WEBINAR UŽIVO: Program usavršavanja iz područja javne nabave
IZMJENE ZJN-a TE NAJČEŠĆE POGREŠKE NARUČITELJA PRI PRIPREMI POSTUPKA JAVNE NABAVE, PREGLEDA I OCJENE PONUDA S PRIKAZOM PRAKTIČNIH PRIMJERA IZ NAJNOVIJE PRAKSE DKOM-a I VUS-a

 

 

ZAŠTO SUDJELOVATI NA WEBINARU?

 

Na usavršavanju ćete naučiti kako izraditi dokumentaciju o javnoj nabavi i kroz praksu DKOM-a i VUS-a uvidjeti koje greške se najčešće događaju i kako ih izbjeći. U drugom bloku predavanja, fokus je na pregledu i ocjeni ponuda u otvorenom postupku javne nabave uz referiranje na sudsku praksu. Na kraju predavanja osvrnut ćemo se na zadnje izmjene i dopune Zakona o javnoj nabavi te žalbeni postupak kroz praksu DKOM-a.

Polaznici mogu dostaviti pitanja vezana uz temu predavanja i prije početka usavršavanja na e-mail: bmijatovic@ingbiro.hr, a na ista će predavači odgovoriti tijekom predavanja.

Datum usavršavanja: 24. siječnja 2023.
Program usavršavanja provodi se kao jednodnevni program (8 nastavnih sati).
Svakom polazniku Programa izdaje se potvrda o pohađanju programa usavršavanja sukladno Pravilniku o izobrazbi u području javne nabave (Narodne novine, br. 65/17).
Maksimalan broj polaznika po pojedinačnom programu usavršavanja je 50.

Predviđeni termin popunjavat će se redoslijedom primljenih uplata.
Inženjerski biro d.o.o., Heinzelova 4a, Zagreb, ovlašteni je nositelj Programa izobrazbe u području javne nabave (Evidencijski broj 19 u Registru nositelja programa).
Program usavršavanja iz područja javne nabave odobren je od strane Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta, Uprave za politiku javne nabave (Evidencijski broj dodijeljen programu usavršavanja 2022-0537).

Predavači

 

Predavač

Zvonimir Jukić, mag. iur.

Član Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave

Predavač

Nikolina Bačurin, dipl. oec.

Ovlašteni trener i specijalist javne nabave

PROGRAM

Doznajte što Vas očekuje.

 

9.00 – 10.30
Izrada dokumentacije u otvorenom postupku javne nabave
(2 nastavna sata)
• Izrada dokumentacije i njezinih dijelova
• Izrada tehničkih specifikacija; razlozi isključenja (obvezni, fakultativni)
• Mogućnosti i obveze naručitelja i gospodarskih subjekata kod provedbe postupka (do javnog otvaranja)
• Najčešće pogreške u izradi dokumentacije kroz prikaz prakse DKOM-a i VUS-a

 

10.30 – 10.45
Stanka

 

10.45 – 12.15
Izrada dokumentacije u otvorenom postupku javne nabave
(2 nastavna sata)
• Kriteriji za odabir gospodarskog subjekta (uvjeti sposobnosti)
• Mogućnosti i obveze naručitelja i gospodarskih subjekata kod provedbe postupka (do javnog otvaranja)
• Najčešće pogreške u izradi dokumentacije kroz prikaz prakse DKOM-a i VUS-a

 

12.15 – 13.00
Stanka

 

13.00 – 14.30
Pregled i ocjena ponuda u otvorenom postupku javne nabave
(2 nastavna sata)
• Pregled i ocjena s posebnim osvrtom na ocjenu dokaza, pregled troškovnika, ažurirani dokumenti, primjena čl. 263/293.
• Mogućnosti i obveze naručitelja i ponuditelja kod provedbe postupka (nakon javnog otvaranja)
• Najčešće pogreške pri pregledu i ocjeni ponuda kroz prikaz prakse DKOM-a i VUS-a

 

14.30 – 14.45
Stanka

 

14.45 – 15.30
Pregled i ocjena ponuda u otvorenom postupku javne nabave
(1 nastavni sat)
• Pregled i ocjena s posebnim osvrtom na ocjenu dokaza, pregled troškovnika, ažurirani dokumenti, primjena čl. 263/293.
• Mogućnosti i obveze naručitelja i ponuditelja kod provedbe postupka (nakon javnog otvaranja)
• Najčešće pogreške pri pregledu i ocjeni ponuda kroz prikaz prakse DKOM-a i VUS-a

15.30 – 16.15
Izmjene i dopune Zakona o javnoj nabavi – žalbeni postupak
(1 nastavni sat)
• Izmjene i dopune ZJN 2016
• Žalbeni postupak – postupovna pravila
• Prikaz prakse DKOM-a

 

Upute

Doznajte kako se prijaviti i sudjelovati na webinaru.

