koja su vezana uz planiranje i izradu plana nabave.
Upravljanje ugovorima obuhvaća razdoblje koje slijedi nakon što je postupak nabave završio, no u sebi skriva niz rizika o kojima se mora voditi računa. Također, kada govorimo o upravljanju ugovorima, bitan dio predstavljaju i odredbe ZJN/16 koje govore o bitnim i nebitnim izmjenama ugovora i okvirnog sporazuma. Osim toga, ZJN 2016 sadrži i posebne odredbe o raskidu ugovora te je vrlo bitno da dionici u sustavu budu s time upoznati.
Na programu usavršavanja bit će govora i o registru ugovora i okvirnih sporazuma uz poseban osvrt na Naputak u vezi s objavom plana nabave i registra ugovora o javnoj nabavi i okvirnih sporazuma kojeg je dala Uprava za trgovinu i politiku javne nabave Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja.
Sve dvojbe i/ili nejasnoće u vezi s navedenim temama ovaj program usavršavanja razjasnit će kroz primjere iz prakse i interaktivni pristup.

Datum usavršavanja: 7. prosinca 2021.
Program usavršavanja provodi se kao jednodnevni program (8 nastavnih sati).
Svakom polazniku Programa izdaje se potvrda o pohađanju programa usavršavanja sukladno Pravilniku o izobrazbi u području javne nabave (Narodne novine, br. 65/17).
Maksimalan broj polaznika po pojedinačnom programu usavršavanja je 50.
Predviđeni termin popunjavat će se redoslijedom primljenih uplata.


Inženjerski biro d.o.o., Heinzelova 4a, Zagreb, ovlašteni je nositelj Programa izobrazbe u području javne nabave (Evidencijski broj 19 u Registru nositelja programa). Program usavršavanja iz područja javne nabave odobren je od strane Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta, Uprave za politiku javne nabave (Evidencijski broj dodijeljen programu usavršavanja 2021-0459).

Predavači

 

Predavač

Biljana Lerman,
dipl. iur.

Direktorica u Nabava d.o.o.

Predavač

Iva Šuler,
dipl. iur.

Direktorica u Nabava d.o.o.

PROGRAM

Doznajte što Vas očekuje.

 

9.00 – 10.30
PLANIRANJE I PLAN NABAVE
(2 nastavna sata)
• Što je planiranje
• Zakonodavni okvir
• Obveze naručitelja
• Pripremne radnje kod planiranja
• Opći akt o jednostavnoj nabavi – bitne odrednice
Iva Šuler, dipl. iur.

 

10.30 – 10.45
Stanka

 

10.45 – 12.15
PLANIRANJE I PLAN NABAVE
(2 nastavna sata)
• Kako izraditi plan nabave sukladno Pravilniku
• Sadržaj plana nabave
• Gdje se i u kojim rokovima objavljuje plan nabave
• Izmjene i dopune plana nabave
• Primjer plana nabave
Iva Šuler, dipl. iur.

 

12.15 – 12.45
Stanka

 

12.45 – 14.15
OKVIRNI SPORAZUM I UGOVOR O JAVNOJ NABAVI – UPRAVLJANJE, IZMJENE, RASKID
(2 nastavna sata)
• Mogući slučajevi izmjene ugovora i okvirnih sporazuma bez ponovne provedbe postupka
• Ograničenje vrijednosti izmjena ugovora i okvirnih sporazuma
• Značajne izmjene ugovora
• Objava obavijesti o izmjeni i pravo na žalbu
Biljana Lerman, dipl. iur.

 

14.15 – 14.30
Stanka

 

14.30 – 16.00
OKVIRNI SPORAZUM I UGOVOR O JAVNOJ NABAVI – REGISTAR
(2 nastavna sata)
• Koje ugovore i OS moramo unijeti u registar?
• Sadržaj registra
• Izrada i objava registra ugovora i OS u EOJN-u
• Ažuriranje registra ugovora i okvirnih sporazuma
Biljana Lerman, dipl. iur.

 

Upute

Doznajte kako se prijaviti i sudjelovati na webinaru.

