WEBINAR UŽIVO: Program usavršavanja iz područja javne nabave
ZELENA JAVNA NABAVA –
IZRADA DOKUMENTACIJE O NABAVI I KRITERIJ EKONOMSKI NAJPOVOLJNIJE PONUDE
Prijava

 

Ovo usavršavanje Vam nosi 8 sati za obnovu certifikata, a na njemu će biti riječi o pregledu i ocjeni ponuda te izvršenju i izmjeni ugovora o javnoj nabavi u praksi.

ZAŠTO SUDJELOVATI NA WEBINARU?

 

Ovim predavanjem obuhvatit će se svi aspekti zelene javne nabave, ciljevi održivosti: okolišni i društveni s posebnim osvrtom na dostupne alate i metode za njihovo uključivanje u postupak nabave. Novine koje donosi nova Odluka Vlade RH o provedbi zelene javne nabave, kroz jasna mjerila koja tijela državne uprave obvezuju na odabir proizvoda, usluga i rješenja koja promiču održivost, smanjuju negativan utjecaj na okoliš i podržavaju zelenu tranziciju. Kako zakonito i kvalitetno pripremiti dokumentaciju i provesti postupak javne nabave, te koje su nabavne kategorije primjenjive za zelenu nabavu.
Poseban osvrt dat će se i uključivanju elemenata zelena javne nabave u tehničke specifikacije i u kriterije ekonomski najpovoljnije ponude, s preporukama i primjerima iz novije prakse.

Tijela državne uprave obvezna su provoditi zelenu javnu nabavu od 1. siječnja 2025. za sljedeće predmete nabave ili grupu/e predmeta nabave:
– električna energija
– uredski papir
– papirna konfekcija
– sredstva za čišćenje i higijenu
– usluga čišćenja prostorija
– računala i računalna oprema
– toneri i tinte
– proizvodi od tiskanog papira, proizvodi od papira za pisanje i papirnate vrećice
– promotivni materijali
– oprema za snimanje, obradu i prikaz slike i televizori
– klima uređaji
– svjetiljke i električne žarulje
– vozila za cestovni promet
– pneumatici za motorna vozila
– namještaj i građevinska stolarija i ostali građevinski elementi od drva
– prehrana i catering
– odjeća.

Datum usavršavanja: 15. svibnja 2025.

Program usavršavanja provodi se kao jednodnevni program (8 nastavnih sati). Svakom polazniku Programa izdaje se potvrda o pohađanju programa usavršavanja sukladno Pravilniku o izobrazbi u području javne nabave (Narodne novine, br. 154/23).
Maksimalan broj polaznika po pojedinačnom programu usavršavanja je 50.
Predviđeni termin popunjavat će se redoslijedom primljenih uplata.
Inženjerski biro d.o.o., Heinzelova 4a, Zagreb, ovlašteni je nositelj Programa izobrazbe u području javne nabave (Evidencijski broj 19 u Registru nositelja programa). Program usavršavanja iz područja javne nabave odobren je od strane Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta, Uprave za politiku javne nabave (Evidencijski broj dodijeljen programu usavršavanja 2025-0101).

Predavač

 

Predavač

Ančica Jonjić, dipl. iur.

 

PROGRAM

Doznajte što Vas očekuje.

 

9.00 – 10.30
NOVA ODLUKA VLADE RH O PROVEDBI ZELENE JAVNE NABAVE I PRIMJERI IZ PRAKSE
(2 nastavna sata)
• Odluka Vlade RH o provedbi zelene javne nabave
• Nabavne kategorije primjenjive za zelenu nabavu
• Što su DNSH načela, pregled i razumijevanje načela
• Kako povezati DNSH načela i javnu nabavu

10.30 – 10.45
Stanka


10.45 – 12.15
ZELENA NABAVA KROZ DOKUMENTACIJU I POSTUPAK JAVNE NABAVE

(2 nastavna sata)
• Primjeri postupaka zelene javne nabave – roba, radovi, usluge
• Primjena zelene nabave u dokumentaciji o nabavi
• Preporuke i primjeri iz prakse

12.15 – 12.45
Stanka


12.45 – 14.15
ZELENA NABAVA KROZ DOKUMENTACIJU I KRITERIJ EKONOMSKI NAJPOVOLJNIJE PONUDE

(2 nastavna sata)
• Primjena zelene javne nabave – tehničke specifikacije
• Kako izbjeći najčešće pogreške u praksi
• Kriteriji za odabir ponude vezani za zelenu nabavu

14.15 – 14.30
Stanka


14.30 – 16.00
PRAVNA ZAŠTITA – KRITERIJ ENP-a I ZELENA NABAVA KROZ PRAKSU DKOM-a I VUS-a

(2 nastavna sata)
• Kako trebaju postupati naručitelji i ponuditelji tijekom pregleda i ocjene ponuda
• Kriterij ENP-a kroz primjere odluka DKOM-a i VUS-a
• ENP i zelena nabava u praksi – postupanje na strani naručitelja i ponuditelja

 

Upute

Doznajte kako se prijaviti i sudjelovati na webinaru.