Prijavnicu za webinar treba popuniti točnim i obveznim podacima putem internetske stranice Inženjerskog biroa.
Traženi podaci prikupljaju se na temelju članka 30. Pravilnika o izobrazbi u području javne nabave, a u svrhu evidencije prisutnosti polaznika redovitog usavršavanja te izdavanja potvrde o pohađanju programa usavršavanja.
Kotizaciju za webinar treba uplatiti u cijelosti (bez uplate pune cijene kotizacije nije moguće pristupiti webinaru).
Potvrdu o uplaćenoj kotizaciji potrebno je dostaviti u Inženjerski biro najkasnije jedan (1) dan prije dana održavanja webinara.
Na adresu elektroničke pošte koju ste naveli u prijavnici, na dan održavanja webinara Inženjerski biro će dostaviti poveznicu (link) na webinar.

Registraciju je potrebno napraviti najkasnije 15-ak minuta prije početka webinara, kako biste nas u slučaju kakvih tehničkih poteškoća mogli kontaktirati i tražiti pomoć. Postupak je jednostavan:
• prije početka webinara na Vaš e-mail poslat ćemo Vam prezentacije u ppt. formatu i podsjetnik o početku webinara;
• poveznica (link) na webinar aktivna je od trenutka dostavljanja;
• putem poveznice (linka) sudionik se prijavljuje u tzv. čekaonicu (lobby);
• polaznici borave u čekaonici sve dok im administrator ne dopusti ulaz na webinar;
• prije početka webinara, administratori Inženjerskog biroa provjeravaju uspješnost postupka prijave na webinar – moguće je da ćemo Vas kontaktirati telefonom/mobitelom (na prijavnici je potrebno upisati broj telefona/mobitela koji je dostupan na dan webinara);
• nakon provjere uspješnosti postupka prijave, webinar počinje u najavljeno vrijeme;
• webinara počinje sukladno zadanom vremenskom okviru (rasporedu predavanja).

Osnovne pretpostavke za pristup i sudjelovanje na webinaru:
• na računalo nije potrebno instalirati nikakav dodatan program. Dovoljno je kliknuti link koji ćete dobiti na Vaš osobni e-mail;
• ako sudjelujete na webinaru koristeći pametni mobitel, potrebno je instalirati Microsoft Teams s App Storea ili Google Playa;
• webinari se mogu pratiti putem stolnog računala, prijenosnog računala, tableta i pametnog telefona;
• potrebna je širokopojasna internetska veza (žičana ili bežična);
• potreban je zvučnik (integrirani ili vanjski povezan putem USB kabla ili bluetootha);
• mikrofon je opcionalan (nije obvezan) – polaznik normalno prati webinar bez mikrofona;
• web kamera je opcionalna (nije obvezna) – polaznik normalno prati webinar bez web kamere.

U slučaju poteškoća kod povezivanja, polaznici se mogu na dan webinara javiti na e-mail: bmijatovic@ingbiro.hr.
Molimo da nam svojom pravodobnom uplatom i prijavom omogućite kvalitetnu organizaciju webinara.
Sve dodatne informacije možete dobiti na tel. 01 / 4600 888.
Sudionici mogu postaviti pitanja tijekom održavanja webinara, a mogu ih i unaprijed dostaviti na bmijatovic@ingbiro.hr.
Nakon završenog sudjelovanja na webinaru, na Vaš e-mail u roku od 48 sati poslat ćemo Vam potvrdu o sudjelovanju.

KOTIZACIJA

Pogledajte ponudu.

Naknada

Naknada za sudjelovanje po sudioniku iznosi 1.090,00 kuna/144,67 EUR,
a uplaćuje se unaprijed na žiro-račun organizatora:
Inženjerski biro d.o.o., Heinzelova 4a, Zagreb,
IBAN: HR2323400091100205049, SWIFT: PBZGH2X, OIB: 84170114747,
s pozivom na broj 02-312301 i naznakom “za program usavršavanja”.
Na temelju čl. 39. st. 1. toč. i) Zakona o PDV-u, kotizacija je oslobođena od PDV-a.

Fiksni tečaj konverzije: 7,53450

Naknada uključuje:
√ sudjelovanje u Programu usavršavanja
√ prezentacije predavača u elektroničkom formatu.


Prijave

Prijave za Program usavršavanja molimo poslati:
• on-line prijavom sa stranice Programa usavršavanja ili
• e-mail: prodaja@ingbiro.hr, ili
• fax: 01/46 00 875, ili
• Inženjerski biro d.o.o., Heinzelova 4a, 10 000 Zagreb.



Posebne pogodnosti:
√ svi pretplatnici na puni paket Pravni portal ingbiro.com ostvaruju 10% popusta na radionice/webinare u organizaciji Inženjerskog biroa d.o.o.

 

USKORO

Doznajte što Vam pripremamo.