Prijavnicu za webinar treba popuniti točnim i obveznim podacima putem internetske stranice Inženjerskog biroa.
Kotizaciju za webinar treba uplatiti u cijelosti (bez uplate pune cijene kotizacije nije moguće pristupiti webinaru).
Potvrdu o uplaćenoj kotizaciji potrebno je dostaviti u Inženjerski biro najkasnije jedan (1) dan prije dana održavanja webinara.
Na adresu elektroničke pošte koju ste naveli u prijavnici, na dan održavanja webinara Inženjerski biro će dostaviti poveznicu (link) na webinar.

Registraciju je potrebno napraviti najkasnije 15-ak minuta prije početka webinara, kako biste nas u slučaju kakvih tehničkih poteškoća mogli kontaktirati i tražiti pomoć. Postupak je jednostavan:
• prije početka webinara na Vaš e-mail poslat ćemo Vam prezentacije u ppt. formatu i podsjetnik o početku webinara;
• poveznica (link) na webinar aktivna je od trenutka dostavljanja;
• putem poveznice (linka) sudionik se prijavljuje u tzv. čekaonicu (lobby);
• polaznici borave u čekaonici sve dok im administrator ne dopusti ulaz na webinar;
• prije početka webinara, administratori Inženjerskog biroa provjeravaju uspješnost postupka prijave na webinar – moguće je da ćemo Vas kontaktirati telefonom/mobitelom (na prijavnici je potrebno upisati broj telefona/mobitela koji je dostupan na dan webinara);
• nakon provjere uspješnosti postupka prijave, webinar počinje u najavljeno vrijeme;
• webinara počinje sukladno zadanom vremenskom okviru (rasporedu predavanja).

Osnovne pretpostavke za pristup i sudjelovanje na webinaru:
• na računalo nije potrebno instalirati nikakav dodatan program. Dovoljno je kliknuti link koji ćete dobiti na Vaš osobni e-mail;
• ako sudjelujete na webinaru koristeći pametni mobitel, potrebno je instalirati Microsoft Teams s App Storea ili Google Playa;
• webinari se mogu pratiti putem stolnog računala, prijenosnog računala, tableta i pametnog telefona;
• potrebna je širokopojasna internetska veza (žičana ili bežična);
• potreban je zvučnik (integrirani ili vanjski povezan putem USB kabla ili bluetootha);
• mikrofon je opcionalan (nije obvezan) – polaznik normalno prati webinar bez mikrofona;
• web kamera je opcionalna (nije obvezna) – polaznik normalno prati webinar bez web kamere.

U slučaju poteškoća kod povezivanja, polaznici se mogu na dan webinara javiti tehničkoj podršci na telefon: 099 / 737 4674.
Molimo da nam svojom pravodobnom uplatom i prijavom omogućite kvalitetnu organizaciju webinara.
Sve dodatne informacije možete dobiti na tel. 01 / 4600 888.
Sudionici mogu postaviti pitanja tijekom održavanja webinara, a mogu ih i unaprijed dostaviti na ivan.toth@ingbiro.hr.
Nakon završenog sudjelovanja na webinaru, na Vaš e-mail u roku od 48 sati poslat ćemo Vam potvrdu o sudjelovanju.

KOTIZACIJA

Pogledajte ponudu.

Naknada

Naknada za sudjelovanje po sudioniku iznosi 900,00 kn,
a uplaćuje se unaprijed na žiro-račun organizatora:
Inženjerski biro d.o.o., Heinzelova 4a, Zagreb,
IBAN: HR2323400091100205049, SWIFT: PBZGH2X, OIB: 84170114747,
s pozivom na broj 02-312116 i naznakom “za program usavršavanja”.
Na temelju čl. 39. st. 1. toč. i) Zakona o PDV-u, kotizacija je oslobođena od PDV-a.


Naknada uključuje:
√ sudjelovanje u Programu usavršavanja
√ prezentaciju predavača u elektroničkom formatu.


Prijave

Prijave za Program usavršavanja molimo poslati:
• on-line prijavom sa stranice Programa usavršavanja ili
• e-mail: prodaja@ingbiro.hr, ili
• fax: 01/46 00 875, ili
• Inženjerski biro d.o.o., Heinzelova 4a, 10 000 Zagreb.



Posebne pogodnosti:
√ svi pretplatnici na puni paket Pravni portal ingbiro.com ostvaruju 10% popusta na radionice/webinare u organizaciji Inženjerskog biroa d.o.o.

 

 

image01