WEBINAR UŽIVO: Program usavršavanja iz područja javne nabave
STATISTIČKO IZVJEŠĆE O JAVNOJ NABAVI I OBJAVA U EOJN I OKVIRNI SPORAZUM I UGOVOR S PRIMJERIMA PRAKSE DKOM-a I VUS-a
Prijava

 

Doznajte više o obveznicima objave Statističkih izvješća za 2020. godinu te o specifičnostima ugovora i okvirnih sporazuma.

ZAŠTO SUDJELOVATI NA WEBINARU

 

Program usavršavanja namijenjen je javnim i sektorskim naručiteljima koji su obvezni objaviti Statističko izvješće o javnoj nabavi za prethodnu godinu u Elektroničkom oglasniku javne nabave RH. Kroz konkretne primjere iz prakse govorit će se kako uspješno upravljati jednostavnom nabavom sukladno općem aktu i koje su novine u načinu objave jednostavne nabave putem modula EOJN-a kroz praktični prikaz objave.
Specifičnosti ugovora i okvirnih sporazuma te pod kojim uvjetima zakon dopušta izmjene ugovora o nabavi robe, radova i usluga tijekom njihova trajanja, a bez provođenja novog postupka javne nabave. Kroz primjere iz prakse Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave i presude Visokog upravnog suda Republike Hrvatske te kroz konkretna pitanja i mišljenja, sudionici programa dobiti će odgovore na pitanja iz područja javne nabave koja su obuhvaćena ovim programom usavršavanja.
Dakle, ako imate dvojbi i/ili nejasnoća iz tema koje su obuhvaćene ovim usavršavanjem, ovaj program usavršavanja će Vam kroz primjere iz prakse i interaktivni pristup dati odgovore na konkretna pitanja.

Datum usavršavanja: 10. ožujka 2021.
Program usavršavanja provodi se kao jednodnevni program (8 nastavnih sati).
Svakom polazniku Programa izdaje se potvrda o pohađanju programa usavršavanja, sukladno Pravilniku o izobrazbi u području javne nabave (Narodne novine, br. 65/17).
Maksimalan broj polaznika po pojedinačnom programu usavršavanja je 50.
Predviđeni termin popunjavat će se redoslijedom primljenih uplata.


Inženjerski biro d.o.o., Heinzelova 4a, Zagreb, ovlašteni je nositelj Programa izobrazbe u području javne nabave (Evidencijski broj 19 u Registru nositelja programa). Program usavršavanja iz područja javne nabave odobren je od strane Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta, Uprave za politiku javne nabave (Evidencijski broj dodijeljen programu usavršavanja 2020-0488).

Predavač

 

Predavač

Ančica Jonjić,
dipl. iur.

Savjetnica u Službi za pravne poslove, Središnji državni ured za središnju javnu nabavu

PROGRAM

Doznajte što Vas očekuje.

 

9.00 – 10.30
STATISTIČKO IZVJEŠĆE O JAVNOJ NABAVI I OBJAVA U EOJN
(2 nastavna sata)
• Zakonodavni okvir
• Uputa za izradu Statističkog izvješća za 2020. godinu
• Sadržaj izvješća o javnoj nabavi
• Prikaz načina objave u EOJN

 

10.30 – 10.45
Stanka

 

10.45 – 12.15
OPĆI AKT O PROVEDBI JEDNOSTAVNE NABAVE I NOVINE PUTEM MODULA EOJN
(2 nastavna sata)
• Ogledni primjer općeg akta o provedbi jednostavne nabave
• Poziv na dostavu ponude, odluke i primjeri obrazaca
• Konkretni primjeri slučajeva iz prakse
• Prikaz načina objave jednostavne nabave putem modula u EOJN

 

12.15 – 12.45
Stanka

 

12.45 – 14.15
OKVIRNI SPORAZUM I UGOVOR S PRIMJERIMA PRAKSE DKOM-a I VUS-a, DOPUŠTENE IZMJENE UGOVORA
(2 nastavna sata)
• Pojam i prednosti korištenja okvirnih sporazuma i ugovora
• Primjeri iz prakse DKOM- i VUS-a
• Izmjene ugovora o javnoj nabavi tijekom njegova trajanja
• Primjeri izmjena kod robe, radova i usluga
• Objava obavijesti o izmjeni ugovora u EOJN

 

14.15 – 14.30
Stanka

 

14.30 – 16.00
REGISTAR UGOVORA I OKVIRNIH SPORAZUMA
(2 nastavna sata)
• Izrada, sadržaj i ustrojavanje registra
• Novine u izmjeni i dopuni Pravilnika
• Ažuriranje registra ugovora i okvirnih sporazuma
• Prikaz objave u EOJN

 

Upute

Doznajte kako se prijaviti i sudjelovati na webinaru.

