WEBINAR UŽIVO: Program usavršavanja iz područja javne nabave
Okvirni sporazum i ugovor o javnoj nabavi – upravljanje, izmjene, raskid, Osnove za isključenje gospodarskog subjekta, Kriteriji za odabir gospodarskog subjekta
Prijava

 

Doznajte više o tome koji su bitni elementi okvirnog sporazuma, o sklapanju, realizaciji i mogućim izmjenama ugovora o javnoj nabavi; primjeri iz prakse postupanja naručitelja te prakse DKOM-a.

ZAŠTO SUDJELOVATI NA WEBINARU

 

Okvirni sporazum se sve češće koristi prilikom nabava koje se ponavljaju u određenom razdoblju. Tijekom izvođenja programa usavršavanja prikazat će se bitni elementi okvirnog sporazuma, kako odrediti predmet nabave i količine, kada ga primijeniti, koje su najčešće nepravilnosti, kako pratiti ugovore prema okvirnom sporazumu te što poduzeti ako se za vrijeme trajanja okvirnog sporazuma dogode određene promjene prilikom izvršenja ugovora. Isto tako, u okviru ove teme autorica će obraditi pitanja sklapanja, realizacije i mogućih izmjena ugovora o javnoj nabavi.
U drugom dijelu predavanja obradit će se novine u praksi glede propisivanja kriterija za kvalitativni odabir gospodarskog subjekta i njihove analize u fazi pregleda i ocjena ponuda. Poseban osvrt dat će se na primjere iz prakse postupanja naručitelja te prakse DKOM-a.

Datum usavršavanja: 10. veljače 2021.
Program usavršavanja provodi se kao jednodnevni program (8 nastavnih sati).
Svakom polazniku Programa izdaje se potvrda o pohađanju programa usavršavanja, sukladno Pravilniku o izobrazbi u području javne nabave (Narodne novine, br. 65/17).
Maksimalan broj polaznika po pojedinačnom programu usavršavanja je 50.
Predviđeni termin popunjavat će se redoslijedom primljenih uplata.


Inženjerski biro d.o.o., Heinzelova 4a, Zagreb, ovlašteni je nositelj Programa izobrazbe u području javne nabave (Evidencijski broj 19 u Registru nositelja programa). Program usavršavanja iz područja javne nabave odobren je od strane Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta, Uprave za politiku javne nabave (Evidencijski broj dodijeljen programu usavršavanja 2020-0490).

Predavač

 

Predavač

Biljana Lerman,
dipl. iur.

Direktorica u Nabava d.o.o.

PROGRAM

Doznajte što Vas očekuje.

 

9.00 – 10.30
OKVIRNI SPORAZUM I UGOVOR O JAVNOJ NABAVI – OPĆENITO
(2 nastavna sata)
• Sklapanje i izvršenje okvirnog sporazuma i ugovora o javnoj nabavi
• Razlika između okvirnog sporazuma i ugovora o javnoj nabavi
• Praksa DKOM-a i VUS-a
Biljana Lerman, dipl. iur.

 

10.30 – 10.45
Stanka

 

10.45 – 12.15
OKVIRNI SPORAZUM I UGOVOR O JAVNOJ NABAVI – UPRAVLJANJE, IZMJENE, RASKID, REGISTAR
(2 nastavna sata)
• Kako postupiti kad se uvjeti iz OS/ugovora promijene?
• Koje su bitne/nebitne izmjene – primjeri iz prakse
• Mogućnosti i učinci raskida OS/ugovora
• Rješavanje sporova
• Kontrola izvršenja ugovora
• Registar
Biljana Lerman, dipl. iur.

 

12.15 – 12.45
Stanka

 

12.45 – 14.15
KRITERIJI ZA KVALITATIVNI ODABIR GOSPODARSKOG SUBJEKATA – S PRAKTIČNIM PRIMJERIMA – OSNOVE ZA ISKLJUČENJE GOSPODARSKOG SUBJEKTA
(2 nastavna sata)
• Obvezne osnove za isključenje GS
• Ostale osnove za isključenje GS koje naručitelj namjerava koristiti
• Dokumenti kojima se dokazuje da ne postoje osnove za isključenje
• Praksa DKOM-a i VUS-a
Biljana Lerman, dipl. iur.

 

14.15 – 14.30
Stanka

 

14.30 – 16.00
KRITERIJI ZA ODABIR GOSPODARSKOG SUBJEKTA – UVJETI SPOSOBNOSTI
(2 nastavna sata)
• Uvjeti sposobnosti za obavljanje profesionalne djelatnosti
• Uvjeti ekonomske i financijske sposobnosti i njihove minimalne razine
• Uvjeti tehničke i stručne sposobnosti i njihove minimalne razine
• Uvjeti sposobnosti u slučaju zajednice GS
• Dokumenti kojima se dokazuje ispunjavanje kriterija za odabir GS
• Praksa DKOM-a i VUS-a
Biljana Lerman, dipl. iur.