Prijavnicu za webinar treba popuniti točnim i obveznim podacima putem internetske stranice Inženjerskog biroa.
Traženi podaci prikupljaju se na temelju članka 30. Pravilnika o izobrazbi u području javne nabave, a u svrhu evidencije prisutnosti polaznika redovitog usavršavanja te izdavanja potvrde o pohađanju programa usavršavanja.
Kotizaciju za webinar treba uplatiti u cijelosti (bez uplate pune cijene kotizacije nije moguće pristupiti webinaru).
Potvrdu o uplaćenoj kotizaciji potrebno je dostaviti u Inženjerski biro najkasnije jedan (1) dan prije dana održavanja webinara.
Na adresu elektroničke pošte koju ste naveli u prijavnici, na dan održavanja webinara Inženjerski biro će dostaviti poveznicu (link) na webinar.

Registraciju je potrebno napraviti najkasnije 15-ak minuta prije početka webinara, kako biste nas u slučaju kakvih tehničkih poteškoća mogli kontaktirati i tražiti pomoć. Postupak je jednostavan:
• prije početka webinara na Vaš e-mail poslat ćemo Vam prezentacije u ppt. formatu i podsjetnik o početku webinara;
• poveznica (link) na webinar aktivna je od trenutka dostavljanja;
• putem poveznice (linka) sudionik se prijavljuje u tzv. čekaonicu (lobby);
• polaznici borave u čekaonici sve dok im administrator ne dopusti ulaz na webinar;
• prije početka webinara, administratori Inženjerskog biroa provjeravaju uspješnost postupka prijave na webinar – moguće je da ćemo Vas kontaktirati telefonom/mobitelom (na prijavnici je potrebno upisati broj telefona/mobitela koji je dostupan na dan webinara);
• nakon provjere uspješnosti postupka prijave, webinar počinje u najavljeno vrijeme;
• webinara počinje sukladno zadanom vremenskom okviru (rasporedu predavanja).

Osnovne pretpostavke za pristup i sudjelovanje na webinaru:
• na računalo nije potrebno instalirati nikakav dodatan program. Dovoljno je kliknuti link koji ćete dobiti na Vaš osobni e-mail;
• ako sudjelujete na webinaru koristeći pametni mobitel, potrebno je instalirati Microsoft Teams s App Storea ili Google Playa;
• webinari se mogu pratiti putem stolnog računala, prijenosnog računala, tableta i pametnog telefona;
• potrebna je širokopojasna internetska veza (žičana ili bežična);
• potreban je zvučnik (integrirani ili vanjski povezan putem USB kabla ili bluetootha);
• mikrofon je opcionalan (nije obvezan) – polaznik normalno prati webinar bez mikrofona;
• web kamera je opcionalna (nije obvezna) – polaznik normalno prati webinar bez web kamere.

U slučaju poteškoća kod povezivanja, polaznici se mogu na dan webinara javiti na e-mail: zskocaj@ingbiro.hr.
Molimo da nam svojom pravodobnom uplatom i prijavom omogućite kvalitetnu organizaciju webinara.
Sve dodatne informacije možete dobiti na tel. 01 / 4600 888.
Sudionici mogu postaviti pitanja tijekom održavanja webinara, a mogu ih i unaprijed dostaviti na zskocaj@ingbiro.hr.
Nakon završenog sudjelovanja na webinaru, na Vaš e-mail u roku od 48 sati poslat ćemo Vam potvrdu o sudjelovanju.

KOTIZACIJA

Pogledajte ponudu.

Naknada

Naknada za sudjelovanje po sudioniku iznosi 180,00 eura,
a uplaćuje se unaprijed na žiro-račun organizatora:
Inženjerski biro d.o.o., Heinzelova 4a, Zagreb,
IBAN: HR2323400091100205049, SWIFT: PBZGH2X, OIB: 84170114747,
s pozivom na broj 02-312507 i naznakom “za program usavršavanja”.
Na temelju čl. 39. st. 1. toč. i) Zakona o PDV-u, kotizacija je oslobođena od PDV-a.


Naknada uključuje:
√ sudjelovanje u Programu usavršavanja
√ prezentacije predavača u elektroničkom formatu.


Prijave

Prijave za Program usavršavanja molimo poslati:
• on-line prijavom sa stranice Programa usavršavanja ili
• e-mail: prodaja@ingbiro.hr, ili
• Inženjerski biro d.o.o., Heinzelova 4a, 10 000 Zagreb.



Posebne pogodnosti:
√ svi pretplatnici na pravni portal LING ostvaruju popust na radionice/webinare u organizaciji Inženjerskog biroa d.o.o.:
• u paketu LING – 10 % popusta
• u paketu LING PLUS – 40 % popusta.