Prijavnicu za webinar treba popuniti točnim i obveznim podacima putem internetske stranice Inženjerskog biroa.
Kotizaciju za webinar treba uplatiti u cijelosti (bez uplate pune cijene kotizacije nije moguće pristupiti webinaru).
Potvrdu o uplaćenoj kotizaciji potrebno je dostaviti u Inženjerski biro najkasnije jedan (1) dan prije dana održavanja webinara.
Na adresu elektroničke pošte koju ste naveli u prijavnici, na dan održavanja webinara Inženjerski biro će dostaviti poveznicu (link) na webinar.

Registraciju je potrebno napraviti najkasnije 15-ak minuta prije početka programa usavršavanja, kako biste nas u slučaju kakvih tehničkih poteškoća mogli kontaktirati i tražiti pomoć. Postupak je jednostavan:
• prije početka webinara na Vaš e-mail poslat ćemo Vam prezentacije u ppt. formatu i podsjetnik o početku programa usavršavanja;
• poveznica (link) na webinar aktivna je od trenutka dostavljanja;
• putem poveznice (linka) sudionik se prijavljuje u tzv. čekaonicu (lobby);
• polaznici borave u čekaonici sve dok im administrator ne dopusti ulaz na webinar;
• prije početka webinara, administratori Inženjerskog biroa provjeravaju uspješnost postupka prijave na webinar – moguće je da ćemo Vas kontaktirati telefonom/mobitelom (na prijavnici je potrebno upisati broj telefona/mobitela koji je dostupan na dan webinara);
• nakon provjere uspješnosti postupka prijave, webinar počinje u najavljeno vrijeme;
• program usavršavanja počinje sukladno zadanom vremenskom okviru (rasporedu predavanja).

Nakon završenog sudjelovanja na on-line programu usavršavanja, na Vaš e-mail u roku od 48 sati šaljemo Vam potvrdu o sudjelovanju, kao i eventualne dodatne materijale.

Osnovne pretpostavke za pristup i sudjelovanje na webinaru:
• na računalo nije potrebno instalirati nikakav dodatan program. Dovoljno je kliknuti link koji ćete dobiti na Vaš osobni e-mail;
• ako sudjelujete na webinaru koristeći pametni mobitel, potrebno je instalirati Microsoft Teams s App Storea ili Google Playa;
• webinari se mogu pratiti putem stolnog računala, prijenosnog računala, tableta i pametnog telefona;
• potrebna je širokopojasna internetska veza (žičana ili bežična);
• potreban je zvučnik (integrirani ili vanjski povezan putem USB kabla ili bluetootha);
• mikrofon je opcionalan (nije obvezan) – polaznik normalno prati webinar bez mikrofona;
• web kamera je opcionalna (nije obvezna) – polaznik normalno prati webinar bez web kamere.

U slučaju poteškoća kod povezivanja, polaznici se mogu na dan webinara javiti na telefon: 099 / 737 4674.
Molimo da nam svojom pravodobnom uplatom i prijavom omogućite kvalitetnu organizaciju webinara.
Sve dodatne informacije možete dobiti na tel. 01 / 4600 888.
Sudionici mogu postaviti pitanja tijekom održavanja webinara, a mogu ih i unaprijed dostaviti na ivan.toth@ingbiro.hr.

KOTIZACIJA

Pogledajte ponudu.

Naknada

Naknada za sudjelovanje po sudioniku iznosi 900,00 kn,
a uplaćuje se unaprijed na žiro-račun organizatora:
Inženjerski biro d.o.o., Heinzelova 4a, Zagreb,
IBAN: HR2323400091100205049, SWIFT: PBZGH2X, OIB: 84170114747,
s pozivom na broj 02-312104 i naznakom “za program usavršavanja”.
Na temelju čl. 39. st. 1. toč. i) Zakona o PDV-u, kotizacija je oslobođena od PDV-a.


Naknada uključuje:
√ sudjelovanje u Programu usavršavanja
√ prezentaciju predavača u elektroničkom formatu.


Prijave

Prijave za Program usavršavanja molimo poslati:
• on-line prijavom sa stranice Programa usavršavanja ili
• e-mail: prodaja@ingbiro.hr, ili
• fax: 01/46 00 875, ili
• Inženjerski biro d.o.o., Heinzelova 4a, p.p. 314, 10 000 Zagreb.