 

Upute

Doznajte kako se prijaviti i sudjelovati na webinaru.

Prijavnicu za webinar treba popuniti točnim i obveznim podacima putem internetske stranice Inženjerskog biroa.
Kotizaciju za webinar treba uplatiti u cijelosti (bez uplate pune cijene kotizacije nije moguće pristupiti webinaru).
Potvrdu o uplaćenoj kotizaciji potrebno je dostaviti u Inženjerski biro najkasnije jedan (1) dan prije dana održavanja webinara.
Na adresu elektroničke pošte koju ste naveli u prijavnici, na dan održavanja webinara Inženjerski biro će dostaviti poveznicu (link) na webinar.

Registraciju je potrebno napraviti najkasnije 15-ak minuta prije početka programa usavršavanja, kako biste nas u slučaju kakvih tehničkih poteškoća mogli kontaktirati i tražiti pomoć. Postupak je jednostavan:
• prije početka webinara na Vaš e-mail poslat ćemo Vam prezentacije u ppt. formatu i podsjetnik o početku programa usavršavanja;
• poveznica (link) na webinar aktivna je od trenutka dostavljanja;
• putem poveznice (linka) sudionik se prijavljuje u tzv. čekaonicu (lobby);
• polaznici borave u čekaonici sve dok im administrator ne dopusti ulaz na webinar;
• prije početka webinara, administratori Inženjerskog biroa provjeravaju uspješnost postupka prijave na webinar – moguće je da ćemo Vas kontaktirati telefonom/mobitelom (na prijavnici je potrebno upisati broj telefona/mobitela koji je dostupan na dan webinara);
• nakon provjere uspješnosti postupka prijave, webinar počinje u najavljeno vrijeme;
• program usavršavanja počinje sukladno zadanom vremenskom okviru (rasporedu predavanja).

Nakon završenog sudjelovanja na on-line programu usavršavanja, na Vaš e-mail u roku od 48 sati šaljemo Vam potvrdu o sudjelovanju, kao i eventualne dodatne materijale.

Osnovne pretpostavke za pristup i sudjelovanje na webinaru:
• na računalo nije potrebno instalirati nikakav dodatan program. Dovoljno je kliknuti link koji ćete dobiti na Vaš osobni e-mail;
• ako sudjelujete na webinaru koristeći pametni mobitel, potrebno je instalirati Microsoft Teams s App Storea ili Google Playa;
• webinari se mogu pratiti putem stolnog računala, prijenosnog računala, tableta i pametnog telefona;
• potrebna je širokopojasna internetska veza (žičana ili bežična);
• potreban je zvučnik (integrirani ili vanjski povezan putem USB kabla ili bluetootha);
• mikrofon je opcionalan (nije obvezan) – polaznik normalno prati webinar bez mikrofona;
• web kamera je opcionalna (nije obvezna) – polaznik normalno prati webinar bez web kamere.

U slučaju poteškoća kod povezivanja, polaznici se mogu na dan webinara javiti na telefon: 099 / 737 4674.
Molimo da nam svojom pravodobnom uplatom i prijavom omogućite kvalitetnu organizaciju webinara.
Sve dodatne informacije možete dobiti na tel. 01 / 4600 888.
Sudionici mogu postaviti pitanja tijekom održavanja webinara, a mogu ih i unaprijed dostaviti na ivan.toth@ingbiro.hr.

KOTIZACIJA

Pogledajte ponudu.

Naknada

Naknada za sudjelovanje po sudioniku iznosi 900,00 kn,
a uplaćuje se unaprijed na žiro-račun organizatora:
Inženjerski biro d.o.o., Heinzelova 4a, Zagreb,
IBAN: HR2323400091100205049, SWIFT: PBZGH2X, OIB: 84170114747,
s pozivom na broj 02-312103 i naznakom “za program usavršavanja”.
Na temelju čl. 39. st. 1. toč. i) Zakona o PDV-u, kotizacija je oslobođena od PDV-a.


Naknada uključuje:
√ sudjelovanje u Programu usavršavanja
√ prezentaciju predavača u elektroničkom formatu.


Prijave

Prijave za Program usavršavanja molimo poslati:
• on-line prijavom sa stranice Programa usavršavanja ili
• e-mail: prodaja@ingbiro.hr, ili
• fax: 01/46 00 875, ili
• Inženjerski biro d.o.o., Heinzelova 4a, p.p. 314, 10 000 Zagreb.